Ja, ga op een ananas zitten, eet je vent op (of was het andersom???), wandel daarna naar de winkel om tonic te halen, laat in de winkel je vruchtwater stromen en ga daarna gewoon ff bevallen. Liefst wel zonder pijn en met live verslagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:04 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Minoes, gooi iedereen eens de deur uit en ga op een ananas zitten !![]()
Deze truc kende ik niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ahahhaa, je kunt uiteraard ook op je hoofd gaan staan en aan het plafond een banaan hangen. Precies onder de banaan gaat staan, op handen en voeten, benen gespreid en dan komt de beeb ook wel !!
Wanneer ik mag lanceren, zal ik het demonstreren,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Nijna het volgende:
Kan je dat even voordoen KP en er een foto van maken...![]()
Trainingsfoto's zijn ook welkom...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Wanneer ik mag lanceren, zal ik het demonstreren,
nu nog even niet, ben nog in training![]()
... maar ook niet al te snel gaan plassen! Een voorraadje in je blaas zorgt dat je de boel een beetje schoonspoelt als je gaat plassen en voelt meestal ook veel aangenamer dan een paar druppeltjes. Sterkte!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
* Cranberry's(ap)
* veel water of thee drinken.
* Zorgen dat je onderbuik warm blijft, zodat je geen koude sas krijgt en nog meer aandrang krijgt om te plassen.
* Eventjes iets langer blijven zitten en in verschillende houdingen woelen op de wc, zodat alle restjes plas eruit komen.
* Niet onnodig lang je plas ophouden.
Sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |