Is dat hetzelfde liedje?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Hallo hallo HALLO, ik ben net terug thuis van de film (Dreamgirls, omfg Jennifer Hudson) en ik val RECHT in de stukjes van de liedjes van de kandidaten, CDP, vertel me
WAAROM ZINGT WITSJIE THE WAY VAN CLAY AIKEN!!!!
Dat plaatjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat die Koala maar stikken!
[afbeelding]
OMG!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Hallo hallo HALLO, ik ben net terug thuis van de film (Dreamgirls, omfg Jennifer Hudson) en ik val RECHT in de stukjes van de liedjes van de kandidaten, CDP, vertel me
WAAROM ZINGT WITSJIE THE WAY VAN CLAY AIKEN!!!!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat die Koala maar stikken!
[afbeelding]
Bij BB kon je een tweedehandsje winnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:43 schreef Karina het volgende:
Een gloednieuwe nog wel, stel je voor dat je een tweedehandse zou winnden.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik doe ook maar eens een smsje voor Sharon.
Nee, dat verzon ze terplekkequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef Vlaflip het volgende:
Is dat nummer van Sharon ook al een bestaand nummer??
Prima toch, dan voel je je nu een stuk beter.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef babette21 het volgende:
zo'n program is echt níet griepbevoordelijk
quote:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1114804.ecequote:Sharon is niet te spreken over de ballade Heartbreak Away, die haar eerste single zou moeten worden.
Ze vindt dat het lied haar niet goed typeert: ,,In die single kan ik mijn gevoel voor soul en jazz niet kwijt.’’ Het nummer is geschreven door het trio Manic, Ziggy en Maye, dat ook hits voor Céline Dion en Cher componeerde.
Melanie!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef buzzer het volgende:
Uit protest sms ik melanie naar 5656
dat heb ik vorig jaar gedaan, bij Exp. Robinson... kreeg ik een "dank je wel" berichtje terugquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef buzzer het volgende:
Uit protest sms ik melanie naar 5656
Niks van gemerkt. Zelfs nummers waar ze haar gevoel niet in kan leggen zingt ze geweldig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1114804.ece
Het is een prima gast, maar Sharon hoort dit te winnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Omdat iedereen 'm zit af te branden:RICHY
RICHY
RICHY
Omdat jij het bent doe ik met je mee.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
RICHY
RICHY
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
Wat een Kut TT, kan een mod die niet ff aanpassen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat jij het bent doe ik met je mee.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
RICHY
RICHY
de mijn ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
en mijn lach ook
Welke soul?quote:,,In die single kan ik mijn gevoel voor soul en jazz niet kwijt.’’
De Koala kwam van mij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
en mijn lach ook
gestemd op Melaniequote:
hij is leukquote:
Trust me. Je hebt niets gemist. Het uurtje AI op donderdag had betere optredens. Go Figure.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Aangezien ik alles heb gemist, bij deze de bekende vraag:
heb ik ook iets gemist, of mag ik gewoon blijven zitten en internetten tot de uitslag komt?
Je kunt nog beter pacman op de computer gaan spelen dan X Factor kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Aangezien ik alles heb gemist, bij deze de bekende vraag:
heb ik ook iets gemist, of mag ik gewoon blijven zitten en internetten tot de uitslag komt?
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:56 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien ook nog maar een stem op Christian dan![]()
Zucht, wat een drama deze finale...
en de uitslag door 3 hitkrantmeisjes laten bepalen zeker?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijn
Het zou wel mooi zijn he, als ze straks de winnaar uit het publiek moeten halenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon allemaal stemmen op degenen die er al uit zijn
Flauw hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Vlaflip het volgende:
Krijg je keurig een smsje "Deze kandidaat doet niet mee" terug
bij Exp. Robinson had ik op Chico gestemd (die aap) en kreeg ik een "bedankt voor je stem" terugquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Vlaflip het volgende:
Krijg je keurig een smsje "Deze kandidaat doet niet mee" terug
Volwassen mensen die stemmen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn moeder heeft 4 keer gestemd op Sharon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij Exp. Robinson had ik op Chico gestemd (die aap) en kreeg ik een "bedankt voor je stem" terug
Is her daughter proud of her?!?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn moeder heeft 4 keer gestemd op Sharon![]()
![]()
Nou, gelukkig niet op Richyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Is her daughter proud of her?!?![]()
Je wordt genaaid waar je bijstaat.quote:
Hmmf, bedankt... Finding Nemo wás best een geslaagde film (toen ie nog geen X-factor-associaties bij me opriepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef babette21 het volgende:
Koala's zijn inderdaad geweldig, zeg maar nog nét geenpinguins
...
O+
Richy heeft meer 'n regenwormgezicht... of zoals FP altijd zegt: die ene schildpad uit Finding Nemo
Ik op Sitaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik heb op Serge gestemd.
Ga dan voor Rachel.quote:
Dat lijkt me hélemaal te gekquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn he, als ze straks de winnaar uit het publiek moeten halen![]()
ik op Petraquote:
En dat blijf ik zeggen!!! heeee, dude........quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:59 schreef babette21 het volgende:
Richy heeft meer 'n regenwormgezicht... of zoals FP altijd zegt: die ene schildpad uit Finding Nemo
die paar procent zijn beslissend...... voor de prono!!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:11 schreef most_wanted het volgende:
Dat er nog ook echt mensen zijn die stemmen.![]()
![]()
![]()
Die uitslag is allang bekend joh.
Johquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:11 schreef most_wanted het volgende:
Dat er nog ook echt mensen zijn die stemmen.![]()
![]()
![]()
Die uitslag is allang bekend joh.
even offtopic maar wanneer moet jij weten hoeveel Huub-kaarten ik wil?? ik zit nu al op (mogelijk) 6 of 7quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:12 schreef Fancypancy het volgende:
En dat blijf ik zeggen!!! heeee, dude........![]()
OMG. Dat was mij ook al opgevallen iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef tessie het volgende:
God wat was dit saaaai!![]()
En Wendy is zooo irritant. Die stomme beweging van haar steeds als ze iemand aan moet kondigen. De ene schouder wat naar achteren, door de knieen zakken en gillen.![]()
Het maakt me niet eens meer uit wie er wint. Buh.
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Nou dan is het dus wel duidelijk dat Sharon wint, als ze Richy een al bestaand nr laten zingen....
(Of loop ik achter en zingt Sharon ook een bestaand nr?)
En ik vind het nog steeds niet eerlijk dat het gospelkoor waar ze vorige keer alle drie mee zongen, het gospelkoor is waar Sharon al jaren in zingtDus dan is zij dat koor helemaal gewend... Niet echt eerlijk, toch? Of ben ik nu een huilie
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stem op tong80, die weet inhoud te geven aan het leven van een artiest.
En nog een knappe vent ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stem op tong80, die weet inhoud te geven aan het leven van een artiest.
Het is al weer bezig hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:29 schreef Andiyan het volgende:
Wie gilt er even als het weer begint? Dan ren ik naar beneden.![]()
Oh.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is al weer bezig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |