Okay.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef BVO het volgende:
Hup mensen, stem allemaal nog eens.
En ze vond FLora niets!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Charissa zei wat hoor. Ze was voor Raffa.
In t echt heette ze Katharina geloof ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je toevallig de naam van de dame die de bloemen vangt?
Dus? Wil jij ook?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Ze zit namelijk 1 seconde in een reclame en dat moet uitvoerig besproken worden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ze net uit de Idols-ster van Eric gehaald.
I second that!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
Ik heb genoeg aanbidders.
okay dank je.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
In t echt heette ze Katharina geloof ik.
*glibber*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef -Hans- het volgende:
"ik ga mij nu amuseren met mijn uuuuhhm grote microfoon"
Dat wordt soppen!
Ja, en dat is echt ongelovelijk erg. Ik geloof dat ik even met een stuk touw naar de brug ga.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Ze zit namelijk 1 seconde in een reclame en dat moet uitvoerig besproken worden.
Neeheee.... diegene die iets over Floortje zei. Die stond toch naast Marescha? Ik bedoel, Marescha is toch die met die overbeet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Charissa zei wat hoor. Ze was voor Raffa.
Inso wil wel de laatste duw geven geloof ikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat is echt ongelovelijk erg. Ik geloof dat ik even met een stuk touw naar de brug ga.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neeheee.... diegene die iets over Floortje zei. Die stond toch naast Marescha? Ik bedoel, Marescha is toch die met die overbeet?
de kleine zeemeerminquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neeheee.... diegene die iets over Floortje zei. Die stond toch naast Marescha? Ik bedoel, Marescha is toch die met die overbeet?
Het is wel irritant. Dit is toch het Idols topic? Doe dat in Blueroom ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dat is echt ongelovelijk erg. Ik geloof dat ik even met een stuk touw naar de brug ga.
Je punt is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik zo naar Idols kijk, bestaat de muziek uit ongeveer 15 nummers en 5 zangers/zangeressen.
Wat een originaliteit qua nummers.
Jah...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, je bent jaloers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |