geef dat mens een lolly, dan houdt ze d'r kwek een tijdjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef babette21 het volgende:
uiteraard eerst weer 'n voordracht van Wendy....
De utopie....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef Lynx666 het volgende:
Nou hup
"En de winnaar is: (1, 2, 3) Sharon!"
"Jeeej!"
*aftiteling*
Klaar!
dan loopt de dooie weg, ik zweer het je..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou wendy ook van die toespraken houden op begrafenissen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy: De winnaar ben IK met m'n grote cheque van Fons!!! Dag lieverddsss
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan loopt de dooie weg, ik zweer het je..
Richy ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:27 schreef Fancypancy het volgende:
ze zegt het zelf al wie de winnaar moet zijn... Sharon heeft nog nooit in sing-off gestaan....dus lijkt me duidelijk dat zij het meeste recht heeft!!!
doe maar rustig aan, je hebt tijd zatquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:29 schreef Lynx666 het volgende:
Biertje, iemand?
Da;s alleen bij dooie zangers niet dat daar geen geld mee is te verdienen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Verassend !
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Een nepzangeres als winnaares, lekker is dat.
Dan toch liever die lieve koala![]()
GA DAN!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef sharam het volgende:
nou hoe lang duurt die kutshow nog,mag nu wel weg van de tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zei dat ookalweer van BB ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef Cee het volgende:
Lieffie.
Lieve lieve lieve schat.
Lieve schat.
Dat allemaal binnen een minuut.
daar had ze al moeten staan, maar dat heeft ze afgezegd voor X factorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou gefeliciteerd schat..
Wanneer staat ze in een musical?
Zo zaten wij hier ook al.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef Cee het volgende:
Lieffie.
Lieve lieve lieve schat.
Lieve schat.
Dat allemaal binnen een minuut.
Janine!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wie zei dat ookalweer van BB ?![]()
Ja, heeeel naarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zo zaten wij hier ook al.
Verschrikkelijk toch...
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:33 schreef Wicha het volgende:
Download nu de single van Richy... slechts EUR 1.50!
We hebben het publiek toch een beetje onderschat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef Lynx666 het volgende:
Gelukkig heeft 75% van NL nog een beetje smaak.
Heb je niets iets zwaarders?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef buzzer het volgende:
Geef Wendy even haar Ritalin
Heus welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef the_undertaker het volgende:
Gaat dat wijf nu een CD maken? En dat wordt natuurlijk goud of platina omdat de FRS alle singles opkoopt oid ? (maar geen hond koopt het)![]()
![]()
Niet dit jaar in ieder geval. Denk dat men wel een beetje X Factor/Idolsmoe begint te raken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou. Dat was het.
Idols eind 2008 maar doen? Ik ben het wel even zat.
Ik ga even alles wegspoelen met een dosis J-Hud op youtube denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou. Dat was het.
Idols eind 2008 maar doen? Ik ben het wel even zat.
beltegoed van 13 jarige was natuurlijk op na al die liveshows.....stumperdsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
We hebben het publiek toch een beetje onderschat.![]()
Morgennacht de Oscars met een Dreamgirls medley enzo. Ik red het wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga even alles wegspoelen met een dosis J-Hud op youtube denk ik.
Waar blijven de aanstekers?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef babette21 het volgende:
oh nee, niet met die armen in de lucht.... wat 'n sneu volk kent NL toch eigenlijk
Tijd om je even af terug te trekken dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik mag geen topics meer openen hier. Maar m'n vingers branden.
ad-just had de x-factorquote:
Zo denk ik dus ook elke keer na een finale van Idols/XFactor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:36 schreef Wicha het volgende:
Waarom kijk ik uberhaupt naar dit soort programma's? Best wel sneu eigenlijk...
quote:Wil je nu al een code? Dat kan!
Je kunt nu al een sms'je sturen, zodat je bent verzekerd van een code. Deze gebruik je na de uitzending om je favoriete single te downloaden
En hier natuurlijk weer geen enkele zender te krijgen die het uitzendt. Maar ik blijf wel op tot de Best Actress in a Supporting Role is uitgereikt. Ik kom net terug van Dreamgirls. Heb met een halve hartverzakking, kwijlend enquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Morgennacht de Oscars met een Dreamgirls medley enzo. Ik red het wel.
Ik ga maandag voor de 5e keer heen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
En hier natuurlijk weer geen enkele zender te krijgen die het uitzendt. Maar ik blijf wel op tot de Best Actress in a Supporting Role is uitgereikt. Ik kom net terug van Dreamgirls. Heb met een halve hartverzakking, kwijlend ennaar And I Am Telling You gekeken.
![]()
FIlm1 zendt het gratis uit als je zo'n digitalezenderontvangdinges hebt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
En hier natuurlijk weer geen enkele zender te krijgen die het uitzendt. Maar ik blijf wel op tot de Best Actress in a Supporting Role is uitgereikt. Ik kom net terug van Dreamgirls. Heb met een halve hartverzakking, kwijlend ennaar And I Am Telling You gekeken.
![]()
1 maart pas. Tenzij het nog heel goed loopt. [hint hint]quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Het enige jammere is dat dit forum nu opgedoekt gaat worden.
Dat ga je godverdomme niet menen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor de 5e keer heen.
Je weet dat Best Actress in a Supporting Role nu helemaal naar achterin de show is verschoven ipv als eerste categorie?
Volgend jaar maakt Rexona plaats voor Libressequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Toch mooi zo'n trofee: een rood kruis als aandenken.
Rek maar tot 25 maart. Mag je een verjaardagstopic voor me openen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 maart pas. Tenzij het nog heel goed loopt. [hint hint]
Ik denk dat dat héél weinig uit gaat makenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 maart pas. Tenzij het nog heel goed loopt. [hint hint]
Meen ik wel.quote:
Ja hoor, slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef babette21 het volgende:
mag ik nu dan ein-de-lijk naar bed?!
Slaap lekker! Droom maar fijn van Chris Z.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef babette21 het volgende:
mag ik nu dan ein-de-lijk naar bed?!
ja duh als je 100 singles verkoopt sta je al op 1 tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Durf er helaas heel wat op in te zetten dat dit nummer op nr. 1 binnen komt !!!!!
Ah, als dat zo is kan er vast ook nog wel eentje voor mij afquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Rek maar tot 25 maart. Mag je een verjaardagstopic voor me openen..
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Slaap lekker! Droom maar fijn van Chris Z.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Meen ik wel.
J.Hud gaat niet And I'm Telling You doen
Of, als er weer een categorie Dorien is: Tena-lady.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef buzzer het volgende:
Volgend jaar maakt Rexona plaats voor Libresse
De eerste namen van de finalisten zijn al uitgelektquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Of, als er weer een categorie Dorien is: Tena-lady.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:47 schreef buzzer het volgende:
De eerste namen van de finalisten zijn al uitgelekt
Had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:46 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een voorspelbare, trieste reacties weer op de FP.
ah dank, toch nog wat moois vanavond!!quote:
het genoegen was wederzijdsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah dank, toch nog wat moois vanavond!!
slaap lekker allen... 't was me weer 'n waar genoegen, tot volgens jaar, bij welke Factor dan ook
alleen die 2? moet ik ff kijken of ik die heb (hebben pas sinds 2 weken digitale tv, dus heb geen idee)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor de 5e keer heen.
Je weet dat Best Actress in a Supporting Role nu helemaal naar achterin de show is verschoven ipv als eerste categorie?
en FILM1 en ProSieben zenden het uit.
Film1 heb je sowieso als het goed is. Die zenden het ongecodeerd uit via digi-tv.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
alleen die 2? moet ik ff kijken of ik die heb (hebben pas sinds 2 weken digitale tv, dus heb geen idee)
Sanne van X6 was samen met Richy wel een winnaars feestje aan het vieren met de prachtige (uuuuhm) troffee... Nouja dat ding is iig beter dan sommige idols prijzenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Ach de verliezers moeten als muurbloempjes achter de winnares staan...................
Die paar laagjes plexiglas?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:00 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Nouja dat ding is iig beter dan sommige idols prijzen
3 euro voor een kutsinglequote:Op zondag 25 februari 2007 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het liedje al gedownloaded.... HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij staat ook al op Limewire.. ging ik even kijken of die daar toevallig stond, dat is dus ook zo! Ga hem misschien ook nog wel kopenquote:
Daarom was Phil Collins er ook, omdat het een kutsingle is....quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom was Phil Collins er ook, omdat het een kutsingle is....
Die meid is nu al te goed voor de Nederlandse Platenmaatschappij. (maar dat is mijn mening)
ze gebruikt ze net even te veel, zo van "kijk mij eens even goed de hoogte in gaan", daardoor wordt het 'n beetje irritant. Eén onwijze uithaal per nummer is perfect, maar nu staat ze toch vooral te krijsen. Jammer wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:27 schreef Natalie het volgende:
Die hoge noten van Sharon zijn prachtig, maar je moet ze niet te vaak horen..
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef moemoe het volgende:
Zag ik CPD nou bij Life & Cooking?
XFactor.nl. En hij staat onderaan in het topic Welkom in het Sharon-met-plakje-worst-forum!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Kut, gemist. Waar kan ik de herhaling zien?
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef moemoe het volgende:
Zag ik CPD nou bij Life & Cooking?
Het grote nadeel van Sharon vind ik dat ze de uitstraling heeft van de gemiddelde Kruidvat-cassière. Ze is niet lelijk, maar ik mis... de x-factor. Alleen een goede stem hebben is niet genoeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de finale gemist maar Sharon toch wel een terechte winnares, zeker tov Richy... slechtste finalist ever in een dergelijk programma.
Maar toch doet ze me geen kont en ik kan me niet voorstellen dat we er nog veel van gaan horen
Thanks, jij heerst.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
XFactor.nl. En hij staat onderaan in het topic Welkom in het Sharon-met-plakje-worst-forum!
[..]. Over zijn op de foto met een celebfetisj.
.
dat is precies het probleem. ze heeft echt veel talent, maar de X-factor? nee, dat niet. maar desondanks was het zeer terecht dat ze gewonnen heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Het grote nadeel van Sharon vind ik dat ze de uitstraling heeft van de gemiddelde Kruidvat-cassière. Ze is niet lelijk, maar ik mis... de x-factor. Alleen een goede stem hebben is niet genoeg.
Jij was voor Richy?quote:
die is weken geleden al weg gestuurdquote:
Neej, Christianquote:
Oja, dat was ook zoquote:
Dan heb jij mijn oma nog nooit zien bingoënquote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk nog liever naar een stel bingoënde bejaarden, zo saai vind ik die single van Sharon.
Wat vind je van Richy's single dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk nog liever naar een stel bingoënde bejaarden, zo saai vind ik die single van Sharon.
Whehe, je iconquote:
Bovendien vond ik haar commentaar op oud-Idols (over waarom zij het i.t.t. tot hen wel zou maken: "Ik drukte mijn eigen stempel op mijn muziek, i.t.t. Idols die nummers imiteerden" o.i.d.) niet erg sympathiek.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat verbaast me wel. Sharon is nu al gelijk heel stellig in haar interviews: haar producers afkraken omdat ze bepaalde dingen niet wil, Henk bashen, het progamma eigenlijk al willen vergeten...
Het is gewoon een scheinheilige trol in schaapskleren geweest... heb tijdens X-Factor al geroepen dat ik d'r heel schijnheilig vond... en dat blijkt nu steeds meer naar buiten te komen.... ze heeft echt niets bijzonders in mijn ogen... gewoon dertien in dozijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat verbaast me wel. Sharon is nu al gelijk heel stellig in haar interviews: haar producers afkraken omdat ze bepaalde dingen niet wil, Henk bashen, het progamma eigenlijk al willen vergeten...
Heel apart ja. Ze heeft ook nog de illusie dat ze in de 4 weken dat haar album gemaakt moet worden nog enige invloed heeft. ha-ha.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Bovendien vond ik haar commentaar op oud-Idols (over waarom zij het i.t.t. tot hen wel zou maken: "Ik drukte mijn eigen stempel op mijn muziek, i.t.t. Idols die nummers imiteerden" o.i.d.) niet erg sympathiek.
quote:Ze heeft er het volste vertrouwen in meer uit haar zangloopbaan te halen dan de meeste winnaars van tv-talentenjachten tot nog toe deden. Vaak hield de glorie na één succesplaat weer op.
,,Ik ben niet van plan zo te eindigen,’’ zegt ze beslist. ,,Ik ga overal altijd positief in. Bovendien weet ik niet wat er bij hen is misgegaan. Misschien lag het aan hun instelling of aan andere omstandigheden. Ik richt me op mezelf, wil laten zien een echte artiest te zijn. Loskomen van X Factor is geen groot probleem. Ik was niet één of ander Idol-iemand die liedjes imiteerde. Ik had juist mijn eigen stijl en wil die behouden.’’
Ja inderdaad, slaat echt nergens op, zij heeft toch ook echt al die weken nummers van anderen staan te blaten en daar was ook maar weinig eigen stijl bij.... kapsoneswijfquote:
ze heeft wel lef om het zo te zeggen.quote:
Volgens mij niet. Wel ergens 5e in de tipparade.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, nu weten we zeker dat het bij één hitje blijft. Staat ie al op nummer 1 trouwens?
Ja, het nummer is binnengekomen in de Mega Top 100 op de 1e plaats.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, nu weten we zeker dat het bij één hitje blijft. Staat ie al op nummer 1 trouwens?
Ok. De Top-40 zal wel spoedig volgen dan.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja, het nummer is binnengekomen in de Mega Top 100 op de 1e plaats.
Sharon is niet van plan zo te eindigen!quote:Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Boris is gewoon een topper evenals Hind, ze kiezen allebei een genre waar ze niet hele hordes breezerfans mee scoren maar dat neemt niet weg dat ze allebei een goeie carriere na Idols hebben opgebouwd. Als je als Boris in 013 staat heb je het gewoon goed gedaan vind ik.
Jim en Jamai doen het erg goed in de musicalwereld, Ron eveneens met zijn hoofdrol in Tarzan en ook voor de rest zijn er verschillende Idols toch heel aardig terecht gekomen zoals Meike en Christon en natuurlijk Roger.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |