abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46504253
Vervolg van zwangerschap en geboorte deel 280
As papa's en mama's :

13 februari 2007: Bibikuif22
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
26 maart 2007: Gabberhead
02 april 2007: Ellesje
22 april 2007: laika
05 mei 2007: Memmel
13 mei: 2007: waterfly
15 mei 2007: Snowwww
18 mei 2007: erikh (papa )
03 juni 2007: Marit1978
13 juni 2007: Beaker
17 juni 2007: kapitein_pannekoek
20 juni 2007: p_iglet
20 juni 2007: Karin
07 juli 2007: Kleintje
23 juli 2007: desiredbard
27 juli 2007: Freudie
28 juli 2007: jellyrose
31 juli 2007: Stiemie
02 augustus 2007: Deepfreeze en _Flash_
09 augustus 2007: marlieske
13 augustus 2007: Iksje
15 augustus 2007: B4CO (papa)
25 agustus 2007: Razor21
28 augustus 2007: Gwennert
11 september 2007: Lishe en Xtracer

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

[ Bericht 5% gewijzigd door E.T. op 26-02-2007 09:42:04 ]
pi_46504357
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik moest even komen melden dat Appelsapje naar het ziekenhuis onderweg is en daar een ruggenprik gaat krijgen!

Ik ga er nu zelf ook heen dus ik zal niet meer reageren.

Ik moest het even komen melden van Appelsap.
pi_46504379
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Oe succes!!!!! Er komt een beebie aan!!!!
pi_46504406
kan 1 van de modjes de naampjes weer blauw maken?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:15:23 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46504492
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:16:56 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46504555
en alle banners staan ook weer in de OP
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46504605
verse baby in aantocht! Wat fijn dat ze een ruggeprik krijgt!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46504716
Beebjes in aantocht

Appelsap, succes in het ziekenhuis, hoop dat je een beetje bij kunt slapen en dat je snel bevalt

Bibi, succes en ik hoop dat je dochter snel beter is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:30:12 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46505214
Bibi, beterschap met Alyssa!
En rust zelf ook nog lekker uit, nu het nog kan natuurlijk, je hebt je krachten hard nodig!

Appelsappie !
Zettum op hoor.. Ik hoop dat jullie snel van jullie mannetje kunnen gaan genieten!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:33:27 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46505378
Oe, een ruggenprik, hopelijk verlichting voor Appelsap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46505511
Succes Appelsappie~!
Bibikuif, hoe is het met jou?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46506509
goh Bibikuif weer in huis....dat had ik niet gedacht, dacht dat je wel met beeb het zkh zou gaan verlaten....nou ja. hopelijk knapt Alyssa wel snel weer op...

En Appelsap, een ruggenprik, om de pijn van de weeen te bestrijden? En dan lekker kunnen slapen? Of is de bevalling nu wel echt begonnen? Omdat ze het steeds hadden over voorweeen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46506539
O ja Kleintje, echo gehad! Leuk he!
Heb je nog een leuk plaatje voor ons???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46508048
Bedankt voor jullie lieve felicitaties Hier gaat alles goed, ben heerlijk aan het bijkomen en met z'n allen genieten we van Sifra.
Ben toch ingeleid want de weeen van die nacht hadden echt helemaal nix gedaan. Ook heb ik dankbaar gebruik gemaakt van het aanbod om een ruggeprik te krijgen. En dat is heerlijk relaxed bevallen kan ik jullie zeggen. Het persen ging super, ik was niet moe en ik heb Sifra zelf op de wereld gezet.
Ik zal het uitgebreide verhaal wel een keer in het bevallingsverhalen topic zetten.

Appelsap, succes Ik hoop voor je dat de ruggeprik voor jou ook als prettig wordt ervaren
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:28:21 #15
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_46508230
Ik ben benieuwd Ka-stone! Je klinkt in ieder geval hartstikke goed!

Nou hier zijn we net terug van de HAPost met Alyssa, ze werd steeds rotter, zat op een gegeven moment op de wc met waterdunne diarree en tussen haar benen door te spugen (wel hartstikke knap van haar!) Had bijna 40 graden koorts en gaf geen antwoord, lag alleen maar te slapen en liggen.

Ze wilden haar al wel opnemen als wij dat zouden willen maar een infuus zouden ze nog niet doen, wij willen haar gewoon eerst zelf aan het drinken krijgen en de ORS dus heeft ze hooguit 2 dagen gekregen om weer wat op te knappen, is het dan niet beter moet ze opgenomen worden.

Ik wil nu echt niet zonder mijn meisje dus ik hoop echt zo dat ze snel beter wordt! Ik zou het zoveel liever 10x erger zelf willen hebben dan dit moedeloze gevoel...
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 22:32:27 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46508495
Appelsap wat fijn dat je een ruggeprik krijgt. Heel veel succes voor jou en Sandertje

Ka-stone ga maar lekker genieten van jullie Sifra. Wat fijn dat je een ruggeprik hebt gekregen en dat de bevalling zo goed ging. Toen de anesthesist bij mij de ruggeprik kwam zetten vertelde hij erbij dat ik de rolls royce onder de bevallingen kreeg en dat ik er niet teveel over op mocht scheppen anders zou hij het veel te druk krijgen

Kleintje wat vervelend dat je nog een keertje terug moet voor de echo Wilde jij wel het geslacht weten en je vriend niet?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46508540
A gossie Bibi, wat sneu voor Alyssa. Hoop dat ze snel weer wat gaat drinken.
Wij moesten Amber destijds steeds vocht geven via een spuitje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46508638
Appelsap, zet 'm op
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 22:34:43 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46508641
Bibikuif wat erg dat het alleen maar slechter is gegaan met Alyssa in plaats van beter. Wat kan dat snel gaan zeg Ik kan me voorstellen dat je je meisje het liefst heeeel dicht bij je houdt nu, maar jullie ukkie is natuurlijk ook al onderweg. Hoe gaat het verder met jou dan?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:35:12 #20
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46508674
Sterkte appelsap!
Lekker douchen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:41:01 #21
103793 kozakken
Living the life
pi_46509011
sterkte appelsap!
pi_46510490
Ka-Stone, welkom thuis! Ga maar lekker genieten!!!
En Bibi, wat ontzettend sneu voor Alyssa. En ook erg naar voor jou en je man lijkt me. Sterkte ermee.

En dan nu toch echt voor Appelsapje en Sandertje:
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef Mibos het volgende:
We hebben een A,
we hebben een P,
we hebben een P,
we hebben een E,
we hebben een L,
we hebben een S,
we hebben een A,
we hebben een N,
we hebben een D,
we hebben een E,
we hebben een R,
we hebben een T,
we hebben een J,
we hebben een E... En nu met zijn allen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46511857
Zo, iets meer tijd.
Appelsappie in het ziekenhuis... lekker slapen meissie. Maar.... een ruggeprik betekent misschien dat er niet veel geslapen wordt. Wie weet lig je nu gigantisch te bevallen.

Bibikuif, wat een tegenvaller, terug uit het ziekenhuis. Misschien maar goed ook, even bij je zieke meisje zijn.

Ka-stone, wat klink je heerlijk... geniet lekker van je meisje! Hoop dat we snel een foto te zien krijgen!

LIef dat er zoveel mensen aan me hebben gedacht vanmiddag.
Ik was op en top zenuwachtig. Mijn moeder was vanuit Braboland helemaal hierheen gekomen, we zouden het babykamertje opknappen. Maar ik wilde niet meer. Ik wilde eerst de echo hebben, was zo bang dat het niet goed zat. En dan zit je met een babykamertje...
Dus we zijn de stad in geweest en hebben in de uitverkoop bij zeeman en hans textiel wat leuke kleertjes gekocht. Bij de babywinkel heeft mijn ma een slabbertje gekocht waarop 'papa's kanjer' staat. Die heeft Jerry cadeau gekregen.

Jerry wilde inderdaad niet weten wat het was, ik wel. Ik lag op de tafel en uk lag heerlijk in een stuitligging. En diep in slaap, dus het was onmogelijk om alles goed te zien. Ik typte vanmiddag dat het lipje en het stuitje nog bekeken moest worden, maar dit is niet waar. Het is het stuitje (kijken of de ruggegraat goed gesloten is) en het maagje. Daar kon nu niet goed naar gekeken worden.
Ze heeft alles goed uitgelegd en op een gegeven moment zag ik iets...
De monitor waarop zij kijkt stond voor mijn gezicht, tussen mij, mijn moeder en jerry in. Dus ik zei zonder geluid 'het is een .... !'
Waarop deze verloskundige begon te lachen en zei 'goed opgemerkt, het klopt'.

Totaal tegen mijn verwachtingen in. Maar het maakt me echt niets uit. Ik vind het geweldig.

5 maart mag ik weer, om 18.15 uur. Dan gaan we kijken of de kleine er beter voorligt zodat we het maagje en het onderste deel van het ruggetje beter kunnen bekijken.
Wat een straf, nog een keer kijken.

Ik heb echo foto's meegekregen. Ik moet ze nog scannen. Maar morgen gaan we eerst het kamertje behangen. Daarna scan ik ze in.

Ik ga nu niet gericht shoppen ondanks dat ik weet wat het is. Jerry wil het niet weten dus ik wil op die manier ook niets verklappen. Dat kan later ook nog. Mocht ie het wel willen weten dan hoor ik het vanzelf wel. Maar my lips are sealed (zo lang ik dat kan).
Zet het dus niet open en bloot hier neer i.v.m. de meelezers, maar indien je het echt wil weten dan stuur je maar een berichtje

Trusten en ik hoop dat er morgen mooie baby's bij zijn!!!!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:57:31 #24
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46512103
Kleintje, tegen jouw verwachtingen in? Dan weet ik het, want jij had eens aangegeven dat je een xxx verwachtte. Leuk toch!
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:05:21 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46512346
OMFG!! Bel Hart van Nederland, beleg een persconferentie: Duderinnetje in OUD!

Ja jongens, ik ben namelijk zwanger

O nee, toch niet

Bericht van het appelsap en Sandertje: Het kan nog wel een paar uur duren nu. Om 23 uur had appelsapje 3 cm ontsluiting, maar haar vliezen waren al wel gebroken.

Einde bericht.

OUD in mijn AT, hoe leg ik dit mijn vrienden uit
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')