Jaaaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:29 schreef Lynx666 het volgende:
Biertje, iemand?
Da;s alleen bij dooie zangers niet dat daar geen geld mee is te verdienen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Verassend !
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Een nepzangeres als winnaares, lekker is dat.
Dan toch liever die lieve koala![]()
GA DAN!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef sharam het volgende:
nou hoe lang duurt die kutshow nog,mag nu wel weg van de tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zei dat ookalweer van BB ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef Cee het volgende:
Lieffie.
Lieve lieve lieve schat.
Lieve schat.
Dat allemaal binnen een minuut.
daar had ze al moeten staan, maar dat heeft ze afgezegd voor X factorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou gefeliciteerd schat..
Wanneer staat ze in een musical?
Zo zaten wij hier ook al.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef Cee het volgende:
Lieffie.
Lieve lieve lieve schat.
Lieve schat.
Dat allemaal binnen een minuut.
Janine!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wie zei dat ookalweer van BB ?![]()
Ja, heeeel naarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zo zaten wij hier ook al.
Verschrikkelijk toch...
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:33 schreef Wicha het volgende:
Download nu de single van Richy... slechts EUR 1.50!
We hebben het publiek toch een beetje onderschat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef Lynx666 het volgende:
Gelukkig heeft 75% van NL nog een beetje smaak.
Heb je niets iets zwaarders?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef buzzer het volgende:
Geef Wendy even haar Ritalin
Heus welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef the_undertaker het volgende:
Gaat dat wijf nu een CD maken? En dat wordt natuurlijk goud of platina omdat de FRS alle singles opkoopt oid ? (maar geen hond koopt het)![]()
![]()
Niet dit jaar in ieder geval. Denk dat men wel een beetje X Factor/Idolsmoe begint te raken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou. Dat was het.
Idols eind 2008 maar doen? Ik ben het wel even zat.
Ik ga even alles wegspoelen met een dosis J-Hud op youtube denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou. Dat was het.
Idols eind 2008 maar doen? Ik ben het wel even zat.
beltegoed van 13 jarige was natuurlijk op na al die liveshows.....stumperdsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
We hebben het publiek toch een beetje onderschat.![]()
Morgennacht de Oscars met een Dreamgirls medley enzo. Ik red het wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga even alles wegspoelen met een dosis J-Hud op youtube denk ik.
Waar blijven de aanstekers?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef babette21 het volgende:
oh nee, niet met die armen in de lucht.... wat 'n sneu volk kent NL toch eigenlijk
Tijd om je even af terug te trekken dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ik mag geen topics meer openen hier. Maar m'n vingers branden.
ad-just had de x-factorquote:
Zo denk ik dus ook elke keer na een finale van Idols/XFactor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:36 schreef Wicha het volgende:
Waarom kijk ik uberhaupt naar dit soort programma's? Best wel sneu eigenlijk...
quote:Wil je nu al een code? Dat kan!
Je kunt nu al een sms'je sturen, zodat je bent verzekerd van een code. Deze gebruik je na de uitzending om je favoriete single te downloaden
En hier natuurlijk weer geen enkele zender te krijgen die het uitzendt. Maar ik blijf wel op tot de Best Actress in a Supporting Role is uitgereikt. Ik kom net terug van Dreamgirls. Heb met een halve hartverzakking, kwijlend enquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Morgennacht de Oscars met een Dreamgirls medley enzo. Ik red het wel.
Ik ga maandag voor de 5e keer heen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
En hier natuurlijk weer geen enkele zender te krijgen die het uitzendt. Maar ik blijf wel op tot de Best Actress in a Supporting Role is uitgereikt. Ik kom net terug van Dreamgirls. Heb met een halve hartverzakking, kwijlend ennaar And I Am Telling You gekeken.
![]()
FIlm1 zendt het gratis uit als je zo'n digitalezenderontvangdinges hebt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
En hier natuurlijk weer geen enkele zender te krijgen die het uitzendt. Maar ik blijf wel op tot de Best Actress in a Supporting Role is uitgereikt. Ik kom net terug van Dreamgirls. Heb met een halve hartverzakking, kwijlend ennaar And I Am Telling You gekeken.
![]()
1 maart pas. Tenzij het nog heel goed loopt. [hint hint]quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Het enige jammere is dat dit forum nu opgedoekt gaat worden.
Dat ga je godverdomme niet menen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor de 5e keer heen.
Je weet dat Best Actress in a Supporting Role nu helemaal naar achterin de show is verschoven ipv als eerste categorie?
Volgend jaar maakt Rexona plaats voor Libressequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Toch mooi zo'n trofee: een rood kruis als aandenken.
Rek maar tot 25 maart. Mag je een verjaardagstopic voor me openen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 maart pas. Tenzij het nog heel goed loopt. [hint hint]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |