http://forum.fok.nl/user/history/4282quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef DuchessX het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Catootje is. Ze heeft ook al heel lang niet meer gepost als ik het goed gezien heb...?
Dat geeft niet hoor!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef L-E-A het volgende:
Oeps iets te voorbarig dus, sorry!
Ze gaan de vliezen breken, dan wachten ze ws eerst 2 uur af of de weeen vanzelf op gang komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef Stiekemurd het volgende:
Hey karin wat spannend allemaal. Hebben ze al vertelt wat ze gaan doen? Meteen vliezen breken en dan infuus?
Jawel hoor, dat kan wel. Soms mag het niet maar dat is meestal meer starheid van de arts/verpleegkundige.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef Stiekemurd het volgende:
Als je eenmaal aan de draden zit, kun je niet meer rondlopen Karin.....
Hmm ik heb 2 keer een inleiding gehad... zal wel aan ziekenhuis liggen danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef owlet het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kan wel. Soms mag het niet maar dat is meestal meer starheid van de arts/verpleegkundige.
Succes karin!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hmm ik heb 2 keer een inleiding gehad... zal wel aan ziekenhuis liggen dan![]()
Ik voel een geboorte gedichtje opborrelen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef Iksje het volgende:
Sidn3y en Watje5 Gefeliciteerd met jullie dochter!
En Bibikuif gefeliciteerd met je zoontje Ryan!
Hier alweer 16w... zei gisteren nog tegen vriendlief: 'over een maand ben ik halfweg'
Kort moment van paniek in z'n ogen, en dan: "dit is net als in een pretpark, ik hoor nu het klikken bij het optrekken in de achtbaan"
(Gelukkig komt dan het hoogtepunt en een leuke rit, anders had ik hem dit best kwalijk genomen)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef minoes_ het volgende:
Zet ie er heel enthousiast op.....maart 2007Ik zei al,dan hoop ik dat het vannacht niet komt,anders moet alles weer over
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |