1xquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Come on!. Je moet gewoon echt toegeven dat ze minder is. En die keelpijn is crap. Want ze zegt het te vaak. HA! Ze gaat naar huis! Bwuahahaha.
Lieve insoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
Hoezo Svennie?
Vorige week was de forumcrewmeet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
Hoezo Svennie?
Nou gut, wat vreselijk meid.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef Yeahinho het volgende:
Laatste keer dat ik hier moeite heb gedaan voor een OP.
En ze is nog goed ook!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:. Raffa
. Eerste, vrouwelijke, bruine Idol van Nederland. *zwijmelt*.
Tut tut.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef Yeahinho het volgende:
Jamai was de eerste hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:. Raffa
. Eerste, vrouwelijke, bruine Idol van Nederland. *zwijmelt*.
Tijdens de zaterdag avond in IDO? Ja, heeft ook veel nut.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef Yeahinho het volgende:
Oh hehehe, dan was ik toch niet gekomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorige week was de forumcrewmeet.,
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
2x sms op nieuwe mobiel
2x sms op oude mobiel
2x bellen met huistelefoon.
En ik ga op alledrie de foons nog 1 keer stemmenOp Raf natuurlijk!
Stomkopquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh hehehe, dan was ik toch niet gekomen.
Ja, nú wel...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut.
Tom heeft praktisch dezelfde.
Ja, was jammer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wat reageerde Raf trouwens raar op die lieve opmerking van Ellen
Ik vond het een hele altruistische opmerking, en dat ben ik niet gewend van Raf!quote:
Tof!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef PeRi het volgende:. Mijn ma pakte net haar mobieltje, ik kijk vreemd op, zij: 'Het is een zwarte, natuurlijk moet ik stemmen en ze is nog super ook."
. Ma
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef PeRi het volgende:. Mijn ma pakte net haar mobieltje, ik kijk vreemd op, zij: 'Het is een zwarte, natuurlijk moet ik stemmen en ze is nog super ook."
. Ma
.
"Zwarte"? Rascist!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef PeRi het volgende:. Mijn ma pakte net haar mobieltje, ik kijk vreemd op, zij: 'Het is een zwarte, natuurlijk moet ik stemmen en ze is nog super ook."
. Ma
.
HOI PERI ZN MOEDER JE BENT TOF!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef PeRi het volgende:. Mijn ma pakte net haar mobieltje, ik kijk vreemd op, zij: 'Het is een zwarte, natuurlijk moet ik stemmen en ze is nog super ook."
. Ma
.
quote:
Ze was vanacht bij mijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef Cee het volgende:
Wat ziet Chantal er verlept uit zeg.
Ik dnek dat haar verlepte moeder dat doetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef chansadres het volgende:
Floortje's telefoonlijn is al de hele tijd bezet
Ze vond het jammer dat Ellen zei dat ze vond dat Raffa moest winnen, wnat dat was sneu voor Flora.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Wat zei Raffa dan, dat heb ik gemist!
Ja, whehequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
Opzich best grappig van Mark, dat met die internationale artiesten.
Dat ze liever had gehad dat Ellen dat tegen haar persoonlijk had gezegd, omdat dit lullig was voor Flora.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
Wat zei Raffa dan, dat heb ik gemist!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef PeRi het volgende:. Mijn ma pakte net haar mobieltje, ik kijk vreemd op, zij: 'Het is een zwarte, natuurlijk moet ik stemmen en ze is nog super ook."
. Ma
.
Weet je waarom ze dat doet? Omdat die tut naast dr ook steeds van die politiek correcte slijmopmerking maakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wat reageerde Raf trouwens raar op die lieve opmerking van Ellen
Dat is toch lief? Ze wil niet dat FLoortje gekwetst wordtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze vond het jammer dat Ellen zei dat ze vond dat Raffa moest winnen, wnat dat was sneu voor Flora.
Kun jij in IDO geen topics sluiten ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef Insomaniac het volgende:
TOM! SVEN! LET EENS OP!
Anders zing je je singel vals? GO RAFFA
Nee. kwart voor 10. Floortje kan wel klokkijkenquote:
Maar dat is niet de bedoeling als de beide mods aanwezig zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kun jij in IDO geen topics sluiten ofzo.
Nah dat vind ik nog best lief eigenlijk. Ze zou juist tegenstemmen krijgen denk ik als ze had gezegd 'Ja duhquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze vond het jammer dat Ellen zei dat ze vond dat Raffa moest winnen, wnat dat was sneu voor Flora.
Hopelijk is dat een GOED tekenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef chansadres het volgende:
Floortje's telefoonlijn is al de hele tijd bezet
Logisch, want Raf is veel leukerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ellen en Floor lagen elkaar toch ook niet?
Als alletwee de mods aanwezig zijn, en het is geen noodgeval, ga ik niet in andermans tuintje aan de slag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kun jij in IDO geen topics sluiten ofzo.
Jij ging toch iets doen met een mes en je polsen?quote:
op Raff zeker??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb voor het eerst gestemd voor Idols!![]()
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als alletwee de mods aanwezig zijn, en het is geen noodgeval, ga ik niet in andermans tuintje aan de slag.
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat is niet de bedoeling als de beide mods aanwezig zijn. Moeten ze alleen wel opletten
.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb voor het eerst gestemd voor Idols!![]()
.
jah en ik kap nu echt.... heb de telefoons beneden neer gelegd....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
Wat zullen ze weer een hoop aan ons verdienen vanavond.
Als uuhhhm die ene muts wint.. hoe heet ze ook alweer? oja, Raffa oid.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Quara het volgende:
[..]
Jij ging toch iets doen met een mes en je polsen?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef Andiyan het volgende:
Ik voel de spanning stijgen! *Ril*
Raffa was goeddd, kom op meid maak het Floortje af!![]()
3xquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef chansadres het volgende:
Nog maar een paar keer op Floortje weten te stemmen
Raffa hetzelfde verhaal hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hopelijk is dat een GOED teken
veel stemmen
In de Rabo reclame??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef Cee het volgende:
Ah, Toeps weer op tv.
0909-0303!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef Cee het volgende:
Ah, Toeps weer op tv.
Doe er iets aan!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf wint..maar mijn moeder is aan het floortje-smsen geslagen!
Heeft iig meer diepgang dan vloertje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als uuhhhm die ene muts wint.. hoe heet ze ook alweer? oja, Raffa oid.
Meisje uit de RABOBANK reclame![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zeg: je moeder is een topper!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ben jij niks vergeten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat moet je wel compenseren hè.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
echt neit!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heeft iig meer diepgang dan vloertje.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef Quara het volgende:
[..]
0909-0303!!!Stem Toeps voor i-dol 2006
![]()
![]()
I'll tryquote:
Hou dr tegen CDP!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als uuhhhm die ene muts wint.. hoe heet ze ook alweer? oja, Raffa oid.
Meisje uit de RABOBANK reclame![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef Quara het volgende:
[..]
0909-0303!!!Stem Toeps voor i-dol 2006
![]()
![]()
Boeiend, ze deed het vandaag geweldigdus ga maar naar TRU om de toekomst te voorspellen, deal?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:54 schreef vanDaal het volgende:
Raffaëlle is kennelijk populair (zelfs bij domme mods), maar ik denk dat men daar spijt van gaat krijgen. Na het winnen kruipt ze waarschijnlijk uit haar schulp. En dat wordt waarschijnlijk niet positief!
Lotjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:53 schreef Lotjeb het volgende:
Ow... spannend! Peri je moeder
Ik heb net 3 keer gestemd op Raffaela, duurde iedere keer even voordat ik erdoor kwam dus dat is een goed teken
Wat is er zo erg aan die opmerkingquote:
Juist wel. Rellen willen we. saaie mensen zie ik al genoeg als ik door mijn woonkamerraam naar buiten kijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:54 schreef vanDaal het volgende:
Raffaëlle is kennelijk populair (zelfs bij domme mods), maar ik denk dat men daar spijt van gaat krijgen. Na het winnen kruipt ze waarschijnlijk uit haar schulp. En dat wordt waarschijnlijk niet positief!
Kan dat niet danquote:
Tom en Sven hebben een hoger IQ dan jij, dat weet ik iig zeker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:54 schreef vanDaal het volgende:
Banaanvraag! Ik zie het! Hij vraagt er om!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:54 schreef vanDaal het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Mareschas onderfuik tekent wel erg af zeg.
Moet inderdaad wat meer gaan sporten..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Mareschas onderfuik tekent wel erg af zeg.
[me]Ligt hier op de grond van het lachen[/me]quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah joh, nu wil Toeps m vast neuken.
Idolsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lotje. JIj kijkt ook idols! Ik dacht dat ik de enige was 'van daar' zowat
.
Waarom lees ik toch steeds 'banaan'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Banaanvraag! Ik zie het! Hij vraagt er om!
Ze is zwanger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef amaranta het volgende:
wat is een onderfuik>
wat is charissa dik?
Charissa, die gaat zo rond deze tijd bevallen!quote:
Charissa is zelf ook niets...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Charissa vindt Floortje niks, dat liet ze tussen neus en lippen door heel duielijk weten!
Dan weet ze dus waar ze het over heeft!quote:
Een heeeeeeeele grote onderbroek (slip kan je het niet meer noemen)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef amaranta het volgende:
wat is een onderfuik>
wat is charissa dik?
Ellen! Lotje! Ik hou nog meer van je!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:56 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
IdolsJa, ik kijk en stem ook (vorige week 8 keer op Ellen...
)
Jouw icoontjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef Toeps het volgende:
Fiets. Die was leuk ja.
Ik word wel vrolijk van dat meiske die walrusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef Insomaniac het volgende:
Wat dácht Florentyna?
Gewoon murmelen en verbaasd zijn als ze het niet goed vinden.quote:
Nee, die andere. Die iets zei...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
Charissa, die gaat zo rond deze tijd bevallen!
Harm uit de bocht gevlogen.
Wil jij ook aanbeden worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef PeRi het volgende:
is dit het Toepstopic?
Heeft ze net uit de Idols-ster van Eric gehaald.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Chantal met een grote dildo in de armen.![]()
Ja. Ze zit namelijk 1 seconde in een reclame en dat moet uitvoerig besproken worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef PeRi het volgende:
is dit het Toepstopic?
hahahahahahaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ze net uit de Idols-ster van Eric gehaald.
Charissa zei wat hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, die andere. Die iets zei...
Okay.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef BVO het volgende:
Hup mensen, stem allemaal nog eens.
En ze vond FLora niets!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Charissa zei wat hoor. Ze was voor Raffa.
In t echt heette ze Katharina geloof ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je toevallig de naam van de dame die de bloemen vangt?
Dus? Wil jij ook?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Ze zit namelijk 1 seconde in een reclame en dat moet uitvoerig besproken worden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ze net uit de Idols-ster van Eric gehaald.
I second that!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
Ik heb genoeg aanbidders.
okay dank je.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
In t echt heette ze Katharina geloof ik.
*glibber*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef -Hans- het volgende:
"ik ga mij nu amuseren met mijn uuuuhhm grote microfoon"
Dat wordt soppen!
Ja, en dat is echt ongelovelijk erg. Ik geloof dat ik even met een stuk touw naar de brug ga.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Ze zit namelijk 1 seconde in een reclame en dat moet uitvoerig besproken worden.
Neeheee.... diegene die iets over Floortje zei. Die stond toch naast Marescha? Ik bedoel, Marescha is toch die met die overbeet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Charissa zei wat hoor. Ze was voor Raffa.
Inso wil wel de laatste duw geven geloof ikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat is echt ongelovelijk erg. Ik geloof dat ik even met een stuk touw naar de brug ga.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neeheee.... diegene die iets over Floortje zei. Die stond toch naast Marescha? Ik bedoel, Marescha is toch die met die overbeet?
de kleine zeemeerminquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neeheee.... diegene die iets over Floortje zei. Die stond toch naast Marescha? Ik bedoel, Marescha is toch die met die overbeet?
Het is wel irritant. Dit is toch het Idols topic? Doe dat in Blueroom ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat is echt ongelovelijk erg. Ik geloof dat ik even met een stuk touw naar de brug ga.
Je punt is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik zo naar Idols kijk, bestaat de muziek uit ongeveer 15 nummers en 5 zangers/zangeressen.
Wat een originaliteit qua nummers.
Jah...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, je bent jaloers..
Peri, ga nou niet huiliën!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is wel irritant. Dit is toch het Idols topic? Doe dat in Blueroom ofzo.
Lukt wel aardig deze keer geloof ik.quote:
Ik vind het verre van irritant. Tijdens de liveshows gaat het altijd zo hier, er worden altijd reclames besproken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gut jezus Sven, paar weken terug had ik de gore rotlef om offtopic te gaan en dat kon ab-so-luut niet, maar Toeps is blijkbaar wel ontopic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom Peer, we gaan wel ergens anders jaloers doen, ik bedoel maar, toeps post hier veel vaker dan wij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Of ze speelt het erg goedquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg het idee dat Chantal heel erg vaak aan sex denkt.
je bedoelt dat met nietz? Dat was iets totaal anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gut jezus Sven, paar weken terug had ik de gore rotlef om offtopic te gaan en dat kon ab-so-luut niet, maar Toeps is blijkbaar wel ontopic..
Ik vind het haske leuk voor dr hoor, daar niet van, maar dit is nog altijd het Idols-topic en dan hoeft 3x hetzelfde screenshot van Toeps voor mij niet zo.
En verder ben ik nog altijd Inso en zeik ik altijd. Dat zou je inmiddels moeten weten..
wie is Annika?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef Toeps het volgende:
OMG! Da's de moeder van Annika! (Die aan de foon is.)
Renske is dat hele kleine meisje, die hysterisch brulde dat ze beiden heel goed vond.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij zei Inso net 'Renske hou je bek', dus ik gok dat zij het was.
Geen probleemquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg het idee dat Chantal heel erg vaak aan sex denkt.
Ja dag. Zo vaak als er offtopic wordt gegaan, worden mensen hier weggestuurd. En tachtig keer een reclame bespreken, is niet idolsgerelateerd meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het verre van irritant. Tijdens de liveshows gaat het altijd zo hier, er worden altijd reclames besproken.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef amaranta het volgende:
chantal is echt niet leuk
ga aub een andere baan zoeken
Je hebt wel ster-allures...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef Toeps het volgende:
OMG! Da's de moeder van Annika! (Die aan de foon is.)
Hou nou toch op, en Inso en Sven en de rest ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja dag. Zo vaak als er offtopic wordt gegaan, worden mensen hier weggestuurd. En tachtig keer een reclame bespreken, is niet idolsgerelateerd meer.
Nee, niet dat met Nietz, dat was gewoon gekloot. En grijns niet zo eng naar me, als je me een vervelende kut vindt mag je dat best zeggen, maar ga niet zo schijnheiligquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
je bedoelt dat met nietz? Dat was iets totaal anders.
En daar buiten ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze is alleen leuk tijdens de staatsloterijshow
Ga je mee de Blueroom in?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom Peer, we gaan wel ergens anders jaloers doen, ik bedoel maar, toeps post hier veel vaker dan wij..
Maar die spelen naar mijn weten niet in een reclame en hebben niet zo'n leuke avatarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Yeahinho het volgende:
Op zich vind ik Inso en PeRi ook best geil trouwens.
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Yeahinho het volgende:
Op zich vind ik Inso en PeRi ook best geil trouwens.
Ja man.quote:
Peri heeft de Chat! Die is wel leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:09 schreef Quara het volgende:
[..]
Maar die spelen naar mijn weten niet in een reclame en hebben niet zo'n leuke avatar![]()
Nou, Tom en ik zijn wb offtopic gaan vrij soepel hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja dag. Zo vaak als er offtopic wordt gegaan, worden mensen hier weggestuurd. En tachtig keer een reclame bespreken, is niet idolsgerelateerd meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |