huub is de afgelopen dagen erg labiel en al eerder gaan twijfelen aan zijn motivaties.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub giechelt en zegt "Dat meen je niet".
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zo FOK!t ze ookquote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda danst beweegt als een Duracell konijn
Huub is Sylvia haar buffer. Hij vangt veel klappen voor haar op.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:00 schreef raggende_annie het volgende:
kijk... sylvia praat gewoon normaal met 'm
wat er ook gebeurd. die laat hem niet zomaar vallen
Eric ook, alleen die is opgevoerd.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda danst beweegt als een Duracell konijn
Dat wist ie op de dag dat hij de villa moest verlaten lijkt me...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me dat een moeder daar niet aan meewerkt, maar alternatieven zat.
Huub is intelligent genoeg om het zelf bij elkaar te bedenken, hij is buiten geweest en hij wist (net als iedereen) wanneer Natasia haar verjaardag zou vieren. De vraag is alleen nog hoe lang vantevoren Huub wist dat hij een alcoholverbod van 2 weken zou krijgen....
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
Zullen we hier verder op ingaan?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:01 schreef F04 het volgende:
Huub kan zich echt niks meer herinneren. Lijkt wel alsof hij 9 uur ofzo in hypnose was.
je bent niet de eerste die dit opvaltquote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda lijkt wel zwanger in die jurk.
is ze ookquote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
ja dat heb je snel in dat soor truitjes (die zij idd als jurkje gebruikt)quote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
kan die wel denken, maar dankzij "onze" complottheoriën is hij toch maar mooi weer volop in het spel.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij denkt fok weer een week niet drinken![]()
Zwaar gefrustreerd als hij is omdat er nu iemand in de hut is die WEL kan draaien.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Heathen het volgende:
psychobilly speelt ook weer met zijn gitaartje...
Ja dat is een typisch zwangerschapskledingjurkje voor tienermoeders met het iq van een fruitvliegjequote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja leuk ...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
[..]
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?
Dat is waar, die sanctie had hij sowieso gehad. In dat geval is werkelijk alles mogelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
Dat wist ie op de dag dat hij de villa moest verlaten lijkt me...
Goed hequote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
[..]
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef Day het volgende:
Als Huub alleen maar bezig is om Brian te sarren, waarom houdt hij het het ook tegen Sylvia vol?
heb jij geen brrrrrrquote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef BBW het volgende:
zdngmw dr brrrrrrrrr hangt over de broek
Rondjes lopen rond het kookeiland.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Waar is Huub nou mee bezig?
Ik denk echt wel dat hij het vreemd vindt hoor dat hij zo weinig weet meer, of hij moet het zo goed kunnen spelenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Waar is Huub nou mee bezig?
Beweging is goed als je dronken bent, tenminste...bij mij werkt het altijd goed. Ik ga dan ook altijd lopend naar huis door de frisse lucht...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef obezzi het volgende:
huub loopt maar rondjes..
Als je over zoiets liegt dan moet je het goed doen, dus ook tegen iedereen. Je kunt je niet permitteren dat iemand zich verspreekt of zich ermee gaat bemoeien in de trant van "dat kun je niet maken, dat gaat te ver"quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat snap ik dus ook niet.
Misschien wel een bericht op de plasmaboyquote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub giechelt en zegt "Dat meen je niet".
Mocht het een lulverhaal van Huub zijn. Dan zou ik zeggen, Huub draaft soms nogal door in zijn acties. Zoals bij de Valentijnsstemming.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef Day het volgende:
Als Huub alleen maar bezig is om Brian te sarren, waarom houdt hij het het ook tegen Sylvia vol?
Hij weet dat zeker omdat-ie het niet gedaan heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde Brian zeggen: er zijn geen beelden van.
Hoe weet hij dat ? Is dat al niet verdacht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |