en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zullen we hier verder op ingaan?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:01 schreef F04 het volgende:
Huub kan zich echt niks meer herinneren. Lijkt wel alsof hij 9 uur ofzo in hypnose was.
je bent niet de eerste die dit opvaltquote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda lijkt wel zwanger in die jurk.
is ze ookquote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
ja dat heb je snel in dat soor truitjes (die zij idd als jurkje gebruikt)quote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
kan die wel denken, maar dankzij "onze" complottheoriën is hij toch maar mooi weer volop in het spel.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij denkt fok weer een week niet drinken![]()
Zwaar gefrustreerd als hij is omdat er nu iemand in de hut is die WEL kan draaien.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Heathen het volgende:
psychobilly speelt ook weer met zijn gitaartje...
Ja dat is een typisch zwangerschapskledingjurkje voor tienermoeders met het iq van een fruitvliegjequote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja leuk ...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
[..]
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?
Dat is waar, die sanctie had hij sowieso gehad. In dat geval is werkelijk alles mogelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:01 schreef akveor het volgende:
Dat wist ie op de dag dat hij de villa moest verlaten lijkt me...
Goed hequote:Op maandag 26 februari 2007 01:02 schreef s0k het volgende:
[..]
en jij zat voorheen te klagen over mijn vorige avatar?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef Day het volgende:
Als Huub alleen maar bezig is om Brian te sarren, waarom houdt hij het het ook tegen Sylvia vol?
heb jij geen brrrrrrquote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef BBW het volgende:
zdngmw dr brrrrrrrrr hangt over de broek
Rondjes lopen rond het kookeiland.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Waar is Huub nou mee bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |