Jim heeft het denk ik even goed, misschien wel beter gemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik vond Jamai helemaal niets, maar volgens mij is hij nog het verst gekomen van allemaal, met zijn musicals.
Ja en Boris boert ook wel aardig hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik vond Jamai helemaal niets, maar volgens mij is hij nog het verst gekomen van allemaal, met zijn musicals.
*checkt oksels*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb helemaal geen spanningsgevoel. Het interesseert me geen biet wie er wint.
Dan doet Hind het toch beter.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja en Boris boert ook wel aardig hoor
Is dat zo? Ik hoor eigenlijk nooit iets van hem.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jim heeft het denk ik even goed, misschien wel beter gemaakt.
ik heb 'm nooit gezien in Idols, maar wel in JCS... deed ie verbluffend goed...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Karina het volgende:
Borisquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan mag deze ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Hij heeft nu een hoofdrol in de musical Grease zover ik weet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoor eigenlijk nooit iets van hem.
ja, dat waren nog eens tijdenquote:
Mij ook niet, zolang het maar Sharon is die wint.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb helemaal geen spanningsgevoel. Het interesseert me geen biet wie er wint.
quote:
De winnaar is Dorine!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef Andiyan het volgende:
Misschien vertellen ze ons straks dat volgende week pas bekend wordt wie er wint.![]()
Jups, die doet het ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft nu een hoofdrol in de musical Grease zover ik weet.
haha herkenbaar.. Wij hebben hier maar even échte muziek aan gezet toen WM begon..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb de tv zelfs zo zacht aan staan, dat ik waarschijnlijk Het Moment per ongeluk ga missen.
quote:
ik ga het nog missenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef paultjuhhh het volgende:
RITSJIEEEEEEEEEE SJEROOOON
En dan nog een optredenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef Vlaflip het volgende:
Pfff eeerst nog weer dat domme gekwaak. En dan straks zeker nog weer een minuut stilte om de spanning nog verder op te bouwen
dat gaat ik toch wel missen hoor op zaterdagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef paultjuhhh het volgende:
RITSJIEEEEEEEEEE SJEROOOON
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |