En dat vroeg ik mezelf dus ook al een paar topics eerder afquote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef Villalux het volgende:
ik heb maar een vraag! die ik al gevraagt had. waarom zij zdngmw tegen Brainless->
DAT KUNNEN ZE TOCH NOOIT BEWIJZEN!
als je op http://dgk.servehttp.com toets 1-4 gebruikt, veranderd mijn avatar.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef raggende_annie het volgende:
even oftopic vraagje aan HiDiHo.
ligt het aan mij of veranderd het getal in je avatar zo nu en dan?
Ik kan ook direct zeggen dat er geen beelden zijn dat ik Huub gedrogeerd heb.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde Brian zeggen: er zijn geen beelden van.
Hoe weet hij dat ? Is dat al niet verdacht ?
Is maar klein stukje tochquote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet je een keer in de bijlmer dronken worden en dan naar Diemen lopen![]()
dat ie het niet gedaan heeft of wat??quote:Op maandag 26 februari 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
En ook omdat hij dat van achter gehoord heeft.
Dus jij was het! We lullen hier 20 topics vol en nu kom je met een bekentenis?!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan ook direct zeggen dat er geen beelden zijn dat ik Huub gedrogeerd heb.
Hoe weet ik dat? Ben ik al verdacht?
ik heb maar een vraag! die ik al gevraagt had. waarom zij zdngmw tegen Brainless->quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian zal wel zijn theorie over het gebeuren hebben verteld, dat als het waar is iemand het heeft gedaan maar de schuld bij hem wil leggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef Villalux het volgende:
ik heb maar een vraag! die ik al gevraagt had. waarom zij zdngmw tegen Brainless->
DAT KUNNEN ZE TOCH NOOIT BEWIJZEN!
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoef je op de fiets ook niet te proberenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
Moet je een keer in de bijlmer dronken worden en dan naar Diemen lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |