meteen gedownload gisterenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:26 schreef tonks het volgende:
Oja dat liedje op het eind was Life is a song van Patrick Park ik weet niet of dat hier al gezegd is.
Samen met Patrick Park - Something Prettyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
meteen gedownload gisteren![]()
heb ik tenminste nog een beetje OC
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:11 schreef Zinvol het volgende:
Volgens mij eindigt The O.C. met "6 Maanden later" bullshit.
Kansloosquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Echt heel jammer dat het afgelopen is. Hoe moet dat nou met mijn routine? Gelukkig kijk ik nog 8 andere series vanuit de VS dus het is niet zo dat ik niets meer te doen heb.
Ook op myspace te beluisteren:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
meteen gedownload gisteren![]()
heb ik tenminste nog een beetje OC
Maak je niet druk om mijn leven. Mijn leven houdt heel wat meer in dan series kijken, maar dat wil nog niet zeggen dat je geen routine kunt hebben. Gewoon een bepaald kijkmoment wat je al 4 jaar hebt. Dat kan je toch gaan missen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef dlebrok het volgende:
[..]
KansloosHet zijn tv-series, niet je leven
Bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:52 schreef Mikani het volgende:
Nou ik ga deze week de laatste aflevering kijken, heb nu net de aflevering gekeken dat Seth en Taylor zorgden dat Julie en de vader van Seth Ryan weer bij elkaar kwamen. Exit Bullet, vreselijke kerel, dat accent.
quote:
Jeetje wat domquote:Op zondag 25 februari 2007 11:52 schreef Mikani het volgende:
Nou ik ga deze week de laatste aflevering kijken, heb nu net de aflevering gekeken dat Seth Ryan en Taylor zorgden dat Julie en de vader van Seth Ryan weer bij elkaar kwamen. Exit Bullet, vreselijke kerel, dat accent.
same here , seizoen 1 van OC was mijn eerste serie waar ik verslaafd aanraakte en was ook meteen beste wat ik ooit zagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:15 schreef MaxC het volgende:
Mooi einde, alhoewel ik seizoen 4 niet altijd geweldig vond(net als met die 2 gay-lui's sloeg nergens op)
Seizoen 1 was zo geweldig, toen ben ik verslaafd geworden en qua seizoen 1 blijft het altijd de beste TV-serie ooit voor mij![]()
Finale was laaste stuk erg mooi![]()
OTHquote:Op maandag 26 februari 2007 12:30 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
same here , seizoen 1 van OC was mijn eerste serie waar ik verslaafd aanraakte en was ook meteen beste wat ik ooit zag
maar over alle seizoenen heen vind ik OTH toch iets beter
Tuurlijk zijn er wel 'bikinifeestjes'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Ogala het volgende:
En waar moet ik nu mijn wekelijkse portie mindless soap vandaan halen??
Hoe anders is One Tree Hill? (komen waarschijnlijk geen bikinifeestjes in voor)
Schijnbaar OTH hequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik volg eigenlijk nog alleen 24 erbij, maar wat zou een goeie vervanger zijn voor The OC?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef UnclePhil het volgende:
OkeDie Sophia Bush is btw wel geil hoor
![]()
Weet iemand wat er met het ubercoole www.the-oc.nl is gebeurd, kan er al een paar dagen niet op
Dat is zeker niet de officiële websitequote:Bandwidth Limit Exceeded
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef UnclePhil het volgende:
OkeDie Sophia Bush is btw wel geil hoor
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:50 schreef PeRi het volgende:
The OC seizoen 3 maar E 30,- bij Bol.com
lolz over welke serie heb jij et ?? blonde hippie...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:11 schreef UnclePhil het volgende:
OTH met die blonde hippieNiks kan tegen the O.C. op
The OC FTW!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:17 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
* Sc0tTy begint O.C. al beetje te missen![]()
oja er is nog een 16.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:17 schreef r8ality het volgende:
Je bedoelt 16. Downloaden en kijken dus.
60 dollar.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:27 schreef Tazmaniac het volgende:
quanta costa??
R&P is die kant opquote:Op zondag 4 maart 2007 18:36 schreef Wytze het volgende:
ben depri
Bureaublad-achtergrondquote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Taylor is een meesterlijk hete chick trouwens. Summer is eigenlijk nooit lekker geweest.En over Marissa (achterlijke snol) begin ik maar niet eens
Taylor
*fapfapfap*
Die is nog niet aangekondigd volgens mij.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:33 schreef Sc0tTy het volgende:
Lindsay ... ZEKERS !!!
btw die dvd box , dat is zeker de US versie , weet iemand wanneer de NL versie uitkomt ?
ochja, die blonde lesbo van de bar he.. bijna helemaal vergeten!quote:
Die heeft nu zwart haar en speelt in the Black Donnellysquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik vond alex altijd lekker
[afbeelding]
waarom was lindsay zeikerigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef Ace1 het volgende:
Lindsey vond ik een zeikerige stem hebben.. En dat was ze ook.
quote:'O.C.' Co-Star Joins CW Pilot
Autumn Reeser, who revitalized Josh Schwartz's drama "The O.C.," is also heading to the CW.
The actress and David Walton will join the cast of the Untitled Tom Wheeler pilot that stars Ryan Devlin, according to The Hollywood Reporter.
The WBTV and Class IV Prods. project revolves around a brainy graduate student (Devlin) and his pals who hone their talents by solving crimes. Reeser will play a paralegal and an FBI agent's daughter, who also happens to be dating Devlin's character. Walton will play that elusive combo of class stud and chemistry student.
Reeser appeared on the third season of FOX's "The O.C." as little more than a cliquish queen bee, but that soon changed to a much meatier and charming part in the show's final season, after the death of Mishca Barton's character Marissa. As Taylor Townsend, Reeser befriended Summer and Seth (Rachel Bilson, Adam Brody) and became the on-again, off-again love interest for Ryan (Benjamin McKenzie).
Reeser's previous credits include appearances on "Grounded for Life," "Cold Case," "Complete Savages" and "It's Always Sunny in Philadelphia."
Als je die afleveringen gewoon bekijkt merk je op dat ze altijd overal moeilijk over doet.. nooit enthousiast was en een irritante stem heeft.quote:
helemaal niet!!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Als je die afleveringen gewoon bekijkt merk je op dat ze altijd overal moeilijk over doet.. nooit enthousiast was
Wat was daarmee dan? Ik heb hem zelf namelijk nog niet, is het echt zo erg?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De fans hebben zwaar lopen klagen bij WB over dat de DVD box van seizoen 3 er niet uitzag.
Ik kan er nooit zo goed tegen als je box 1 en 2 in een bepaalde layout uitbrengt en box 3 opeens radicaal anders en box 4 weer zoals 1 en 2...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoor, dit is de voorkant. Okay heel anders dan de voorgaande twee met een gehele cast totaalplaat ipv kleine fotootjes , maar zo erg is het toch niet?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Extra's:
Audio commentaar: van Josh Schwartz
Korte film: - De magie van Chrismukkah: cast, crew en deskundigen op het gebied van religie over de bijzondere feestdag in The O.C.
- "Summer Roberts ? Beauty et Brains: Ontstaan en ontwikkeling van een van de meeste geliefde karakters
Weggelaten scènes: - The Worried Parents -Earthquake at the Cohen's.
Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op donderdag 17 mei 2007 05:43 schreef Sc0tTy het volgende:goed om te weten , is het ook duidelijk of er een complete box komt ?
Warner Brothers USA was met iets 'speciaals' bezig voor eind dit jaar ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 05:43 schreef Sc0tTy het volgende:goed om te weten , is het ook duidelijk of er een complete box komt ?
CSI dusquote:Op maandag 21 mei 2007 21:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Julie op rtl4 als bazin van een sex fantasy house oid haha lol
Lady Heather... wel een oude aflevering overigensquote:
En Oliver!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:21 schreef PeRi het volgende:
Hidden Palms (Met Zack)
Ik moest er even over nadenken, maar ik weet het alweer. Ik ben dan jarig, thanks for the reminder.quote:
Hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken, maar ik weet het alweer. Ik ben dan jarig, thanks for the reminder.
Ik vind dit echt een topserie! Ik kijk het nu gelijktijdig met Oz, een ander favoriet van mij. Jammer dat het afgelopen is, maar gelukkig kan ik het zo vaak kijken als ik maar wilquote:
Vergeet haar vreselijke naïviteit rondom Oliver niet. Aaaargh!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:10 schreef Tazmaniac het volgende:
zo erg vond ik Marissa nou ook weer niet maar het was ook niet mijn favoriet nee
Open anders een: "Ik haat Marissa Cooper" topicquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef Geqxon het volgende:
OMG, My parents don't love me! Lets drink alcohol, skip school and fuck up my life! Dom wijf. Trekt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Goed punt, ze wordt telkens frustrerender.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Open anders een: "Ik haat Marissa Cooper" topic
vergeet ook niet dat ze parttime lesbian was, alleen maar op haar moeder te pestenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef Geqxon het volgende:
OMG, My parents don't love me! Lets drink alcohol, skip school and fuck up my life! Dom wijf. Trekt het bloed onder mijn nagels vandaan.
thanksquote:
Alex was hawt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef -Mo- het volgende:
Alle mokkels in The OC waren gewoon zeikwijven die hun bek moesten houden.
Mee eens. Alleen er was altijd te veel gebitch en er hadden meer luchtige 'feel-good' afleveringen in moeten zittenquote:
Een topwijf in een topserie, goed nieuwsquote:Op maandag 3 september 2007 19:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoor net dat Olivia Wilde (Alex) in het nieuwe seizoen van House M.D. zal gaan spelen dus dan hebben de liefhebbers weer wat te kijken
quote:The O.C. (Fox)
WHAT HAPPENED
With its legendary introduction — ''Welcome to the O.C., bitch!'' — this soapish drama promised to take teenage horseplay to levels ne'er before seen on the likes of Beverly Hills 90210. In the first episode, audiences were treated to an underage party that featured the standard boobs, booze, and beachside brawls, but the stakes were raised with some open cocaine use by minors — a controversial phenomenon on the small screen. Indeed, Marissa (Mischa Barton)'s alcoholism would become a fixture of the show, culminating with her near-death tequila-and-painkillers blackout in Tijuana.
PUBLIC REACTION
While parents evidently had bigger fish to fry, young audiences certainly took note of the substance-fueled plotlines of the show, and O.C. -themed drinking games became a fixture of college dorm rooms around the nation
Ik mis ze eigenlijk ook best wel erg. Vooral...quote:
Alan Dale heeft volgens mij ook nog in 24 gespeeldquote:Op zondag 9 september 2007 07:02 schreef Marble het volgende:
Misschien toch maar de dvd's in huis halen. De enige die ik zónder nog wel regelmatig zie is opa Caleb, als de vader van Daniel en Alexis in Ugly Betty en die van Penny in Lost. Maar de rest helaas niet.
Verklap het nou nietquote:
quote:One More Reason to Love Chuck: Rachel Bilson Does, Too
Rachel Bilson will be guest starring on NBC's new dramedy Chuck as a love interest for the Chuckmeister himself, Zachary Levi. Sources tell me Bilson will become the third party of a love triangle with Chuck and his CIA protector on the show, Yvonne Strzechowski (how's that name for a mouthful?), who told me while I was on set that it's "only natural" her character would start to have feelings for the guy...You'll see why tomorrow!
Personally, I think the casting of Bilson is genius—she'll get O.C. fans watching and the guys panting. Also, as a former Seth Cohen lovergirl, she knows her way around those geekalicious guys like Chuck.
HOE DURF JE !!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:27 schreef Geqxon het volgende:
OTH?
Wankerquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:56 schreef ThijsThijs het volgende:
Weet iemand in welke aflevering (de titel + seizoen (zelf dacht ik 2)) marissa naar de school van kaitlin ging en zich daar als schoolgirl voordeed (sexy schoolgirl)=
* Knuffelt Tonks *quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:44 schreef tonks het volgende:
Ben best blij geqxon dat jij seizoen 4 leuk vind. Bevestigd voor mij weer hoe kut het eigenlijk was.
Die geruchten hoorde je wel vaker de afgelopen jaren.quote:Tate Donovan:
Former OC actor Tate Donovan has admitted that the show`s younger stars were "incredibly difficult to work with".
Donovan , who played Jimmy Cooper on the Fox drama series , was unimpressed by the way Mischa Barton , Benjamin Mckenzie , Rachel Bilson and Adam Brody conducted themselves on set.
"They were really tough" Donovan was quoted by The Canadian Press as saying."Directors were leaving the set and saying "I`m never going to work with(them again)".
Tate has claimed that the young stars were most disruptive during filming for the show`s fourth and final season.
"I think they all wanted movie careers and did not want to be on a Television show" he explained "All four of them were like ,"This show is ruining my career".
Donovan added : "They did`nt know how good they had it.We tried to tell them,"Hey guys, this is a rare experience,you`re so fortunate"
bron: Digital Spy
Een goede acteur is zo van dat labeltje af...quote:Op maandag 17 september 2007 18:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die geruchten hoorde je wel vaker de afgelopen jaren.
Van de ene kant snap ik wel dat je een film carriere wil en niet getype-cast worden als 'die ene uit The O.C.'.
Maar van de andere kant verdienden ze daar waarschijnlijk lang niet verkeerd en zoiets is de droom van menig acteur...
Dat hele Frank verhaal sloeg nergens op, netals de rest van seizoen 4. Alleen de laatste aflevering was leuk.quote:Op zondag 23 september 2007 15:39 schreef Geqxon het volgende:
Okay, ik moet zeggen dat het hele Team Bullit vs. Frank verhaal nergens meer op slaat.
Inderdaad. Julie ging binnen no-time tussen Roberts, Bullit en Frank heen-en-weerquote:Op maandag 24 september 2007 16:36 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Dat hele Frank verhaal sloeg nergens op, netals de rest van seizoen 4. Alleen de laatste aflevering was leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |