Ik denk echt wel dat hij het vreemd vindt hoor dat hij zo weinig weet meer, of hij moet het zo goed kunnen spelenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Waar is Huub nou mee bezig?
Beweging is goed als je dronken bent, tenminste...bij mij werkt het altijd goed. Ik ga dan ook altijd lopend naar huis door de frisse lucht...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef obezzi het volgende:
huub loopt maar rondjes..
Als je over zoiets liegt dan moet je het goed doen, dus ook tegen iedereen. Je kunt je niet permitteren dat iemand zich verspreekt of zich ermee gaat bemoeien in de trant van "dat kun je niet maken, dat gaat te ver"quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat snap ik dus ook niet.
Misschien wel een bericht op de plasmaboyquote:Op maandag 26 februari 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub giechelt en zegt "Dat meen je niet".
Mocht het een lulverhaal van Huub zijn. Dan zou ik zeggen, Huub draaft soms nogal door in zijn acties. Zoals bij de Valentijnsstemming.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:04 schreef Day het volgende:
Als Huub alleen maar bezig is om Brian te sarren, waarom houdt hij het het ook tegen Sylvia vol?
Hij weet dat zeker omdat-ie het niet gedaan heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde Brian zeggen: er zijn geen beelden van.
Hoe weet hij dat ? Is dat al niet verdacht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |