Ja leuk ...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
[..]
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?
Dat is waar, die sanctie had hij sowieso gehad. In dat geval is werkelijk alles mogelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
Dat wist ie op de dag dat hij de villa moest verlaten lijkt me...
Goed hequote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
[..]
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef Day het volgende:
Als Huub alleen maar bezig is om Brian te sarren, waarom houdt hij het het ook tegen Sylvia vol?
heb jij geen brrrrrrquote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef BBW het volgende:
zdngmw dr brrrrrrrrr hangt over de broek
Rondjes lopen rond het kookeiland.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Waar is Huub nou mee bezig?
Ik denk echt wel dat hij het vreemd vindt hoor dat hij zo weinig weet meer, of hij moet het zo goed kunnen spelenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Waar is Huub nou mee bezig?
Beweging is goed als je dronken bent, tenminste...bij mij werkt het altijd goed. Ik ga dan ook altijd lopend naar huis door de frisse lucht...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef obezzi het volgende:
huub loopt maar rondjes..
Als je over zoiets liegt dan moet je het goed doen, dus ook tegen iedereen. Je kunt je niet permitteren dat iemand zich verspreekt of zich ermee gaat bemoeien in de trant van "dat kun je niet maken, dat gaat te ver"quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat snap ik dus ook niet.
Misschien wel een bericht op de plasmaboyquote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub giechelt en zegt "Dat meen je niet".
Mocht het een lulverhaal van Huub zijn. Dan zou ik zeggen, Huub draaft soms nogal door in zijn acties. Zoals bij de Valentijnsstemming.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef Day het volgende:
Als Huub alleen maar bezig is om Brian te sarren, waarom houdt hij het het ook tegen Sylvia vol?
Hij weet dat zeker omdat-ie het niet gedaan heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde Brian zeggen: er zijn geen beelden van.
Hoe weet hij dat ? Is dat al niet verdacht ?
omdat hij heilig van overtuigd is dat hij een blind-spot gebruikt heeft?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kijk alleen naar d'r tieten....quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef Dogga het volgende:
amanda kan ook voor geen meter dansen sorry hoor
Misschien hebben ze dat hem achter wel verteldquote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Maar dan zet hij zijn eigen verblijf in het huis op het spel.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je over zoiets liegt dan moet je het goed doen, dus ook tegen iedereen. Je kunt je niet permitteren dat iemand zich verspreekt of zich ermee gaat bemoeien in de trant van "dat kun je niet maken, dat gaat te ver"
Moet je een keer in de bijlmer dronken worden en dan naar Diemen lopenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Beweging is goed als je dronken bent, tenminste...bij mij werkt het altijd goed. Ik ga dan ook altijd lopend naar huis door de frisse lucht...
Al zou er een posititieve uitslag op een test op drogerende middelen zijn dan zegt dat nog nix, dan zegt dat alleen maar dat Huub het binnengekregen heeft, zonder beelden zegt het niets over wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:05 schreef Missy_1974 het volgende:
als achter idd de beelden heeft van het toedienen van iets was brian er PER DIRECT uitgehaald, en niet pas dinsdag, want dan boeit de uitslag niet, en was hij er tot dinsdag uitgehaald.
als er geen beelden zijn wachten ze idd op de uitslag om zeker te zijn.
effe? .... roflmao !!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef frank07 het volgende:
iemand die mij ff bij kan praten?![]()
ik geloof dat ik het ea gemist heb![]()
Wat is er bijv met Huub en Brian?
Nee dank jequote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet je een keer in de bijlmer dronken worden en dan naar Diemen lopen![]()
Ga je slapen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij weet dat zeker omdat-ie het niet gedaan heeft.
Welkom, en truste.![]()
omdat alles wat hij doet altijd heel sneaky gebeurd dus mocht hij het gedaan hebben dan heeft ie weer ergens een hoekje gevonden waar geen camera bij kan en als hij het niet gedaan heeft zijn er natuurlijk ook geen beelden.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom? Staat er in de regels dat je niet mag liegen of iemand niet onterecht mag beschuldigen?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar dan zet hij zijn eigen verblijf in het huis op het spel.
Hij zei ook dat hij niet wist dat het een exit zou betekenen, dat vind ik ook verdacht, want daar ben je dan toch helemaal niet mee bezig/quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Lees de 21 cossen van vandaag ff door, heb ik ook moeten doen .quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef frank07 het volgende:
iemand die mij ff bij kan praten?![]()
ik geloof dat ik het ea gemist heb![]()
Wat is er bijv met Huub en Brian?
En ook omdat hij dat van achter gehoord heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij weet dat zeker omdat-ie het niet gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |