abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2007 @ 22:44:08 #251
3744 Kleintje
op en top!
pi_46959884
Sindn3y, wat is ze mooi!!!!!

Iedereen bedankt voor de lieve berichten. Nu gaan we ons hier weer richten op leukere dingen hoor... kleine babietjes

Ik heb vanavond het vervolg van de 20 weken echo gehad.
Alles is oke.
We hebben het gezichtje ook even in 3d mogen zien... wat is dat mooi.
We zagen de kleine drinken, zo grappig! En opeens voelde ik wat... dus zij op zoek naar de voeten en het was duidelijk te zien hoe de kleine heerlijk aan het trappen was!
Die denkt gewoon echt dat mijn blaas een trampoline is!
Ik zal de echofoto morgen inscannen!
  maandag 5 maart 2007 @ 22:47:38 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46960023
Oh Sidn3y, wat een heerlijke meid!
  maandag 5 maart 2007 @ 23:14:03 #253
3744 Kleintje
op en top!
pi_46960897
Even crossposten!

De armen zijn langs het kopje gevouwen, je ziet links heel goed het elleboogje, rechts ligt het armpje ook onder het hoofdje.
Een oogje, neusje en een mondje...
Onze pinda
Zooooo lief!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 08:30:58 #254
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46965449
wat een lief toetje Kleintje hij/zij ligt zo schattig

Sidney wat heb je een mooi meisje
pi_46965746
dag pinda van Kleintje !!!!
schattig om te zien zeg !
pi_46965790
Kleintje....jij ook al zo'n rotbericht van je moeder.Poeh,wat is het allemaal dubbel zeg....
Heel veel sterkte en probeer je rustig te houden(is moeilijk,ik know )

Hier vannacht een zieke dochter om 1:30u aan mijn bed en om 3:40 en 3:46 iets van rugweeën.......en verder gewoon dus weer niks Ik had zoiets van:ow jee,daar gaan we.....maar kom maar op,het zal toch moeten.
Dat het afzakte was ik toch wel blij want een tukkie was wel welkom.Vanmiddag naar de vlos,vragen of ze wil kijken of er al wat gebeurd en dan zien we wel verder.

Sidn3y,wat een lekkere poepert en wat een toet Rustig aan en lekker tutten

Groetjes,Minoes
pi_46965875
Wat een lieve pinda heb jij daar!

Minoes, gooi iedereen eens de deur uit en ga op een ananas zitten !
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:08:49 #258
3744 Kleintje
op en top!
pi_46965921
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:04 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Minoes, gooi iedereen eens de deur uit en ga op een ananas zitten !
Ja, ga op een ananas zitten, eet je vent op (of was het andersom???), wandel daarna naar de winkel om tonic te halen, laat in de winkel je vruchtwater stromen en ga daarna gewoon ff bevallen. Liefst wel zonder pijn en met live verslag

Wat nou... naar de vlos toe. Laat de vlos maar naar jou toe komen!
pi_46966100
Het wordt wel weer eens tijd voor een vers beebje minoes_ ga je gang ! Dat live verslag mag je wat mij betreft weglaten, als je maar wel een foto komt showen van de kleine achteraf.

Kleintje, pinda

Sidn3y wat een lekkere bolle toet . Goed gedaan hoor!
Fake it till you make it...
pi_46966166
ahahhaa, je kunt uiteraard ook op je hoofd gaan staan en aan het plafond een banaan hangen. Precies onder de banaan gaat staan, op handen en voeten, benen gespreid en dan komt de beeb ook wel !!
pi_46966201
Kan je dat even voordoen KP en er een foto van maken...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:27:21 #262
3744 Kleintje
op en top!
pi_46966237
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ahahhaa, je kunt uiteraard ook op je hoofd gaan staan en aan het plafond een banaan hangen. Precies onder de banaan gaat staan, op handen en voeten, benen gespreid en dan komt de beeb ook wel !!
Deze truc kende ik niet.
Dan moet ik vast gaan oefenen met de handstand

Maar goed, Minoes, hoop dat je jullie kleine snel vast kan houden!
pi_46966367
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Nijna het volgende:
Kan je dat even voordoen KP en er een foto van maken...
Wanneer ik mag lanceren, zal ik het demonstreren,
nu nog even niet, ben nog in training
pi_46966493
ik wacht met spanning af KP !
pi_46967944
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Wanneer ik mag lanceren, zal ik het demonstreren,
nu nog even niet, ben nog in training
Trainingsfoto's zijn ook welkom... . Dan hang je toch een plastic banaan op, dan komen ze vast nog niet . Je hebt me wel ontzettend nieuwsgierig gemaakt hoor
pi_46968623
Kp Jij maakt er helemaal wat van zeg,banaan aan t plafond
Nou,die annanas daar beneden lijkt me voor m'n botje helemaal niet zo lekker,dus dat doe ik maar even niet
Sex helpt ook niet,gister braaf gedaan Nou ja,misschien doet het wel wat,had wel 2 weeën vannacht Maar daar bleef het dan ook bij Nu zeurt het af en toe,maar voortdurend in mijn rug,dat worden dus geheid weer rugweeën Oftewel,andersom op een stoel zitten en hubbie mag mijn rug platdrukken Tjonge,ik denk dat ik straks echt wel een keer denk:waarom wilde ik dit ook weer Maar goed,ik heb besloten tot een snelle bevalling,met mijn jongste was het 5,5 uur,dat lijkt me wel weer wat,vanaf wee 1.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:19:17 #267
3744 Kleintje
op en top!
pi_46968815
Ow minoes, dan moet ie elk moment komen. Wee 1 en 2 heb je vannacht al gehad!
pi_46972018
Afgelopen weekend even lekker naar mijn ouders geweest. Ook langs een babydumpzaak geweest. Er staat nu dus een box midden in de kamer, met daarin een heel lief boxkleed. Komend weekend gaan we een mooi plekje zoeken in de woonkamer. Dan kan hij gewoon blijven staan. Wel een beetje vroeg, maar kunnen we alvast aan het idee wennen.

De uitslagen van mijn suiker waren gelukkig goed. 4,3 / 4,9 en 6,2. Ook geen grensgeval dus. Eigenlijk loop ik nu voor niks met een giga blauwe plek op mijn arm rond..
pi_46973279
dit is de laatste x keer dat ik het zeg...Minoes..beste lieve Minoes, ga nou, vooral na het hebben van sex, een handstand maken...en doe die banaan er gewoon voor de show bij ! En dan een foto ?

Nu houd ik erover op.
  FOK!fossiel dinsdag 6 maart 2007 @ 14:06:02 #270
2628 Karin
pi_46973906
*aansluit bij kapitein_pannekoek*
Jahoor Minoes, je weet nooit of het helpt

Mooie echo Kleintje, wat grappig dat 3D.

XXXKarinXXX en Sidn3y wat een prachtige kindjes Alsnog van harte gefeliciteerd

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Ben morgen 25 weken. Gisteravond had ik aan 1 kant van mijn buik een enorme bobbel en de andere kant van mijn buik was helemaal leeg, zo leuk om te voelen en te zien. Mijn bekken doet niet meer wat hij moet doen maar ik ben nu 2 weken vrij en ik moet zeggen dat rust best goed helpt (en de bekkenband en fysiotherapie).

Heb net even de kinderopvang gebeld, of ze al wat wisten wanneer er plek is. Broertje wordt rond 20 juni geboren dus heb vanaf begin september opvang nodig. Ze denkt nu dat het waarschijnlijk in januari geplaatst wordt maar dat kon ze nog niet garanderen Jeetje zeg wat moet ik al die tijd? Daar kan ik me al behoorlijk over opwinden. Ik heb geen 4 maanden vrije dagen en onbetaald verlof is niet echt een optie. Kan natuurlijk wel op zoek gaan naar een ander kinderdagverblijf maar volgens mij is het overal wel een beetje zo in de omgeving en waar geen wachtlijst is vraag ik me af waarom die er dan niet is. Op dit kinderdagverblijf heeft Bram natuurlijk ook gezeten en heb ik nu gewoon vertrouwen in eigenlijk wil ik helemaal niet dat Broertje ergens anders heen gaat.
pi_46974299
karin, misschien kun je een gastouder regelen (via een gastouderbureau) voor de overbruggingsperiode?
  FOK!fossiel dinsdag 6 maart 2007 @ 14:22:35 #272
2628 Karin
pi_46974548
Is inderdaad ook nog een optie, dankjewel. Had helemaal niet aan tussenperiode gedacht.
Van de week nog maar even brainstormen met Peet want mijn baas wil graag 3 maanden voor de vermoedelijke bevallingsdatum weten of ik nog aanvullend verlof wil (wat niet gaat maarja kan moeilijk het kind alleen thuislaten). De druk wordt ook behoorlijk groot zo. Bleh.
pi_46974707
pfffffffff wat een gedoe met kinderopvang

Hoop voor je dat je snel een oplossing vind.

Hier ook nog steeds druk zoekende... maar een fatsoenlijk nederlandssprekende gastouder die ook 's avonds opvang kan bieden, binnen ruime fietsafstand is blijkbaar erg moeilijk.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:27:24 #274
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46974737
Karin, wat onhandig! Kan me helemaal voorstellen dat je jezelf daar over opwindt!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46976928
Nou,dat sexen mag niet meer
Kom net bij de vlos vandaan en verhaal verteld.Bloeddruk 140/80, 81 kilo.
Ze heeft gevoeld en ik heb al 1cm.ontsluiting Kon wel meer voorkomen bij 2e of 3e kindjes zei ze,maar goed.
Hij ligt heel laag en ze kon heel makkelijk het koppie voelen.Het begon erna meteen te bloeden,dus geen bad en/of sex meer Thuis kwam er een stolseltje uit op de wc en verder voel ik nu wat vaag gezeur onderin mijn buik en soms rug.
Ik moet nu in de gaten houden of ik meer dan 3 maanverbandjes per half uur verlies en anders moet ik de dienstdoende verlos even bellen.Ze hoopte dat het door ging zetten,dus......wie weet
Ow,als er een beepje komt,dan komt de oudste dame dat hier vertellen,maar veel eerder dan mij zal het niet zijn,want ze gaat ook mee naar het zh Tot zover maar weer even,ga weer even richting pot(tjee.....dit lijkt verdacht veel op dat broekloeren,toen ik niet ongi wilde worden,maar zwanger )

Groetjes,Minoes
pi_46977046
Oehhh spannend Minoes!!
Zet 'm op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46977089
spannend Minoes

succes alvast
pi_46977280
Spannend Minoes! Zet em op he!
Als je er heel veel vaart achter zet, dan lukt t nog wel in dit topic .
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:36:48 #279
3744 Kleintje
op en top!
pi_46977323
Minoesssssss
Spannend.
Na dat broekloeren dan toch maar die handstand doen onder die banaan.
Dan maar zonder sex.
Succes en zet hem op!
pi_46977694
Minoes !!
dat klinkt allemaal veelbelovend joh !!

hou ons goed en acuraat op de hoogte
pi_46978290
JAHOE..alleen het praten over handstanden , ananas en bananen helpt al. Alrighty then !
Broekloeren lijkt mij een verstandige optie. Iemand kan je vast wel een kopje thee brengen terwijl jij continu in je broek loert...Onwijs veel succes !

Vind ook dat het woord broekloeren in de Dikke Van Dale opgenomen moet worden!
Mooi werkwoord
pi_46979342
hahaha
goed idee KP !

Vind je het goed dat ik tegen de tijd dat de kleine kan komen alleen vééél praat over die bananen?
Ik durf te wedden dat als ik dat maar lang genoeg volhou het kindje heus wel komt!

Net bij de vk geweest trouwens, onderdruk gaat gelukkig wat omhoog!
niet meer de 60zoals tot nu toe, maar 70nu.
Bovendruk 95.
Kindje groeit goed, ligt zo'n 2weken voor qua groei lijkt nu..maar aangezien ik maar 1.60 ben is dat wel logisch, de ruimte die ik heb zit nou eenmaal sneller vol !
Vk vond dat ze aan me kon zien dat ik wat te veel van mezelf verg, dus normaals het order: rustig aan blijven doen.
Ja Baas !
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:30:12 #283
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46979444
Minoes het wordt serieuzer nu, heel veel succes
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:50:57 #284
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46980247
Go Minoes go Minoes go Minoes
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:59:58 #285
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46980675
Spannend Minoes, we duimen voor je. Wie had gedacht dat het gepraat over een halve fruitschaal het op gang zou brengen!

Ook vandaag even de vlos gebeld, was toch wel nieuwsgierig naar mijn suiker. Was 5.8, prima zei ze.

Moet vrijdag voor een keuring voor een hypotheek, heb die man gevraagd of dat wel zin had 'in mijn toestand'. Moest toch gebeuren. Ik vroeg hem: wat ga je keuren dan? Hij: nou, conditie testje, buikomvang, bloed, urine. Ik hem nog een keer gevraagd of hij begrepen had dat ik 29 weken zwanger ben. Ja, toch wel. Nou vraag ik je!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:01:19 #286
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_46980728
Spannend hoor Minoes! Hopelijk heb je heel snel je baby in je armen en kun je er ein-de-loos van gaan genieten!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:02:10 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46980758
spannend Minoes
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46981561
hahaha Memmel
dan ben ik benieuwd wat de gevolgen gaan zijn van je" iets grotere buikomvang" dan normaal

waarschijnlijk slaat het programma op tilt dat het gezondheidsrisico moet bepalen en wordt je acuut als niet-levensvatbaar verklaard.
pi_46982137
Minoes

Wie heeft er tips? ik heb blaasontsteking
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:36:24 #290
3744 Kleintje
op en top!
pi_46982186
cranberrysap!!!!
Dat schijnt enorm goed te helpen!
Sterkte ermee
pi_46982213
heel veel drinken, en cranberry sap drinken..
pi_46982255
Cranberrysap heb ik inderdaad gekocht morgen moet ik weet urine inleveren dan zetten ze het op kweek
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_46985533
Sorry, geen tips voor je. Veel drinken inderdaad, sterkte ermee !
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:29:51 #294
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46986295
veel drinken zoals al geopperd werd....

voor de rest heel eerlijk geen idee, die Cranberrysap luste ik niet dus weigerde ik om te drinken
Ik slikte wel die cranberry pillen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46987350
Toen ik niet zwanger was, dronk ik altijd sinaasappelsap. Een liter of 2 op een dag. Goed voor de weerstand, en zuur genoeg tegen de bacterieen. Cranberrysap doet ongeveer hetzelfde, maar daar kreeg ik niet zoveel van weg. En water drinken lukte ook niet echt in grote hoeveelheden.

En ik slikte ibuprofen, maar daar kun je beter maar voorzichtig mee zijn als je zwanger bent. Dat kun je beter alleen op advies van de arts doen.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:56:31 #296
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46987523
* Cranberry's(ap)
* veel water of thee drinken.
* Zorgen dat je onderbuik warm blijft, zodat je geen koude sas krijgt en nog meer aandrang krijgt om te plassen.
* Eventjes iets langer blijven zitten en in verschillende houdingen woelen op de wc, zodat alle restjes plas eruit komen.
* Niet onnodig lang je plas ophouden.
Sterkte!
pi_46989479
Bedankt voor alle tips
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Jubileum moderator dinsdag 6 maart 2007 @ 20:34:49 #298
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46989513
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46990730
Leuk Lois!

Minoes, hoe gaat t met broekloeren of ben je inmiddels al aan het zwaardere werk begonnen?
En heb je de handstand nog geprobeerd... ...
pi_46990893
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
* Cranberry's(ap)
* veel water of thee drinken.
* Zorgen dat je onderbuik warm blijft, zodat je geen koude sas krijgt en nog meer aandrang krijgt om te plassen.
* Eventjes iets langer blijven zitten en in verschillende houdingen woelen op de wc, zodat alle restjes plas eruit komen.
* Niet onnodig lang je plas ophouden.
Sterkte!
... maar ook niet al te snel gaan plassen! Een voorraadje in je blaas zorgt dat je de boel een beetje schoonspoelt als je gaat plassen en voelt meestal ook veel aangenamer dan een paar druppeltjes. Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')