Kleintje
![]()
Goedemorgen(nog net
![]()
)
Moest even bijslapen,heb vannacht weer 2 uur beneden tv.zitten kijken
Manlief heeft eindelijk de inlegkaartjes gemaakt en geprint gisteravond
![]()
Die ga ik dus vandaag in de kaartjes plakken en dan is t bijna klaar.Alleen gewicht en lengte worden na de geboorte nog even ingevuld en dan kunnen ze in de floppies
Zet ie er heel enthousiast op.....maart 2007
![]()
Ik zei al,dan hoop ik dat het vannacht niet komt,anders moet alles weer over
Dus voor vannacht 12 uur blijft ie hier maar mooi braaf zitten hoor
Bij de vlos gister bloeddruk iets omhoog,maar dat was maar een klein beetje,120/80.Vorige keer was het een twijfelgeval zat net tussen 75 en 80 in.Ik zei,als het maar niet naar de 100 gaat en hun weer:mmmm....bij 90 gaan we al moeilijk doen hoor.
Ik zei,dat ik m gelukkig iets minder voelde als vorige week,want toen kon ie echt nog 2,5 uur achter elkaar ronddansen.Nu krijgt ie gewoon minder ruimte,maar ik voel en zie m nog genoeg bewegen.Ze zei,dat als het niet meer ging,ik het aan moest geven en dan gingen ze het inleiden met een infuus
Tjee,dachtik,dát bieden ze hier vlot aan
![]()
Of ik moet er zo beroerd hebben uitgezien
Nou,er kan nog wel eventjes bij hoor,dat inleiden zie ik niet zitten,dan moet het toch wel richting de 41 weken gaan lopen denk ik,voordat ik daar om durf te vragen.
Net zoals strippen,dat lijkt me ook niks.Maar goed,we zien wel.Ik was misschien een onsje bijgekomen
![]()
Heb toch genoeg paaseitjes zitten snaaien deze week,maar ook braaf veel fruit
xxxKarinxxx,ik hoop dat je inmiddels lekker bezig bent met persen en puffen.Een paar van deze voor jou en bak er wat moois van vandaag
![]()
Dikke kus
![]()
enne....je kan het,zet m op
Groetjes,Minoes