ik vond hem, toen hij vanavond net z'n bed uitkwam ook niet echt geweldig maar nu is hij weer in topvormquote:Op maandag 26 februari 2007 00:45 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik hoop echt dat huub morgen opzout. ik ben 'm zat. of de rest moet een stemronde tegen hem aanvragen. ik durf te wedden dat zelfs syl nu mee zou gaan en 'm weg stemt. kutjoch
ik vind 'm super irritantquote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik vond hem, toen hij vanavond net z'n bed uitkwam ook niet echt geweldig maar nu is hij weer in topvorm
Nee dan ben je of ontvoerd en op een andere plaats terecht gekomen of je hebt je lenzen niet inquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef beequeen het volgende:
Ik kan mijn bed niet vinden, zou ik gedrogeerd zijn![]()
Ik denk het wel, en waarschijnlijk heeft Nathanael het gedaan.....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef beequeen het volgende:
Wie zal daar de oorzaak van zijn?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Zo... de twintigste COS sinds vanmorgen.
hoezo kan hij dat niet gezien hebben dan? daar hebben ze toch alle beelden wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
Het is jammer dat Huub zegt dat hij het achter gezién heeft, dat Brian het heeft gedaan. Daardoor weet Brian zeker dat hij zit te bluffen.
naar je nest jij:pquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:49 schreef Sug4r het volgende:
Of Brian het nu heeft gedaan of niet, hij moet gewoon weg![]()
![]()
huub slaapt ook moeilijk denk ik. die is overtuigd dat ie vergiftigd isquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima verhaal van Huub tegen Brian. Alles is bluf en er klopt niets van ..... maar Brian kan iig niet slapen !
Ja. En ik vind het psychologisch ook erg mooi. Om mensen de hele maandag en de dinsdag in de stress te laten zitten of hij nu wel of geen troep in zijn drank had...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Briljant wel weer van Huub... hij wil Brian gewoon in leugens laten geloven, waar de hele dag al om draait eigenlijk, roddels voor waarheid zien. Hij wacht nu gewoon op een bekentenis.![]()
maakt toch allemaal niks uit. huub loopt gewoon weer als vanouds iedereen op te naaien en het werktquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
Het is jammer dat Huub zegt dat hij het achter gezién heeft, dat Brian het heeft gedaan. Daardoor weet Brian zeker dat hij zit te bluffen.
Brian is toch ook stabieler dan Huub?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef raggende_annie het volgende:
braajen denkt dat huub hem sterk vindt
ik heb huub vandaag achterlijke dingen over zichzelf horen zeggen maar dit slaat alles
Allemaal mensen zonder leven volgens Hupertquote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Zo... de twintigste COS sinds vanmorgen.
Hij kan het niet gezien hebben omdat het niet gebeurd is.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoezo kan hij dat niet gezien hebben dan? daar hebben ze toch alle beelden wel.
Dat probleem heb ik ook. Me bed is kwijtquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef beequeen het volgende:
Dan zitten wij hier allemaal verkeerd! Wij zouden in die Gouden Kooi moeten zitten!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Allemaal mensen zonder leven volgens Hupert![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat te ver wat mij betreft. Jammer.
Ja en nu hij ook even "Nena" mompelt, zegt al genoeg denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
zag je hoe huub kickt op de aandacht op internet. "internet EXPLODED today" .... <trotse grijns van hier tot tokyo>quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Allemaal mensen zonder leven volgens Hupert![]()
Nee hoor, Huub wet zelfs zeker dat het niet is gebeurt. Kijk maar naar het telefoongesprek met zijn moeder.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
huub slaapt ook moeilijk denk ik. die is overtuigd dat ie vergiftigd is
Heeft Natasia je naar bed gestuurd?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat waren 9 cossen, zeer vermakelijk en nu ik eindelijk mee kan posten moet ik naar bed!!![]()
met het verschil dat huub weet dat hij geen beelden heeft gezien en dus ook weet dat hij staat te liegen. amanda geloofde heilig in zichzelfquote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef AutumnTears het volgende:
Bijna net zo vreselijk als Amanda over die schop
[..]
Ja of morgen gewoon, leuk als verjaarspresentje voor Natasiaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij kan het niet gezien hebben omdat het niet gebeurd is.
Als het wel op beelden te zien zou zijn, had Brian nu al buiten gestaan.
ik hoop Syl 60% Huub 30%quote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer komt er een nieuwe popo? en dan Huub 60% Syvlia 30% Eric 4% Amanda 4% Natasia 1% Brian 1%![]()
En jij was nog wel anti-Huubquote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
wanneer komt er een nieuwe popo? en dan Huub 60% Syvlia 30% Eric 4% Amanda 4% Natasia 1% Brian 1%![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub moet lachen.
Ik neem aan dat je Brian ook wel is hebt gezien als hij alleen is? vind hem veel enger en onstabieler overkomen als huubquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian is toch ook stabieler dan Huub?
Behalve op het punt van agressie, maar dat is ook niet Huubs sterkste punt.
Je vergeet je NL..............o,neequote:Op maandag 26 februari 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
de #546 begon ´s nachts, was een twijfelgevalletje.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn telling zat op 21, meer dan 6300 posts. Gaat ook allemaal zo snel dat tellen voor mij misschien ook wel fout gaat
![]()
toen wist huub nog niks. tijdens zijn bezoek naar het ziekenhuis heeft hij vanalles gehoord, over internet en van achterenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub wet zelfs zeker dat het niet is gebeurt. Kijk maar naar het telefoongesprek met zijn moeder.
jawel, sylvia houdt hem er nog wel ff inquote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef robert2006 het volgende:
huub zal echt weggestemd worden, zijn medebewoners gaan dit niet pikken, hij heeft zijn eigen graf gegraven
enige wat huub zeker weet is dat hij niet weet wat er is gebeurd en dat dat nog nooit eerder zo is voorgekomenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub wet zelfs zeker dat het niet is gebeurt. Kijk maar naar het telefoongesprek met zijn moeder.
Ik denk dat je daar nog gelijk in hebt ook. Eric en Sylvia geven elkaar toch wel back-up. (En er komt ook nog een nieuwe bewoner)quote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef robert2006 het volgende:
huub zal echt weggestemd worden, zijn medebewoners gaan dit niet pikken, hij heeft zijn eigen graf gegraven
Je maakt een geintjequote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef robert2006 het volgende:
Natas-ikke,ikke,ikke-huub-wodka-huub-martini-huub-slaap-natas-ikke,ikke,ikke-kindjes-wilgo-kindjes weer zonder moeder naar huis-huub-bloedtest-brian-pilletjes-huub-recherche-huub-huub-huub-brian-natas-ikke-ikke-ikke-natte nel-dj-krukken-huub-eric-chocolade pik-natas-oh, nou bedankt-eric-hmmm lekker-brian-para bradda.quote:
In zijn ééntje.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub moet lachen.
Sylvia heeft Eric ook nog.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
jawel, sylvia houdt hem er nog wel ff in
denk ik ook. niemand mag 'm meer. zelfs syl knapt op 'm af, denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
de #546 begon ´s nachts, was een twijfelgevalletje.
Laten we het houden op: achterlijk veel.![]()
Truste Caro!![]()
Hij vertoont op dit moment grote overeenkomsten met Brian, met dat gepraat en gelach in zichzelf.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Brian ook wel is hebt gezien als hij alleen is? vind hem veel enger en onstabieler overkomen als huub![]()
Wil je dan misschien nog even samen bidden? A la Natasia?quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kan NL niet blijven, lekkere muziek draaien elke avond.
Ik denk dat je daar niet zo zeker over moet zijn. Sylvia houdt ook echt niet van dit soort geintjes hoor lijkt mequote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje
Sylvia en Huub gaan er nooit uitgestemd worden
nee hoor ik was pro .NL.. en ben pas voor Huub sinds ie zo cool met Bart wasquote:
syl maakt gewoon t spelletje af van de ruzie die huub vanmiddag begon.. erg slim gespeeld van die damequote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
denk ik ook. niemand mag 'm meer. zelfs syl knapt op 'm af, denk ik
Het enige verschil is op dit moment Huub verstaan we en brian is niet te verstaan als hij met zichzelf bezig is.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Hij vertoont op dit moment grote overeenkomsten met Brian, met dat gepraat en gelach in zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |