WM loopt niet zozeer uit maar is veel later begonnen, omdat deel 1 van XFA onwijs uitliepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus, WM is niet live. Hoe de neuk lopen ze zo uit?
Wat ga jij zondagvroeg doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan ze de finale natuurlijk onwijs uitrekken, 12 uur is het wel bekend hoop ik, moet morgen weer vroeg op.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef Lynx666 het volgende:
Nou, maak er maar een uitzending van 5 minuten van [afbeelding]
Ik dacht dat jij vanavond zuupen ging.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
3 uur in de auto zitten om op een verjaardag in Belgie te zijn.
Dat was ook de bedoeling, maar wist niet dat we al zo vroeg weggingen morgenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vanavond zuupen ging.
Als ze dat net doen bij de climax lach ik me rotquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef moemoe het volgende:
''En de winnaar is.............................. Dat vertellen we na de reclame! Blijf kijken!''
Maar als Richy wint neem ik wel een wijntje zometeenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, maar wist niet dat we al zo vroeg weggingen morgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Noem de winnaar, pleur die trofee in haar handen, en klaar is X Factor..
met twee reclameblokkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef golfer het volgende:
Oh jee, ze gaan het nog een half uur rekken.
jij gaat dus nuchter naar bedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar als Richy wint neem ik wel een wijntje zometeen.
minstensquote:
Ja hoor, maar deze laat ik aan me voorbij gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef Karina het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die CD's kopen?
Phil Collins liefhebbers. Die krijgen dan ook subsidie en worden er met het busje naar toe gebracht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef Karina het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die CD's kopen?
Eerst moet er nog wat confetti over de winnaar worden gestrooid. En een bosje bloemen waar een hele volksstam een week van kan eten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Of nog korter: Pleur gewoon de trofee in haar handen en afsluiten die rommel.
eet jij bloemen ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerst moet er nog wat confetti over de winnaar worden gestrooid. En een bosje bloemen waar een hele volksstam een week van kan eten.
Graag 2 fricandellen speciaal, 4 euro patat en een bosje anjers alstublieftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |