zou ze dat erg vinden?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
Doel bereikt... Brian gaat weer een nachtje lekker piekeren.... Amanda maak je maar weer klaar want er moet weer heel wat stress weggeneukt worden....
Nee hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een teringherrie![]()
Is alleen maar te pruimen onder invloed toch![]()
Well duh...Huub is nog steeds een beetje dronken, dan ga je hem toch niet lastig vallen...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:13 schreef robert2006 het volgende:
die huub is toch ook een vreemd mannetje, ook niet normaal, Sylvia en eric negeren hem nu toch wel een beetje
Ik hoop dat mijn verjaardagsfeestje net zo leuk en spannend wordt als die van Natasia! En ik hoop dat mensen er 20 COS-sen over vol lullen. Dan is mijn verjaardag echt geslaagd!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:14 schreef raggende_annie het volgende:
leuk toch zo'n verjaardagsfeestje
Brian heeft niets in zijn drankje gedaan, maar Huub is al bezopen sinds vrijdag. Vandaag sloeg ie heel veel sterke drank binnen korte tijd achterover. Het effect was dat ie zo'n zeven uur in diepe slaap heeft doorgebracht. Zelfs zijn familie werd doodongerust. Huub naar het ziekenhuis voor een bloedprik om alle geruchten de grond in te boren ... Huub komt terug met het verhaal dat eie vergiftigd is door Brian (om Brian te zieken) en sindsdien doen sommigen net alsof Brian morgen vertrekt.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef frank07 het volgende:
[..]
maar ik lees vaag dingen dat huub bezopen is en dat brian wat in zn drank gedaan heeft.
Is dat alles? of is er nog meer?![]()
nee inderdaad. ook dan is het gewoon nog steeds teringherrie.quote:
Post was niet serieus bedoeldquote:Op maandag 26 februari 2007 01:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee, crazy shit is gewoon een uitspraak die je doet bij een gebeurtenis die je bijzonder apart vind.
Tsja, je kent me... Die cake hè.... volgens mij was er iets met de suiker en de arsenicum.quote:
Is dit techno?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
we houden allemaal van andere dingen heh![]()
Normaal betaal je veel geld als je dat soort feestjes wil hebben. Zou Natasia dit zo besteld hebben?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn verjaardagsfeestje net zo leuk en spannend wordt als die van Natasia! En ik hoop dat mensen er 20 COS-sen over vol lullen. Dan is mijn verjaardag echt geslaagd!
Nu nog op zoek naar 2 kinderen die ik kan negeren, een Antilliaan die in pillen dealt, een student die teveel zuipt en een wijnkoeler waar ie tegen aan kan pissen
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:16 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nee inderdaad. ook dan is het gewoon nog steeds teringherrie.
Ik wordt zo moe van die vraag HEB IK WAT GEMIST... En dat nog op een dag dat het internet is 'ontplof't' .quote:Op maandag 26 februari 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees de 21 cossen van vandaag ff door, heb ik ook moeten doen .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |