Ok, crazy shit hier op FOK!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Post was niet serieus bedoeld
Was devergeten! Zal wel door de cola komen
oke bedankt voor de updatequote:Op maandag 26 februari 2007 01:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Brian heeft niets in zijn drankje gedaan, maar Huub is al bezopen sinds vrijdag. Vandaag sloeg ie heel veel sterke drank binnen korte tijd achterover. Het effect was dat ie zo'n zeven uur in diepe slaap heeft doorgebracht. Zelfs zijn familie werd doodongerust. Huub naar het ziekenhuis voor een bloedprik om alle geruchten de grond in te boren ... Huub komt terug met het verhaal dat eie vergiftigd is door Brian (om Brian te zieken) en sindsdien doen sommigen net alsof Brian morgen vertrekt.
Máár .... Huub heeft Natasia verbaal HEEL erg te grazen genomen. En dat was wel weer lollig. (vind ik althans)
Ik heb de beelden 20 keer bekeken, maar ik weet nog steeds niet hoe je die arsenicum erin hebt gestoptquote:Op maandag 26 februari 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, je kent me... Die cake hè.... volgens mij was er iets met de suiker en de arsenicum.
Hoe voel je je??![]()
Maar zo'n Antiliaan vind ik toch wel op Centraal Station? En zo'n student is toch wel ergens in een of andere kroeg te vinden? Alleen die 2 kinderen he ... dat wordt dus een probleem! Kijk, die wijnkoeler heb je ook in een klein formaat bij de Blokker, dat hoeft niet meteen zo'n kast te zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:17 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Normaal betaal je veel geld als je dat soort feestjes wil hebben. Zou Natasia dit zo besteld hebben?
De waarheid is hardquote:Op maandag 26 februari 2007 01:18 schreef My_ het volgende:
Hahahaha, schelden doet geen pijn!
Oh ja, waarom werd je vanmiddag dan zo woest?!
Het was zo simpel: gevalletje voorbedachte rade... arsenicum al vantevoren bij de suiker ingedaanquote:Op maandag 26 februari 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de beelden 20 keer bekeken, maar ik weet nog steeds niet hoe je die arsenicum erin hebt gestopt![]()
Leen er twee van mij, die zijn vandaag ook de negeer stand gewend van hun moederquote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar zo'n Antiliaan vind ik toch wel op Centraal Station? En zo'n student is toch wel ergens in een of andere kroeg te vinden? Alleen die 2 kinderen he ... dat wordt dus een probleem! Kijk, die wijnkoeler heb je ook in een klein formaat bij de Blokker, dat hoeft niet meteen zo'n kast te zijn.
Heb je een linkje naar die beelden? (De beelden dat Brian zijn drankje mixed)quote:Op maandag 26 februari 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb de beelden 20 keer bekeken, maar ik weet nog steeds niet hoe je die arsenicum erin hebt gestopt![]()
Hoi Patriesquote:Op maandag 26 februari 2007 01:20 schreef de_kolonel het volgende:
KAN DIE BRIAN EENS KAPPEN MET DIE EEUWEIGE KUTPLAAT VAN HEM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |