quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef moemoe het volgende:
Zag ik CPD nou bij Life & Cooking?
XFactor.nl. En hij staat onderaan in het topic Welkom in het Sharon-met-plakje-worst-forum!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Kut, gemist. Waar kan ik de herhaling zien?
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef moemoe het volgende:
Zag ik CPD nou bij Life & Cooking?
Het grote nadeel van Sharon vind ik dat ze de uitstraling heeft van de gemiddelde Kruidvat-cassière. Ze is niet lelijk, maar ik mis... de x-factor. Alleen een goede stem hebben is niet genoeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de finale gemist maar Sharon toch wel een terechte winnares, zeker tov Richy... slechtste finalist ever in een dergelijk programma.
Maar toch doet ze me geen kont en ik kan me niet voorstellen dat we er nog veel van gaan horen
Thanks, jij heerst.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
XFactor.nl. En hij staat onderaan in het topic Welkom in het Sharon-met-plakje-worst-forum!
[..]. Over zijn op de foto met een celebfetisj.
.
dat is precies het probleem. ze heeft echt veel talent, maar de X-factor? nee, dat niet. maar desondanks was het zeer terecht dat ze gewonnen heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 18:11 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Het grote nadeel van Sharon vind ik dat ze de uitstraling heeft van de gemiddelde Kruidvat-cassière. Ze is niet lelijk, maar ik mis... de x-factor. Alleen een goede stem hebben is niet genoeg.
Jij was voor Richy?quote:
die is weken geleden al weg gestuurdquote:
Neej, Christianquote:
Oja, dat was ook zoquote:
Dan heb jij mijn oma nog nooit zien bingoënquote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk nog liever naar een stel bingoënde bejaarden, zo saai vind ik die single van Sharon.
Wat vind je van Richy's single dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk nog liever naar een stel bingoënde bejaarden, zo saai vind ik die single van Sharon.
Whehe, je iconquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |