abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:32:09 #101
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46771795
Ik hoop dat Karin haar kindje al lekker bij haar heeft. En helemaal dat haar angst nergens voor nodig was.
Stiemie, wat pittig voor jou.
En Minoes ook al af aan het tellen. Morgen mag íe komen dus? Ik hoop dat 'ie al luistert.

Ik was sinds zaterdag dus weer hartstikke beroerd. Vanochtend ben ik vergeten een pil te nemen, en tadaaa... het gaat eigenlijk best goed ineens. (Zeg ik heel voorzichtig.) Dus: Of het zit tussen m'n oren, of de pillen waren gewoon niet meer nodig.... Geen idee. Maar ik heb gewoon kunnen eten vandaag. Ik hoop dat het zo blijft gaan, en anders is in ieder geval mijn lijf weer een beetje 'ontgift'
En ik weet niet of het al kan, maar ik denk baby2 te kunnen voelen al!! Ik voelde gisteren, en vandaag ook weer, regelmatig plopjes in mijn buik. Ik vind het wel heel erg vroeg. Maar ik heb geen idee wat het anders zou kunnen zijn. Dus tot die tijd droom ik er lekker bij weg. Mijn kind....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:39:56 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46772081
Lishe, mss had je wel gewoon die nare buikgriep die rond gaat?
Iig wel fijn voor je dat het weg lijkt te zijn!
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 14:40:21 #103
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46772097
Elise en Ryan, wat leuk dat jullie er zijn!
xxxKarinxxx, ik hoop dat je lekker bijkomt en straks je babietje aan ons voorstelt
Minoes, zo te lezen is het alleen al de hoogste tijd dat je gaat bevallen zodat je van je klachten af bent, sterkte !
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_46772575
Lishe,ik hoop dat je de vervelende periode voorbij bent En nu maar lekker snaaien
Veel succes,ik hoop dat t morgen niet weer terug is.

Groetjes,Minoes
pi_46773070
Iedereen onwijs bedankt voor de felicitaties! Het gaat best goed hier, moet wel verplicht rustig blijven (mag niet naar zolder of naar beneden toe). Nog geen last van naweeen, ben benieuwd of die nog komen. De benen zijn weer helemaal slank en de buik ziet er al best mooi uit en geen straie De borstvoeding loopt ook al aardig, weinig te klagen dus.
Elise is overdag heel zoet en 's nachts wat minder, eigenlijk hetzelfde als toen ze nog in de buik zat. Wel erg vermoeiend daardoor....
Foto wil ik graag uploaden, maar dat gaat nog ff niet lukken (mag niet bij mijn pc komen op zolder en heb hier ook geen kabeltje). Maar dat komt nog wel!

Bibikuif natuurlijk ook van harte met de kleine Ryan!
Ben benieuwd hoe het met XXXKarinXXX gaat, hopelijk is er snel positief nieuws te vermelden vanuit haar kant.
Minous nog heeeeel even geduld, sterkte (ook aan alle andere zwangeren!).
Ow enne, die buik missen? Nog geen moment last van gehad!
pi_46773590
Lishe ik hoop dat je van de misselijkheid af bent!

ik ben benieuwd of Karinxxx al van beeb ligt te genieten!

Sidn3y pas goed op jezelf!
Fake it till you make it...
pi_46773950
Sidn3y,doe je rustig aan?Die pc komt wel weer,eerst ff bijtanken en genieten van je beep

Groetjes,Minoes
pi_46774518
Ik doe m'n best met rustig aan doen, maar dat is heel lastig als er zoveel is wat je nog wilt (wilde) doen (voor de bevalling). Maar ik "mag" zo weer borstvoeding geven, dus dan ben ik ook wel weer even zoet.
pi_46781011
Even een berichtje van het broertje van Karin:
Hoera hoera hoera!! Karin en Dennis hebben een jonge dochter.
We zijn hartstikke trots. Ze heet Meike Jolanda, weegt 3060 gram.
Ze heeft een mooi rond koppie met zwarte haartjes en is supergezond!
Het was een redelijk snelle bevalling, Karin zal jullie daar ongetwijfeld meer over vertellen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46781110
Karin en Dennis gefeliciteerd met jullie dochter!
En voor de rest van de familie ook gefeliciteerd.
Meike, mooie naam!
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:04:32 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46781177
Karin van harte gefeliciteerd met jullie dochter Meike

Ook Bibikluif gefeliciteerd met jullie zoon Ryan

Ik wens jullie allemaal veel gezondheid, geluk en plezier toe
Make love, not war ☮
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:05:27 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46781210
Karin, gefeliciteerd!
Ik ben benieuwd naar je verhaal!
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:11:03 #113
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46781415
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoera hoera hoera!! Karin en Dennis hebben een jonge dochter.
Fijn, dat ze nog zo jong is....
Van harte broertje van Karin, met je neefje!
En trotse papa en mama, geniet van jullie Mei(s)ke!

Sidney, succes met de borstvoeding! In het begin is het (tenminste bij mij) best wel een gedoe, maar daarna is het echt super hoor (tenminste, bij mij )!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:19:47 #114
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_46781729
Gefeliciteerd Karin en Dennis!
Mooie naam!
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:27:28 #115
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46782017
Wow!!
Karin en Dennis van harte met jullie dochtertje Meike!
Stoere naam!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 28 februari 2007 @ 19:27:41 #116
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46782024
Karin en Dennis, gefeliciteerd met de geboorte van Meike!! Leuke naam!
En oom van Meike, natuurlijk ook van harte gefeliciteerd en bedankt voor het melden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46782146
Karin, van harte met je dochter!! Meike leuke naam! ben ik nog niet vaak tegengekomen.

Marit, dat klinkt echt niet lekker...heb je al met je vk overlegd? Sterkte Echt vreselijk om je zo te voelen...(bij mij was het ook lang zo en dat lag aan een laag hb, heb jij daar niet ook last van?) dat gevoel van flauwvallen is écht naaaaaar... (en ook gevaarlijk! pas je wel op?)
Misschien een beetje voorbarig hoor... maar ik durf het toch maar even te zeggen... kun je niet beter stoppen met werken? Ik vind het echt niet goed klinken!

Stiemie en Minoes, heel veel sterkte met jullie bekken(s) ! Ik voel mee...(of liever, voelde mee ) want ik had er ook zoveel last van. Wat bij mij wel super geholpen heeft is chiropractie...misschien dat dat meer voor jou zou kunnen doen dan fysiotherapie, Stiemie?
pi_46782432
Meike, geweldig ! Van harte !
pi_46782517
Karin en Dennis van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam hoor Meike . En broertje van karin gefeliciteerd met je nichtje .
Fake it till you make it...
pi_46783140
Karin gefeliciteerd met jullie meisje Meike Leuke naam
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:00:03 #121
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46783306
xxxKarinxxx en Dennis, van harte met de geboorte van jullie meisje Meike Mooie naam!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46783771
Karin en Dennis, gefeliciteerd met jullie dochter Meike!!!
pi_46784252
xxxKarinxx en Dennis Van harte met jullie dochter Meike
En lekker vlot zo te lezen Zijn jullie alweer thuis,of moet je een nachtje blijven?
Oom van Meike,bedankt voor de update en ook van harte

Groetjes,Minoes

(hier alles nog rustig,wel wat knijperig gevoel af en toe onderin en een pijnscheutje,maar verder nog niks)Kan ook nog niet,de kaartjes zijn nog niet af,plakband was op
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 20:54:37 #124
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46785430
Karin en Dennis van harte gefeliciteerd met jullie dochter Meike Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.

minoes opschieten met die kaartjes van je
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46785542
Karin, van harte met jullie dochter Meike (hele bekende naam voor mij)
pi_46786277
Karin dan is het dus toch allemaal nog snel gegaan (naar aanleiding van wat we dan van je broer kunnen lezen) Heel erg gefeliciteerd met jullie dochten. Mooie naam ook! Genietse van jullie meisje!
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Suzanna het volgende:

Stiemie en Minoes, heel veel sterkte met jullie bekken(s) ! Ik voel mee...(of liever, voelde mee ) want ik had er ook zoveel last van. Wat bij mij wel super geholpen heeft is chiropractie...misschien dat dat meer voor jou zou kunnen doen dan fysiotherapie, Stiemie?
De fysioherapie helpt mij erg goed hoor Suzanna. Wanneer ik bij de fysio vandaan kom heb ik tenminste een paar uurtjes even geen of veel minder pijn En dan voel ik het daarna weer langzaam opbouwen tot de volgende sessie. Mijn grootste probleem is dat ik gewoon moet gaan accepteren dat ik het rustiger aan moet doen en dat dan ook echt gaan doen.. en daar ben ik eigenlijk helemaal niet zo goed in...
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:38:06 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46787294
Wat een leuke naam, Meike!

Karin en Dennis, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46788987
hihi stiemie..ik hoor mezelf praten lijkt wel !

Suzanna, ik heb mijn Hb vorige week laten checken en dat was 7.1
best netjes dus!

Ik heb vanmiddag de vk gebeld, die het echt hield op acute daling van toch al lage bloeddruk en ze voorspelde dat het na week 28 wel beter zal gaan. Ze adviseerde met klem even rustig aan te gaan doen, vrij te nemen dus.
Tja, ik heb toen toch maar met manager overlegd en helaas blijkt er geen vervang beschikbaar morgenmiddag en vrijdagochtend.
Nu als tussenoplossing een aangepast spreekuur:
3kinderen...20min. pauze...2 kinderen .. 20min. pauze .. 2 kinderen

morgen even kijken of dit zonder klachten gaat
en ik denk eigenlijk (ná overleg met een vriending c.q. reïntegratie-therapeut)
dat ik me voor volgende week toch helemaal ziek ga melden. (dat is week 28)
Ná die week ga ik dan gedeeltelijk weer kijken of het inderdaad verbeterd is .. dan zien we wel weer.
Maar; O ZO MOEILIJK!
Nadeel is: ik ben gewoon NIET ziek! zeker omdat ik dus als het goed is met rust/thuis zijn niets merk, voelt het zéér overdreven om toch niet te gaan werken.

Eerst morgen maar even aanzien. Ik hoop eignelijk dat ik het volgende week ook gewoon met het aangepaste schema kan doen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:17:31 #129
103793 kozakken
Living the life
pi_46789034
Gefeliciteerd met Meike
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:16:25 #130
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46791606
Nieuwe beebs!!

Karin van harte gefeliciteerd met jullie dochter Meike
Bibikluif gefeliciteerd met jullie zoon Ryan
pi_46792297
alle nieuwe papa's en mama's gefeliciteerd.
wat een mooie beebs zijn er voorbij gekomen zeg.
mama van 3 kids!
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:04:03 #132
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46793371
Gefeliciteerd met Meike!!!
pi_46797546
Ik vergat gisteren helemaal Meike !
Karin + nieuwe papa; van harte gefeliciteerd !!!!
pi_46797609
Karin en man, van harte gefeliciteerd met jullie meisje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 08:39:08 #135
81992 Githa
pi_46797627
Karin en man van harte gefeliciteerd met de kleine Meike
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:45:18 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_46797715
Karin van harte gefeliciteerd met Meike wat een mooie naam!! veel geluk!!
stormy waters...
sailin'
pi_46797920
Gefeliciteerd Karin en man Met jullie meisje, Meike Jolanda.

Grappig de naam van mijn vriendin (Meike) en mijn naam in 1
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_46798018
Karin, heel veel geluk gewenst met Meike! leuke naam!
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:09:55 #139
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_46798056
Karin en Dennis van harte gefeliciteerd met jullie dochter Meike. Veel geluk met z'n 3-en.
Broertje van Karin, ook van harte gefeliciteerd met je nichtje.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:27:50 #140
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_46798326
Moeilijk is dat he Marit. Ik herken echt zoveel in wat je daar schrijft. Ik moet eigenlijk halve dagen gaan werken van de fysio. Eerst 2 weken om te proberen. Maar zodra ik maar een halve dag werk voel ik me helemaal niet zo slecht meer. Ik kan 's middags even een (of 2) uurtjes bijslapen en ben meteen een stuk minder moe enzo. Dus voel ik me dan weer een aansteller dat ik thuisblijf. Want dan heb ik op zaterdag wel puf om even weg te gaan en als ik dat kan waarom kan ik dan niet gewoon gaan werken?

Bovendien kom ik zodra ik maar een halve dag werk in de knoop met mijn werkzaamheden op kantoor. Dus kies ik er toch maar weer voor om de halve dag op kantoor te werken en de halve dag vanaf huis... Met als gevolg dat ik na 2 dagen alweer helemaal op ben. Het is soms gewoon zo moeilijk om voor jezelf te kiezen...
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:49:27 #141
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46798716
Karin en Dennis, van harte gefeliciteerd met Meike! Heel veel geluk gewenst
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46798735
tja

ik hou mezelf nu vast aan: als ik me thuis zo goed voel dat ik me schuldig ga voelen naar het werk toe... heeft het rustiger-aan doen blijkbaar goed effect!
Dat het dus toch wijsheid is, kan je eigenlijk niet meer ontkennen dan he ?

Ik zou het een ander ook dringend adviseren, dat is het dubbele!

dus Stiemie: DOE EENS RUSTIG!
pi_46798989
Karin en Dennis van harte met Meikewel lief van jullie dat jullie haar naar mij hebben vernoemd hoor en geniet er lekker van met zijn drietjes...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46799047
Stiemie ga jij nou eens gewoon proberen die halve dagen werken en niet denken over wat er in de soep kan lopen op kantoor. Als je straks met verlof bent dan worden jou werkzaamheden ook gedaan dus dat kan nu ook... Had namelijk hetzelfde probleem en je komt veel meer tot je rust als je ook echt rust neemt en ik moest ook even wennen maar het is beter voor jou en beter voor de kleine... Weet dat het moeilijk is hoor!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:13:08 #145
1762 YPPY
Yppiaans
pi_46799134
Gefeliciteerd Karin
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46799181
Karin en hubbie gefeliciteerd met Meike
pi_46802415
xxxKarinxxx, GEFELICITEERD!
Fijn dat je kleine meid eindelijk bij je in je armen kan liggen. Geniet ervan!
pi_46802471
Minoes, dat ze zomaar aanbieden om zo snel al in te leiden. Maar inderdaad, laat gewoon even zitten tot ie perfect af is
Geniet er nog even van!
pi_46802912
Nou.....genieten..... Doet meer zeer als dat ik het nog leuk vind hoor,maar goed
De kaartjes zijn af,dus......hij kan komen

Groetjes,Minoes
pi_46803967
Marit en Stiemie... Rustig aan doen jullie!!!

Ik had gisteren een koude buik. Dus ik leg mijn hand even op de verwarming zodat ie lekker warm werd en ik legde hem op de zachte kant van mijn buik, dat was op dat moment links. Nog geen minuut later is het daar keihard en een hoop getrappel.
Dus ik laat het Jerry doen aan de rechterkant en ik heb hem volgens mij nog nooit zo zien glimlachen. Je zag Pinda echt van de ene naar de andere kant gaan, buik nam rare vormen aan en hij voelde pinda ook echt bewegen! Heerlijk gevoel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')