Ik bedoel dat je niet reageerd, en dat is niet lief. Doen we zo ons best voor jouquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja man.
God, wat een hersenloos mens en een hersenloze vraag. Maar goed, zo moeder...
Sowieso, reclame voor Sodexho.
Kijk eens vaker tv.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:09 schreef Quara het volgende:
[..]
Maar die spelen naar mijn weten niet in een reclame en hebben niet zo'n leuke avatar![]()
Peri was vorige week bij Idolsquote:
Rond kwart voor 11.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Toeps het volgende:
Hoe laat komt de uitslag eigenlijk?
Ik bedoel, de echte uitslag, want ze zullen wel een uur tijd rekken voordat ze het zeggen...
rond 10 voor elf lijkt mijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Toeps het volgende:
Hoe laat komt de uitslag eigenlijk?
Ik bedoel, de echte uitslag, want ze zullen wel een uur tijd rekken voordat ze het zeggen...
Geheel terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
Dr kan geen Floortje TT meer vanaf he
Stelletje fanatieke TO's
Ik heb eerst nog een paar keer ge-F5't maar er kwam niks!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Lynx666 het volgende:
Dr kan geen Floortje TT meer vanaf he
Stelletje fanatieke TO's
Ja klopt! Niet dat ik je gezien heb, maar ik weet ook niet hoe je eruit zietquote:
nee had ik niet doorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Had nou niemand door dat die opmerking van Harm over verliefd op Raff een grapje was nav de opmerking over HJ van Raf?
Ik had geen zin in nog meer Toeps-drama. Vinden mensen kennelijk niet leuk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Quara het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet reageerd, en dat is niet lief. Doen we zo ons best voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |