Is dat hetzelfde liedje?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Hallo hallo HALLO, ik ben net terug thuis van de film (Dreamgirls, omfg Jennifer Hudson) en ik val RECHT in de stukjes van de liedjes van de kandidaten, CDP, vertel me
WAAROM ZINGT WITSJIE THE WAY VAN CLAY AIKEN!!!!
Dat plaatjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat die Koala maar stikken!
[afbeelding]
OMG!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Hallo hallo HALLO, ik ben net terug thuis van de film (Dreamgirls, omfg Jennifer Hudson) en ik val RECHT in de stukjes van de liedjes van de kandidaten, CDP, vertel me
WAAROM ZINGT WITSJIE THE WAY VAN CLAY AIKEN!!!!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat die Koala maar stikken!
[afbeelding]
Bij BB kon je een tweedehandsje winnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:43 schreef Karina het volgende:
Een gloednieuwe nog wel, stel je voor dat je een tweedehandse zou winnden.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik doe ook maar eens een smsje voor Sharon.
Nee, dat verzon ze terplekkequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef Vlaflip het volgende:
Is dat nummer van Sharon ook al een bestaand nummer??
Prima toch, dan voel je je nu een stuk beter.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef babette21 het volgende:
zo'n program is echt níet griepbevoordelijk
quote:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1114804.ecequote:Sharon is niet te spreken over de ballade Heartbreak Away, die haar eerste single zou moeten worden.
Ze vindt dat het lied haar niet goed typeert: ,,In die single kan ik mijn gevoel voor soul en jazz niet kwijt.’’ Het nummer is geschreven door het trio Manic, Ziggy en Maye, dat ook hits voor Céline Dion en Cher componeerde.
Melanie!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef buzzer het volgende:
Uit protest sms ik melanie naar 5656
dat heb ik vorig jaar gedaan, bij Exp. Robinson... kreeg ik een "dank je wel" berichtje terugquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef buzzer het volgende:
Uit protest sms ik melanie naar 5656
Niks van gemerkt. Zelfs nummers waar ze haar gevoel niet in kan leggen zingt ze geweldig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1114804.ece
Het is een prima gast, maar Sharon hoort dit te winnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Omdat iedereen 'm zit af te branden:RICHY
RICHY
RICHY
Omdat jij het bent doe ik met je mee.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
RICHY
RICHY
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
Wat een Kut TT, kan een mod die niet ff aanpassen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat jij het bent doe ik met je mee.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
RICHY
RICHY
de mijn ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
en mijn lach ook
Welke soul?quote:,,In die single kan ik mijn gevoel voor soul en jazz niet kwijt.’’
De Koala kwam van mij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
en mijn lach ook
gestemd op Melaniequote:
hij is leukquote:
Trust me. Je hebt niets gemist. Het uurtje AI op donderdag had betere optredens. Go Figure.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Aangezien ik alles heb gemist, bij deze de bekende vraag:
heb ik ook iets gemist, of mag ik gewoon blijven zitten en internetten tot de uitslag komt?
Je kunt nog beter pacman op de computer gaan spelen dan X Factor kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Aangezien ik alles heb gemist, bij deze de bekende vraag:
heb ik ook iets gemist, of mag ik gewoon blijven zitten en internetten tot de uitslag komt?
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:56 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien ook nog maar een stem op Christian dan![]()
Zucht, wat een drama deze finale...
en de uitslag door 3 hitkrantmeisjes laten bepalen zeker?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijn
Het zou wel mooi zijn he, als ze straks de winnaar uit het publiek moeten halenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijn
Flauw hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Vlaflip het volgende:
Krijg je keurig een smsje "Deze kandidaat doet niet mee" terug
bij Exp. Robinson had ik op Chico gestemd (die aap) en kreeg ik een "bedankt voor je stem" terugquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Vlaflip het volgende:
Krijg je keurig een smsje "Deze kandidaat doet niet mee" terug
Volwassen mensen die stemmen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn moeder heeft 4 keer gestemd op Sharon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij Exp. Robinson had ik op Chico gestemd (die aap) en kreeg ik een "bedankt voor je stem" terug
Is her daughter proud of her?!?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn moeder heeft 4 keer gestemd op Sharon![]()
![]()
Nou, gelukkig niet op Richyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Is her daughter proud of her?!?![]()
Je wordt genaaid waar je bijstaat.quote:
Hmmf, bedankt... Finding Nemo wás best een geslaagde film (toen ie nog geen X-factor-associaties bij me opriepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef babette21 het volgende:
Koala's zijn inderdaad geweldig, zeg maar nog nét geenpinguins
...
O+
Richy heeft meer 'n regenwormgezicht... of zoals FP altijd zegt: die ene schildpad uit Finding Nemo
Ik op Sitaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik heb op Serge gestemd.
Ga dan voor Rachel.quote:
Dat lijkt me hélemaal te gekquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn he, als ze straks de winnaar uit het publiek moeten halen![]()
ik op Petraquote:
En dat blijf ik zeggen!!! heeee, dude........quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef babette21 het volgende:
Richy heeft meer 'n regenwormgezicht... of zoals FP altijd zegt: die ene schildpad uit Finding Nemo
die paar procent zijn beslissend...... voor de prono!!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:11 schreef most_wanted het volgende:
Dat er nog ook echt mensen zijn die stemmen.![]()
![]()
![]()
Die uitslag is allang bekend joh.
Johquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:11 schreef most_wanted het volgende:
Dat er nog ook echt mensen zijn die stemmen.![]()
![]()
![]()
Die uitslag is allang bekend joh.
even offtopic maar wanneer moet jij weten hoeveel Huub-kaarten ik wil?? ik zit nu al op (mogelijk) 6 of 7quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:12 schreef Fancypancy het volgende:
En dat blijf ik zeggen!!! heeee, dude........![]()
OMG. Dat was mij ook al opgevallen iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef tessie het volgende:
God wat was dit saaaai!![]()
En Wendy is zooo irritant. Die stomme beweging van haar steeds als ze iemand aan moet kondigen. De ene schouder wat naar achteren, door de knieen zakken en gillen.![]()
Het maakt me niet eens meer uit wie er wint. Buh.
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Nou dan is het dus wel duidelijk dat Sharon wint, als ze Richy een al bestaand nr laten zingen....
(Of loop ik achter en zingt Sharon ook een bestaand nr?)
En ik vind het nog steeds niet eerlijk dat het gospelkoor waar ze vorige keer alle drie mee zongen, het gospelkoor is waar Sharon al jaren in zingtDus dan is zij dat koor helemaal gewend... Niet echt eerlijk, toch? Of ben ik nu een huilie
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stem op tong80, die weet inhoud te geven aan het leven van een artiest.
En nog een knappe vent ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stem op tong80, die weet inhoud te geven aan het leven van een artiest.
Het is al weer bezig hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:29 schreef Andiyan het volgende:
Wie gilt er even als het weer begint? Dan ren ik naar beneden.![]()
Oh.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is al weer bezig hoor.
Ik kan ze reserveren, maar laten we afspreken dat ik 15 maart dat wil reserveren.....daarna mogen ze het zelf halen:D kaarten zijn 18 euro....pfffff doe maar duur Huub!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
even offtopic maar wanneer moet jij weten hoeveel Huub-kaarten ik wil?? ik zit nu al op (mogelijk) 6 of 7![]()
Sinds Richie meedoet met X-factorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
* . Regenwormgeaicht. HAHA. Maar sinds wanneer hebben regenwormen een gezicht?
ik zal van de week even rondmailen, dan weet ik de 8ste vast meer!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:33 schreef Fancypancy het volgende:
Ik kan ze reserveren, maar laten we afspreken dat ik 15 maart dat wil reserveren.....daarna mogen ze het zelf halen:D kaarten zijn 18 euro....pfffff doe maar duur Huub!!![]()
voordeel van ziek zijn is veel dag-tv, en zo zag ik van de week dus 'Erik of het kleine insektenboek"... vandaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
Regenwormgeaicht. HAHA. Maar sinds wanneer hebben regenwormen een gezicht?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:38 schreef Andiyan het volgende:
Kut Atb. Helemaal voor niets gerend.
Ik ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
hoe lang duurt dit nog?! ik heb 'n beetje moeite met wakker blijven
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:38 schreef Andiyan het volgende:
Kut Atb. Helemaal voor niets gerend.
nee hoor, er komt nog 'n blokje WMquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:44 schreef buzzer het volgende:
er is nu reclame dus het zal zo wel weer beginnen
nee en de kleur ook niet......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
en? had je 't reservegetal goed?!![]()
maak je er gewoon nog een openquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:46 schreef Karina het volgende:
Hopelijk schieten ze een beetje op, mijn fles wijn is bijna leeg.
Je hebt je verdriet om het programma maar even weggedronken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:46 schreef Karina het volgende:
Mijn fles bessen gaat zo ook wel erg hard ja..... hmmm.... wat moet ik als die dadelijk leeg is en xfactor nog steeds niet begonnen is...aaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:46 schreef Karina het volgende:
tuurlijk wel, minstens 1 blok, maar het kunnen er ook best 3 zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:46 schreef moemoe het volgende:
Als er maar geen reclame komt TIJDENS de uitzending.
Je moet toch wat, ik dacht in dit uurtje The F word te kijken, dat was er dus niet, in de plaats daarvan was een of ander programma over sexy sterren of zoiets, dus maar even WoW gespeeld (ja ik ben heel erg triest, ik weet het).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt je verdriet om het programma maar even weggedronken?
ik heb hier nog 'n enorme voorraad onaangebroken rosé hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef Fancypancy het volgende:
Mijn fles bessen gaat zo ook wel erg hard ja..... hmmm.... wat moet ik als die dadelijk leeg is en xfactor nog steeds niet begonnen is...aaaaaaaaaaaaah![]()
Die zijn wel redelijk leuk!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef Lynx666 het volgende:
*terugzapt naar 3*
hoorde ik het toch goed, ze was zoals wel vaker weer eens niet te verstaanquote:
met bijna fles bessen op vindt oom agent het niet meer verantwoord en de trein....tja die heeft vierkante wielen dus dat schiet ook niet op...jammer.....was leuk geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb hier nog 'n enorme voorraad onaangebroken rosé hoor
als je doorrijdt, haal je het makkelijk vóór de uitslag
Doen ze weer goed, uitstellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
5 over 11 de uitslag.
ff kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die zijn wel redelijk leuk!
Dan maar weer stukje herhaling Lama Gezocht kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
R,K&K afgelopen, laat XFA maar weer beginnen.
daar lijkt het opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:59 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat 5 over 11 ook niet gehaald wordt.
WM loopt niet zozeer uit maar is veel later begonnen, omdat deel 1 van XFA onwijs uitliepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus, WM is niet live. Hoe de neuk lopen ze zo uit?
Wat ga jij zondagvroeg doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan ze de finale natuurlijk onwijs uitrekken, 12 uur is het wel bekend hoop ik, moet morgen weer vroeg op.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef Lynx666 het volgende:
Nou, maak er maar een uitzending van 5 minuten van [afbeelding]
Ik dacht dat jij vanavond zuupen ging.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
3 uur in de auto zitten om op een verjaardag in Belgie te zijn.
Dat was ook de bedoeling, maar wist niet dat we al zo vroeg weggingen morgenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vanavond zuupen ging.
Als ze dat net doen bij de climax lach ik me rotquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef moemoe het volgende:
''En de winnaar is.............................. Dat vertellen we na de reclame! Blijf kijken!''
Maar als Richy wint neem ik wel een wijntje zometeenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar wist niet dat we al zo vroeg weggingen morgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Noem de winnaar, pleur die trofee in haar handen, en klaar is X Factor..
met twee reclameblokkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Oh jee, ze gaan het nog een half uur rekken.
jij gaat dus nuchter naar bedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar als Richy wint neem ik wel een wijntje zometeen.
minstensquote:
Ja hoor, maar deze laat ik aan me voorbij gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef Karina het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die CD's kopen?
Phil Collins liefhebbers. Die krijgen dan ook subsidie en worden er met het busje naar toe gebracht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef Karina het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die CD's kopen?
Eerst moet er nog wat confetti over de winnaar worden gestrooid. En een bosje bloemen waar een hele volksstam een week van kan eten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Of nog korter: Pleur gewoon de trofee in haar handen en afsluiten die rommel.
eet jij bloemen ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerst moet er nog wat confetti over de winnaar worden gestrooid. En een bosje bloemen waar een hele volksstam een week van kan eten.
Graag 2 fricandellen speciaal, 4 euro patat en een bosje anjers alstublieftquote:
Bij Idols zaten we nu ook al over de 100 topics.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Te rustig in dit topic trouwens. Is wel eens anders geweest
.
Vorig jaar gingen de topics tijdens de finale 15 minuten mee, als het niet minder was. Dat was ook gewoon veel tofferquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
quote:
Weet je nog al die reacties toen ze de winnaar van Idols 3 gingen aankondigen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef golfer het volgende:
De lijnen zijn gesloten.
Een meisje van 13 heeft een auto gewonnen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je nog al die reacties toen ze de winnaar van Idols 3 gingen aankondigen?
"Ik moet plassen!"
"Ik heb in m'n broek geplast!"
"Aahhhhhhhh schiet nou oppppp!"
Nu:
"Schiet op ik wil zuipen."
Toen was ik er nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ik moet plassen!"
Nu:
ja inderdaad, het gaat bergafwaartsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ik moet plassen!"
Nu:
Ik hoop dat er een snippertje op de neus van Witsjie blijft plakken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat Sharon wint en even flink gaat janken a la American Idol
nee hoor je bent nog RUIM op tijd voor de uitslag.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:15 schreef Liquidootje het volgende:
Ow shit heb ik alweer een finale gemist
S Kips?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Sharon Kips?
De nostalgie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ik moet plassen!"
Nu:
gelukkig dekte ze zichzelf al in door dat er van te voren bij te zeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef Karina het volgende:
Originele vraag zeg: wat gaat er door je heen.
Zou het door Wendy komen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:15 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Sharon vooral moe, als ik haar zo zie zitten
Ik vind het iets Harry Potter achtigs hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
S Kips?![]()
Mijn God wat vind ik dat deuntje van de Mercedes reclame eng.![]()
Idols #98: Raffa gaat winnen! Burn baby burn!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Toen was ik er niet. Maar dit is best wel een anti-climax finale.
En ik ook!! Nou is het klaar met wachten!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:15 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Sharon vooral moe, als ik haar zo zie zitten
Allemaal pro-Raffa TT's, behalve die laatstequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols #98: Raffa gaat winnen! Burn baby burn!
Idols # 99 Disco infernaaaaaa right here, right now!
Idols # 100: Alwaar doden herrijzen! (en Raffa gaat winnen)
Idols #101: Raffaela Infernaaaaaaa! *O*!
Idols #102: Raffaëla gaat winnen!
Idols #103: nagelbijtend spannend!
Idols #104: RAFFA!
Idols #105 is teleurgesteld in stemmend Nederland
quote:
Ik lees een stukje over Chantal met een enorme microfoon en lig alweer ik een deuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols #98: Raffa gaat winnen! Burn baby burn!
Idols # 99 Disco infernaaaaaa right here, right now!
Idols # 100: Alwaar doden herrijzen! (en Raffa gaat winnen)
Idols #101: Raffaela Infernaaaaaaa!!
Idols #102: Raffaëla gaat winnen!
Idols #103: nagelbijtend spannend!
Idols #104: RAFFA!
Idols #105 is teleurgesteld in stemmend Nederland
Zou kunnen. Voorheen zag ik Wendy wel als iemand die je overal doorheen kon slepen, maar sinds XFA geloof ik dat ze een drama alleen maar groter kan maken.... wat een desillusiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Owja, met op het laatst die gigantische opblaasmicrofoonquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik lees een stukje over Chantal met een enorme microfoon en lig alweer ik een deuk..
Jim heeft het denk ik even goed, misschien wel beter gemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik vond Jamai helemaal niets, maar volgens mij is hij nog het verst gekomen van allemaal, met zijn musicals.
Ja en Boris boert ook wel aardig hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik vond Jamai helemaal niets, maar volgens mij is hij nog het verst gekomen van allemaal, met zijn musicals.
*checkt oksels*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb helemaal geen spanningsgevoel. Het interesseert me geen biet wie er wint.
Dan doet Hind het toch beter.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja en Boris boert ook wel aardig hoor
Is dat zo? Ik hoor eigenlijk nooit iets van hem.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jim heeft het denk ik even goed, misschien wel beter gemaakt.
ik heb 'm nooit gezien in Idols, maar wel in JCS... deed ie verbluffend goed...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Karina het volgende:
Borisquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan mag deze ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Hij heeft nu een hoofdrol in de musical Grease zover ik weet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoor eigenlijk nooit iets van hem.
ja, dat waren nog eens tijdenquote:
Mij ook niet, zolang het maar Sharon is die wint.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb helemaal geen spanningsgevoel. Het interesseert me geen biet wie er wint.
quote:
De winnaar is Dorine!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef Andiyan het volgende:
Misschien vertellen ze ons straks dat volgende week pas bekend wordt wie er wint.![]()
Jups, die doet het ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft nu een hoofdrol in de musical Grease zover ik weet.
haha herkenbaar.. Wij hebben hier maar even échte muziek aan gezet toen WM begon..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik heb de tv zelfs zo zacht aan staan, dat ik waarschijnlijk Het Moment per ongeluk ga missen.
quote:
ik ga het nog missenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef paultjuhhh het volgende:
RITSJIEEEEEEEEEE SJEROOOON
En dan nog een optredenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef Vlaflip het volgende:
Pfff eeerst nog weer dat domme gekwaak. En dan straks zeker nog weer een minuut stilte om de spanning nog verder op te bouwen
dat gaat ik toch wel missen hoor op zaterdagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef paultjuhhh het volgende:
RITSJIEEEEEEEEEE SJEROOOON
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |