ik vond hem, toen hij vanavond net z'n bed uitkwam ook niet echt geweldig maar nu is hij weer in topvormquote:Op maandag 26 februari 2007 00:45 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik hoop echt dat huub morgen opzout. ik ben 'm zat. of de rest moet een stemronde tegen hem aanvragen. ik durf te wedden dat zelfs syl nu mee zou gaan en 'm weg stemt. kutjoch
ik vind 'm super irritantquote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik vond hem, toen hij vanavond net z'n bed uitkwam ook niet echt geweldig maar nu is hij weer in topvorm
Nee dan ben je of ontvoerd en op een andere plaats terecht gekomen of je hebt je lenzen niet inquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef beequeen het volgende:
Ik kan mijn bed niet vinden, zou ik gedrogeerd zijn![]()
Ik denk het wel, en waarschijnlijk heeft Nathanael het gedaan.....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef beequeen het volgende:
Wie zal daar de oorzaak van zijn?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Zo... de twintigste COS sinds vanmorgen.
hoezo kan hij dat niet gezien hebben dan? daar hebben ze toch alle beelden wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
Het is jammer dat Huub zegt dat hij het achter gezién heeft, dat Brian het heeft gedaan. Daardoor weet Brian zeker dat hij zit te bluffen.
naar je nest jij:pquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:49 schreef Sug4r het volgende:
Of Brian het nu heeft gedaan of niet, hij moet gewoon weg![]()
![]()
huub slaapt ook moeilijk denk ik. die is overtuigd dat ie vergiftigd isquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima verhaal van Huub tegen Brian. Alles is bluf en er klopt niets van ..... maar Brian kan iig niet slapen !
Ja. En ik vind het psychologisch ook erg mooi. Om mensen de hele maandag en de dinsdag in de stress te laten zitten of hij nu wel of geen troep in zijn drank had...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Briljant wel weer van Huub... hij wil Brian gewoon in leugens laten geloven, waar de hele dag al om draait eigenlijk, roddels voor waarheid zien. Hij wacht nu gewoon op een bekentenis.![]()
maakt toch allemaal niks uit. huub loopt gewoon weer als vanouds iedereen op te naaien en het werktquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
Het is jammer dat Huub zegt dat hij het achter gezién heeft, dat Brian het heeft gedaan. Daardoor weet Brian zeker dat hij zit te bluffen.
Brian is toch ook stabieler dan Huub?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef raggende_annie het volgende:
braajen denkt dat huub hem sterk vindt
ik heb huub vandaag achterlijke dingen over zichzelf horen zeggen maar dit slaat alles
Allemaal mensen zonder leven volgens Hupertquote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Zo... de twintigste COS sinds vanmorgen.
Hij kan het niet gezien hebben omdat het niet gebeurd is.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoezo kan hij dat niet gezien hebben dan? daar hebben ze toch alle beelden wel.
Dat probleem heb ik ook. Me bed is kwijtquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef beequeen het volgende:
Dan zitten wij hier allemaal verkeerd! Wij zouden in die Gouden Kooi moeten zitten!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Allemaal mensen zonder leven volgens Hupert![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat te ver wat mij betreft. Jammer.
Ja en nu hij ook even "Nena" mompelt, zegt al genoeg denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
zag je hoe huub kickt op de aandacht op internet. "internet EXPLODED today" .... <trotse grijns van hier tot tokyo>quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Allemaal mensen zonder leven volgens Hupert![]()
Nee hoor, Huub wet zelfs zeker dat het niet is gebeurt. Kijk maar naar het telefoongesprek met zijn moeder.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
huub slaapt ook moeilijk denk ik. die is overtuigd dat ie vergiftigd is
Heeft Natasia je naar bed gestuurd?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat waren 9 cossen, zeer vermakelijk en nu ik eindelijk mee kan posten moet ik naar bed!!![]()
met het verschil dat huub weet dat hij geen beelden heeft gezien en dus ook weet dat hij staat te liegen. amanda geloofde heilig in zichzelfquote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef AutumnTears het volgende:
Bijna net zo vreselijk als Amanda over die schop
[..]
Ja of morgen gewoon, leuk als verjaarspresentje voor Natasiaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij kan het niet gezien hebben omdat het niet gebeurd is.
Als het wel op beelden te zien zou zijn, had Brian nu al buiten gestaan.
ik hoop Syl 60% Huub 30%quote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer komt er een nieuwe popo? en dan Huub 60% Syvlia 30% Eric 4% Amanda 4% Natasia 1% Brian 1%![]()
En jij was nog wel anti-Huubquote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer komt er een nieuwe popo? en dan Huub 60% Syvlia 30% Eric 4% Amanda 4% Natasia 1% Brian 1%![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub moet lachen.
Ik neem aan dat je Brian ook wel is hebt gezien als hij alleen is? vind hem veel enger en onstabieler overkomen als huubquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian is toch ook stabieler dan Huub?
Behalve op het punt van agressie, maar dat is ook niet Huubs sterkste punt.
Je vergeet je NL..............o,neequote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
de #546 begon ´s nachts, was een twijfelgevalletje.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn telling zat op 21, meer dan 6300 posts. Gaat ook allemaal zo snel dat tellen voor mij misschien ook wel fout gaat
![]()
toen wist huub nog niks. tijdens zijn bezoek naar het ziekenhuis heeft hij vanalles gehoord, over internet en van achterenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub wet zelfs zeker dat het niet is gebeurt. Kijk maar naar het telefoongesprek met zijn moeder.
jawel, sylvia houdt hem er nog wel ff inquote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef robert2006 het volgende:
huub zal echt weggestemd worden, zijn medebewoners gaan dit niet pikken, hij heeft zijn eigen graf gegraven
enige wat huub zeker weet is dat hij niet weet wat er is gebeurd en dat dat nog nooit eerder zo is voorgekomenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub wet zelfs zeker dat het niet is gebeurt. Kijk maar naar het telefoongesprek met zijn moeder.
Ik denk dat je daar nog gelijk in hebt ook. Eric en Sylvia geven elkaar toch wel back-up. (En er komt ook nog een nieuwe bewoner)quote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef robert2006 het volgende:
huub zal echt weggestemd worden, zijn medebewoners gaan dit niet pikken, hij heeft zijn eigen graf gegraven
Je maakt een geintjequote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef robert2006 het volgende:
Natas-ikke,ikke,ikke-huub-wodka-huub-martini-huub-slaap-natas-ikke,ikke,ikke-kindjes-wilgo-kindjes weer zonder moeder naar huis-huub-bloedtest-brian-pilletjes-huub-recherche-huub-huub-huub-brian-natas-ikke-ikke-ikke-natte nel-dj-krukken-huub-eric-chocolade pik-natas-oh, nou bedankt-eric-hmmm lekker-brian-para bradda.quote:
In zijn ééntje.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub moet lachen.
Sylvia heeft Eric ook nog.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
jawel, sylvia houdt hem er nog wel ff in
denk ik ook. niemand mag 'm meer. zelfs syl knapt op 'm af, denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
de #546 begon ´s nachts, was een twijfelgevalletje.
Laten we het houden op: achterlijk veel.![]()
Truste Caro!![]()
Hij vertoont op dit moment grote overeenkomsten met Brian, met dat gepraat en gelach in zichzelf.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Brian ook wel is hebt gezien als hij alleen is? vind hem veel enger en onstabieler overkomen als huub![]()
Wil je dan misschien nog even samen bidden? A la Natasia?quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kan NL niet blijven, lekkere muziek draaien elke avond.
Ik denk dat je daar niet zo zeker over moet zijn. Sylvia houdt ook echt niet van dit soort geintjes hoor lijkt mequote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje
Sylvia en Huub gaan er nooit uitgestemd worden
nee hoor ik was pro .NL.. en ben pas voor Huub sinds ie zo cool met Bart wasquote:
syl maakt gewoon t spelletje af van de ruzie die huub vanmiddag begon.. erg slim gespeeld van die damequote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
denk ik ook. niemand mag 'm meer. zelfs syl knapt op 'm af, denk ik
Het enige verschil is op dit moment Huub verstaan we en brian is niet te verstaan als hij met zichzelf bezig is.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Hij vertoont op dit moment grote overeenkomsten met Brian, met dat gepraat en gelach in zichzelf.
Misschien z'n moeder? En heeft Huub dit van te voren allemaal geregiseerd...? Het is immers de dag van de complotheorieen...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Hmmz..... die ene persoon die het vanmiddag op VOL gepost heeft hè..... dat is toch geen vriendje van Huub toevallig?!![]()
meesterlijke samenvatting .... dat was het inderdaad zo'n beetjequote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef Sebi het volgende:
[..]
Natas-ikke,ikke,ikke-huub-wodka-huub-martini-huub-slaap-natas-ikke,ikke,ikke-kindjes-wilgo-kindjes weer zonder moeder naar huis-huub-bloedtest-brian-pilletjes-huub-recherche-huub-huub-huub-brian-natas-ikke-ikke-ikke-natte nel-dj-krukken-huub-eric-chocolade pik-natas-oh, nou bedankt-eric-hmmm lekker-brian-para bradda.
Kan iets vergeten zijn, maar dit is er blijven hangen
Weet niet of het zo`n vaart zal lopen. Bovendien is Huub weer een weekje alcohol-vrij nu...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
denk ik ook. niemand mag 'm meer. zelfs syl knapt op 'm af, denk ik
Tja, dan hadden we maar papiaments moeten leren.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Het enige verschil is op dit moment Huub verstaan we en brian is niet te verstaan als hij met zichzelf bezig is.
dat was een spelletje inderdaad. maar ze mag deze huub ook niet. en syl is ook strategisch genoeg om een kans op wegstemmen aan te grijpen als ze huub niet meer kan luchten of zien. en ze heeft eric om een nieuw pact mee te sluitenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:56 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
syl maakt gewoon t spelletje af van de ruzie die huub vanmiddag begon.. erg slim gespeeld van die dame
Hij denkt fok weer een week niet drinkenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub moet lachen.
ik vind het ook niet echt opwindendquote:Op maandag 26 februari 2007 00:56 schreef uitgeslapen het volgende:
Hmmgggmmmpffff...Die Natsja die een persiflage geeft van een geil dansende vrouw....kan zo meedoen met Jiskefet ofzo
Dat zullen de naweeen zijn van de pillen...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub giechelt en zegt "Dat meen je niet".
Het lijkt me dat een moeder daar niet aan meewerkt, maar alternatieven zat.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:56 schreef akveor het volgende:
Misschien z'n moeder? En heeft Huub dit van te voren allemaal geregiseerd...? Het is immers de dag van de complotheorieen...
Ik denk dat ie een stil signaaltje kreeg dat er veel mensen de streams nog volgen, en dat ie nog ff verder moet met tv makenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
huub is de afgelopen dagen erg labiel en al eerder gaan twijfelen aan zijn motivaties.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zo FOK!t ze ookquote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda danst beweegt als een Duracell konijn
Huub is Sylvia haar buffer. Hij vangt veel klappen voor haar op.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:00 schreef raggende_annie het volgende:
kijk... sylvia praat gewoon normaal met 'm
wat er ook gebeurd. die laat hem niet zomaar vallen
Eric ook, alleen die is opgevoerd.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda danst beweegt als een Duracell konijn
Dat wist ie op de dag dat hij de villa moest verlaten lijkt me...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me dat een moeder daar niet aan meewerkt, maar alternatieven zat.
Huub is intelligent genoeg om het zelf bij elkaar te bedenken, hij is buiten geweest en hij wist (net als iedereen) wanneer Natasia haar verjaardag zou vieren. De vraag is alleen nog hoe lang vantevoren Huub wist dat hij een alcoholverbod van 2 weken zou krijgen....
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
Zullen we hier verder op ingaan?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:01 schreef F04 het volgende:
Huub kan zich echt niks meer herinneren. Lijkt wel alsof hij 9 uur ofzo in hypnose was.
je bent niet de eerste die dit opvaltquote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda lijkt wel zwanger in die jurk.
is ze ookquote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
ja dat heb je snel in dat soor truitjes (die zij idd als jurkje gebruikt)quote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
kan die wel denken, maar dankzij "onze" complottheoriën is hij toch maar mooi weer volop in het spel.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij denkt fok weer een week niet drinken![]()
Zwaar gefrustreerd als hij is omdat er nu iemand in de hut is die WEL kan draaien.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Heathen het volgende:
psychobilly speelt ook weer met zijn gitaartje...
Ja dat is een typisch zwangerschapskledingjurkje voor tienermoeders met het iq van een fruitvliegjequote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja leuk ...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
[..]
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?
Dat is waar, die sanctie had hij sowieso gehad. In dat geval is werkelijk alles mogelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
Dat wist ie op de dag dat hij de villa moest verlaten lijkt me...
Goed hequote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
[..]
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef Day het volgende:
Als Huub alleen maar bezig is om Brian te sarren, waarom houdt hij het het ook tegen Sylvia vol?
heb jij geen brrrrrrquote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef BBW het volgende:
zdngmw dr brrrrrrrrr hangt over de broek
Rondjes lopen rond het kookeiland.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Waar is Huub nou mee bezig?
Ik denk echt wel dat hij het vreemd vindt hoor dat hij zo weinig weet meer, of hij moet het zo goed kunnen spelenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Waar is Huub nou mee bezig?
Beweging is goed als je dronken bent, tenminste...bij mij werkt het altijd goed. Ik ga dan ook altijd lopend naar huis door de frisse lucht...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef obezzi het volgende:
huub loopt maar rondjes..
Als je over zoiets liegt dan moet je het goed doen, dus ook tegen iedereen. Je kunt je niet permitteren dat iemand zich verspreekt of zich ermee gaat bemoeien in de trant van "dat kun je niet maken, dat gaat te ver"quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat snap ik dus ook niet.
Misschien wel een bericht op de plasmaboyquote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Mocht het een lulverhaal van Huub zijn. Dan zou ik zeggen, Huub draaft soms nogal door in zijn acties. Zoals bij de Valentijnsstemming.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef Day het volgende:
Als Huub alleen maar bezig is om Brian te sarren, waarom houdt hij het het ook tegen Sylvia vol?
Hij weet dat zeker omdat-ie het niet gedaan heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde Brian zeggen: er zijn geen beelden van.
Hoe weet hij dat ? Is dat al niet verdacht ?
omdat hij heilig van overtuigd is dat hij een blind-spot gebruikt heeft?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kijk alleen naar d'r tieten....quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef Dogga het volgende:
amanda kan ook voor geen meter dansen sorry hoor
Misschien hebben ze dat hem achter wel verteldquote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Maar dan zet hij zijn eigen verblijf in het huis op het spel.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je over zoiets liegt dan moet je het goed doen, dus ook tegen iedereen. Je kunt je niet permitteren dat iemand zich verspreekt of zich ermee gaat bemoeien in de trant van "dat kun je niet maken, dat gaat te ver"
Moet je een keer in de bijlmer dronken worden en dan naar Diemen lopenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Beweging is goed als je dronken bent, tenminste...bij mij werkt het altijd goed. Ik ga dan ook altijd lopend naar huis door de frisse lucht...
Al zou er een posititieve uitslag op een test op drogerende middelen zijn dan zegt dat nog nix, dan zegt dat alleen maar dat Huub het binnengekregen heeft, zonder beelden zegt het niets over wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:05 schreef Missy_1974 het volgende:
als achter idd de beelden heeft van het toedienen van iets was brian er PER DIRECT uitgehaald, en niet pas dinsdag, want dan boeit de uitslag niet, en was hij er tot dinsdag uitgehaald.
als er geen beelden zijn wachten ze idd op de uitslag om zeker te zijn.
effe? .... roflmao !!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef frank07 het volgende:
iemand die mij ff bij kan praten?![]()
ik geloof dat ik het ea gemist heb![]()
Wat is er bijv met Huub en Brian?
Nee dank jequote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet je een keer in de bijlmer dronken worden en dan naar Diemen lopen![]()
Ga je slapen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij weet dat zeker omdat-ie het niet gedaan heeft.
Welkom, en truste.![]()
omdat alles wat hij doet altijd heel sneaky gebeurd dus mocht hij het gedaan hebben dan heeft ie weer ergens een hoekje gevonden waar geen camera bij kan en als hij het niet gedaan heeft zijn er natuurlijk ook geen beelden.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom? Staat er in de regels dat je niet mag liegen of iemand niet onterecht mag beschuldigen?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar dan zet hij zijn eigen verblijf in het huis op het spel.
Hij zei ook dat hij niet wist dat het een exit zou betekenen, dat vind ik ook verdacht, want daar ben je dan toch helemaal niet mee bezig/quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Lees de 21 cossen van vandaag ff door, heb ik ook moeten doen .quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef frank07 het volgende:
En ook omdat hij dat van achter gehoord heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij weet dat zeker omdat-ie het niet gedaan heeft.
En dat vroeg ik mezelf dus ook al een paar topics eerder afquote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef Villalux het volgende:
ik heb maar een vraag! die ik al gevraagt had. waarom zij zdngmw tegen Brainless->
DAT KUNNEN ZE TOCH NOOIT BEWIJZEN!
als je op http://dgk.servehttp.com toets 1-4 gebruikt, veranderd mijn avatar.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef raggende_annie het volgende:
even oftopic vraagje aan HiDiHo.
ligt het aan mij of veranderd het getal in je avatar zo nu en dan?
Ik kan ook direct zeggen dat er geen beelden zijn dat ik Huub gedrogeerd heb.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Is maar klein stukje tochquote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dat ie het niet gedaan heeft of wat??quote:Op maandag 26 februari 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
En ook omdat hij dat van achter gehoord heeft.
Dus jij was het! We lullen hier 20 topics vol en nu kom je met een bekentenis?!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan ook direct zeggen dat er geen beelden zijn dat ik Huub gedrogeerd heb.
Hoe weet ik dat? Ben ik al verdacht?
ik heb maar een vraag! die ik al gevraagt had. waarom zij zdngmw tegen Brainless->quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian zal wel zijn theorie over het gebeuren hebben verteld, dat als het waar is iemand het heeft gedaan maar de schuld bij hem wil leggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef Villalux het volgende:
ik heb maar een vraag! die ik al gevraagt had. waarom zij zdngmw tegen Brainless->
DAT KUNNEN ZE TOCH NOOIT BEWIJZEN!
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoef je op de fiets ook niet te proberenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
Wishfull thinking...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef obezzi het volgende:
brian moet eruit olé olé
Diemen?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik een moord niet gepleegd heb kan niemand ter wereld bewijzen dat ik het wel heb gedaan, simpel tochquote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef Villalux het volgende:
[..]
DAT KUNNEN ZE TOCH NOOIT BEWIJZEN! geef hier eens antwoord op!
tranen lopen over me wangen van het lachen met dat liedje happy birthday eronder, zou willen dat huub en de anderen zich eens meer zo zouden uitspreken, want tenslotte denken de meeste hetzelfde als wat huub zeiquote:Op maandag 26 februari 2007 01:12 schreef Missy_1974 het volgende:
OMG![]()
![]()
kijk het filmpje: huub gaat veels te ver op de DGK site.
de ruzie volledig in beeld, daarna een huilende natas in de kapsalon met het liedje Happy Birthday eronder.
MESSTERLIJK GEDAAN REDACTIE![]()
![]()
![]()
O_O_
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef Villalux het volgende:
[..]
DAT KUNNEN ZE TOCH NOOIT BEWIJZEN! geef hier eens antwoord op!
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef Cyan het volgende:
Dus jij was het! We lullen hier 20 topics vol en nu kom je met een bekentenis?!
Wat een teringherriequote:Op maandag 26 februari 2007 01:13 schreef Mani89 het volgende:
OMG Huub houd van dezelfde muziek als ik![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, daar bedoelt ie z'n eigen hersenspinsels mee....quote:Op maandag 26 februari 2007 01:14 schreef Cyan het volgende:
Brian zei crazy shit! Is dat geen andere benaming voor drugs?
Nee, crazy shit is gewoon een uitspraak die je doet bij een gebeurtenis die je bijzonder apart vind.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:14 schreef Cyan het volgende:
Brian zei crazy shit! Is dat geen andere benaming voor drugs?
we houden allemaal van andere dingen hehquote:Op maandag 26 februari 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een teringherrie![]()
Is alleen maar te pruimen onder invloed toch![]()
zou ze dat erg vinden?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Doel bereikt... Brian gaat weer een nachtje lekker piekeren.... Amanda maak je maar weer klaar want er moet weer heel wat stress weggeneukt worden....
Nee hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een teringherrie![]()
Is alleen maar te pruimen onder invloed toch![]()
Well duh...Huub is nog steeds een beetje dronken, dan ga je hem toch niet lastig vallen...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:13 schreef robert2006 het volgende:
die huub is toch ook een vreemd mannetje, ook niet normaal, Sylvia en eric negeren hem nu toch wel een beetje
Ik hoop dat mijn verjaardagsfeestje net zo leuk en spannend wordt als die van Natasia! En ik hoop dat mensen er 20 COS-sen over vol lullen. Dan is mijn verjaardag echt geslaagd!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:14 schreef raggende_annie het volgende:
leuk toch zo'n verjaardagsfeestje
Brian heeft niets in zijn drankje gedaan, maar Huub is al bezopen sinds vrijdag. Vandaag sloeg ie heel veel sterke drank binnen korte tijd achterover. Het effect was dat ie zo'n zeven uur in diepe slaap heeft doorgebracht. Zelfs zijn familie werd doodongerust. Huub naar het ziekenhuis voor een bloedprik om alle geruchten de grond in te boren ... Huub komt terug met het verhaal dat eie vergiftigd is door Brian (om Brian te zieken) en sindsdien doen sommigen net alsof Brian morgen vertrekt.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef frank07 het volgende:
[..]
maar ik lees vaag dingen dat huub bezopen is en dat brian wat in zn drank gedaan heeft.
Is dat alles? of is er nog meer?![]()
nee inderdaad. ook dan is het gewoon nog steeds teringherrie.quote:
Post was niet serieus bedoeldquote:Op maandag 26 februari 2007 01:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee, crazy shit is gewoon een uitspraak die je doet bij een gebeurtenis die je bijzonder apart vind.
Tsja, je kent me... Die cake hè.... volgens mij was er iets met de suiker en de arsenicum.quote:
Is dit techno?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
we houden allemaal van andere dingen heh![]()
Normaal betaal je veel geld als je dat soort feestjes wil hebben. Zou Natasia dit zo besteld hebben?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn verjaardagsfeestje net zo leuk en spannend wordt als die van Natasia! En ik hoop dat mensen er 20 COS-sen over vol lullen. Dan is mijn verjaardag echt geslaagd!
Nu nog op zoek naar 2 kinderen die ik kan negeren, een Antilliaan die in pillen dealt, een student die teveel zuipt en een wijnkoeler waar ie tegen aan kan pissen
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:16 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nee inderdaad. ook dan is het gewoon nog steeds teringherrie.
Ik wordt zo moe van die vraag HEB IK WAT GEMIST... En dat nog op een dag dat het internet is 'ontplof't' .quote:Op maandag 26 februari 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees de 21 cossen van vandaag ff door, heb ik ook moeten doen .![]()
Ok, crazy shit hier op FOK!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Post was niet serieus bedoeld
Was devergeten! Zal wel door de cola komen
oke bedankt voor de updatequote:Op maandag 26 februari 2007 01:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Brian heeft niets in zijn drankje gedaan, maar Huub is al bezopen sinds vrijdag. Vandaag sloeg ie heel veel sterke drank binnen korte tijd achterover. Het effect was dat ie zo'n zeven uur in diepe slaap heeft doorgebracht. Zelfs zijn familie werd doodongerust. Huub naar het ziekenhuis voor een bloedprik om alle geruchten de grond in te boren ... Huub komt terug met het verhaal dat eie vergiftigd is door Brian (om Brian te zieken) en sindsdien doen sommigen net alsof Brian morgen vertrekt.
Máár .... Huub heeft Natasia verbaal HEEL erg te grazen genomen. En dat was wel weer lollig. (vind ik althans)
Ik heb de beelden 20 keer bekeken, maar ik weet nog steeds niet hoe je die arsenicum erin hebt gestoptquote:Op maandag 26 februari 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, je kent me... Die cake hè.... volgens mij was er iets met de suiker en de arsenicum.
Hoe voel je je??![]()
Maar zo'n Antiliaan vind ik toch wel op Centraal Station? En zo'n student is toch wel ergens in een of andere kroeg te vinden? Alleen die 2 kinderen he ... dat wordt dus een probleem! Kijk, die wijnkoeler heb je ook in een klein formaat bij de Blokker, dat hoeft niet meteen zo'n kast te zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:17 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Normaal betaal je veel geld als je dat soort feestjes wil hebben. Zou Natasia dit zo besteld hebben?
De waarheid is hardquote:Op maandag 26 februari 2007 01:18 schreef My_ het volgende:
Hahahaha, schelden doet geen pijn!
Oh ja, waarom werd je vanmiddag dan zo woest?!
Het was zo simpel: gevalletje voorbedachte rade... arsenicum al vantevoren bij de suiker ingedaanquote:Op maandag 26 februari 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de beelden 20 keer bekeken, maar ik weet nog steeds niet hoe je die arsenicum erin hebt gestopt![]()
Leen er twee van mij, die zijn vandaag ook de negeer stand gewend van hun moederquote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar zo'n Antiliaan vind ik toch wel op Centraal Station? En zo'n student is toch wel ergens in een of andere kroeg te vinden? Alleen die 2 kinderen he ... dat wordt dus een probleem! Kijk, die wijnkoeler heb je ook in een klein formaat bij de Blokker, dat hoeft niet meteen zo'n kast te zijn.
Heb je een linkje naar die beelden? (De beelden dat Brian zijn drankje mixed)quote:Op maandag 26 februari 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb de beelden 20 keer bekeken, maar ik weet nog steeds niet hoe je die arsenicum erin hebt gestopt![]()
Hoi Patriesquote:Op maandag 26 februari 2007 01:20 schreef de_kolonel het volgende:
KAN DIE BRIAN EENS KAPPEN MET DIE EEUWEIGE KUTPLAAT VAN HEM!
slimquote:Op maandag 26 februari 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was zo simpel: gevalletje voorbedachte rade... arsenicum al vantevoren bij de suiker ingedaan![]()
als je de deur gewoon open laat staan kom je al een heel end. de antilliaan komt binnen omdat ie denkt dat er wat te stelen valt. de student komt op de muziek af, want daar moet dan toch ook wel wat te zuipen zijn, die twee kinderen, dat zijn mannekes van 12 die achter de student aanlopen, omdat ze ook graag zo willen zijn als hij en de wijnkoeler kan ook gewoon een ijskast, vriezer, wijnrek of een ander, voor opslag bedoeld, voorwerp zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar zo'n Antiliaan vind ik toch wel op Centraal Station? En zo'n student is toch wel ergens in een of andere kroeg te vinden? Alleen die 2 kinderen he ... dat wordt dus een probleem! Kijk, die wijnkoeler heb je ook in een klein formaat bij de Blokker, dat hoeft niet meteen zo'n kast te zijn.
Staan ze net als de kinderen van Natasia in een hoekje? Te wachten tot hun moeder tegen ze schreeuwt: "Dit is allemaal jullie schuld! Als die zaadcellen van jullie vader niet zo hard hadden gezwommen en mijn eicel hadden bevrucht, dan was ik nu gelukkig! Dan had ik geen theepads ter hoogte van mijn tieten hangen! Dan hoefde ik niet uren in de sportschool door te brengen! Dan had ik niet in de verrekte Gouden Kooi hoeven te gaan zitten, omdat JULLIE mijn leven verzieken! Ja Yairo ik bedoel JOU ja!"quote:Op maandag 26 februari 2007 01:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Leen er twee van mij, die zijn vandaag ook de negeer stand gewend van hun moeder![]()
Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om zoveel Cossen door te lezen maar als je naar de originele DGK site van Tien gaat weet je het in een paar minutenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef frank07 het volgende:
Gebruik eigenlijk. Hij weet heus wel dat er niets gaat gebeuren met dat bloedonderzoek, maar hij speelt het spelletje lekker meer voor de TV beeldenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:20 schreef F04 het volgende:
Brian maakt gewoon misbruik van de situatie.
Ikke?? Huub is niet vergiftigd, die heeft gewoon veuls te veul gezopen... jij daarentegen, zou misschien even langs de EHBO moetenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
slim![]()
maar hoe heb je het bij huub gedaan dan ?![]()
Nee, hij heet geen Yairoquote:Op maandag 26 februari 2007 01:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Staan ze net als de kinderen van Natasia in een hoekje? Te wachten tot hun moeder tegen ze schreeuwt: "Dit is allemaal jullie schuld! Als die zaadcellen van jullie vader niet zo hard hadden gezwommen en mijn eicel hadden bevrucht, dan was ik nu gelukkig! Dan had ik geen theepads ter hoogte van mijn tieten hangen! Dan hoefde ik niet uren in de sportschool door te brengen! Dan had ik niet in de verrekte Gouden Kooi hoeven te gaan zitten, omdat JULLIE mijn leven verzieken! Ja Yairo ik bedoel JOU ja!"
Nee dat durf ik niet! Weet je wel wat voor enge dingen er hier gebeuren in de buurt?!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:22 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
als je de deur gewoon open laat staan -knip-
Dat is tenminste 1 lichtpuntje in zijn leven!quote:
Dat kun je je beter afvragen voor brainless, die doet dat veel vaker.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:24 schreef obezzi het volgende:
waarom zonderd huub zich de hele tijd af
inderdaad. Sylvia zakt aardig door het ijs vandaag.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef Missy_1974 het volgende:
syl: ik zeg altijd dat vind jij, en niet ik jouw probleem
nou bedankt hoor syldat gaat natas nu eindeloos zeggen
begint een beetje op bart te lijken. dit zal toch niet het begin van het eind zijn voor hem he? (wilde eigelijk zeggen de eerste dag van de rest van zijn verblijf in de gouden kooi maar dat klopt gewoon)quote:Op maandag 26 februari 2007 01:24 schreef obezzi het volgende:
Als je echt denkt te zijn vergiftigd lijkt het mij heel moeilijk om met de dader in een huis te zitten hoor. Het is nu gewoon wachten op de resultaten van het bloedonderzoek.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:24 schreef obezzi het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikke?? Huub is niet vergiftigd, die heeft gewoon veuls te veul gezopen... jij daarentegen, zou misschien even langs de EHBO moeten![]()
Ik betwijfel die aangifte hoor, volgens mij is hij net een klein uurtje weggeweest.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als je echt denkt te zijn vergiftigd lijkt het mij heel moeilijk om met de dader in een huis te zitten hoor. Het is nu gewoon wachten op de resultaten van het bloedonderzoek.
Hij heeft aangifte moeten doen of gedaan bij de politie. Ik neem aan dat dit gebeurd op goede gronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |