quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef moemoe het volgende:
Zag ik CPD nou bij Life & Cooking?
XFactor.nl. En hij staat onderaan in het topic Welkom in het Sharon-met-plakje-worst-forum!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Kut, gemist. Waar kan ik de herhaling zien?
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef moemoe het volgende:
Zag ik CPD nou bij Life & Cooking?
Het grote nadeel van Sharon vind ik dat ze de uitstraling heeft van de gemiddelde Kruidvat-cassière. Ze is niet lelijk, maar ik mis... de x-factor. Alleen een goede stem hebben is niet genoeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de finale gemist maar Sharon toch wel een terechte winnares, zeker tov Richy... slechtste finalist ever in een dergelijk programma.
Maar toch doet ze me geen kont en ik kan me niet voorstellen dat we er nog veel van gaan horen
Thanks, jij heerst.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
XFactor.nl. En hij staat onderaan in het topic Welkom in het Sharon-met-plakje-worst-forum!
[..]. Over zijn op de foto met een celebfetisj.
.
dat is precies het probleem. ze heeft echt veel talent, maar de X-factor? nee, dat niet. maar desondanks was het zeer terecht dat ze gewonnen heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Het grote nadeel van Sharon vind ik dat ze de uitstraling heeft van de gemiddelde Kruidvat-cassière. Ze is niet lelijk, maar ik mis... de x-factor. Alleen een goede stem hebben is niet genoeg.
Jij was voor Richy?quote:
die is weken geleden al weg gestuurdquote:
Neej, Christianquote:
Oja, dat was ook zoquote:
Dan heb jij mijn oma nog nooit zien bingoënquote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk nog liever naar een stel bingoënde bejaarden, zo saai vind ik die single van Sharon.
Wat vind je van Richy's single dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk nog liever naar een stel bingoënde bejaarden, zo saai vind ik die single van Sharon.
Whehe, je iconquote:
Bovendien vond ik haar commentaar op oud-Idols (over waarom zij het i.t.t. tot hen wel zou maken: "Ik drukte mijn eigen stempel op mijn muziek, i.t.t. Idols die nummers imiteerden" o.i.d.) niet erg sympathiek.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat verbaast me wel. Sharon is nu al gelijk heel stellig in haar interviews: haar producers afkraken omdat ze bepaalde dingen niet wil, Henk bashen, het progamma eigenlijk al willen vergeten...
Het is gewoon een scheinheilige trol in schaapskleren geweest... heb tijdens X-Factor al geroepen dat ik d'r heel schijnheilig vond... en dat blijkt nu steeds meer naar buiten te komen.... ze heeft echt niets bijzonders in mijn ogen... gewoon dertien in dozijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat verbaast me wel. Sharon is nu al gelijk heel stellig in haar interviews: haar producers afkraken omdat ze bepaalde dingen niet wil, Henk bashen, het progamma eigenlijk al willen vergeten...
Heel apart ja. Ze heeft ook nog de illusie dat ze in de 4 weken dat haar album gemaakt moet worden nog enige invloed heeft. ha-ha.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Bovendien vond ik haar commentaar op oud-Idols (over waarom zij het i.t.t. tot hen wel zou maken: "Ik drukte mijn eigen stempel op mijn muziek, i.t.t. Idols die nummers imiteerden" o.i.d.) niet erg sympathiek.
quote:Ze heeft er het volste vertrouwen in meer uit haar zangloopbaan te halen dan de meeste winnaars van tv-talentenjachten tot nog toe deden. Vaak hield de glorie na één succesplaat weer op.
,,Ik ben niet van plan zo te eindigen,’’ zegt ze beslist. ,,Ik ga overal altijd positief in. Bovendien weet ik niet wat er bij hen is misgegaan. Misschien lag het aan hun instelling of aan andere omstandigheden. Ik richt me op mezelf, wil laten zien een echte artiest te zijn. Loskomen van X Factor is geen groot probleem. Ik was niet één of ander Idol-iemand die liedjes imiteerde. Ik had juist mijn eigen stijl en wil die behouden.’’
Ja inderdaad, slaat echt nergens op, zij heeft toch ook echt al die weken nummers van anderen staan te blaten en daar was ook maar weinig eigen stijl bij.... kapsoneswijfquote:
ze heeft wel lef om het zo te zeggen.quote:
Volgens mij niet. Wel ergens 5e in de tipparade.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, nu weten we zeker dat het bij één hitje blijft. Staat ie al op nummer 1 trouwens?
Ja, het nummer is binnengekomen in de Mega Top 100 op de 1e plaats.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, nu weten we zeker dat het bij één hitje blijft. Staat ie al op nummer 1 trouwens?
Ok. De Top-40 zal wel spoedig volgen dan.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja, het nummer is binnengekomen in de Mega Top 100 op de 1e plaats.
Sharon is niet van plan zo te eindigen!quote:Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Boris is gewoon een topper evenals Hind, ze kiezen allebei een genre waar ze niet hele hordes breezerfans mee scoren maar dat neemt niet weg dat ze allebei een goeie carriere na Idols hebben opgebouwd. Als je als Boris in 013 staat heb je het gewoon goed gedaan vind ik.
Jim en Jamai doen het erg goed in de musicalwereld, Ron eveneens met zijn hoofdrol in Tarzan en ook voor de rest zijn er verschillende Idols toch heel aardig terecht gekomen zoals Meike en Christon en natuurlijk Roger.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |