Grips zijn toch alleen maar een excuus om de wereld niet te laten merken dat je eigenlijk een damescamera gekocht hebt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:37 schreef freud het volgende:
In mijn zoektocht naar een cheapo grip voor mijn kanon, kwam ik ook grips voor Nikon tegen. Nooit geweten dat ze voor dat merk ook de moeite namen. Dacht altijd dat tegen de tijd dat je het niveau van grip had bereikt, je wel naar canon zou switchen.
Grappig, weer iets geleerd.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Grips zijn toch alleen maar een excuus om de wereld niet te laten merken dat je eigenlijk een damescamera Canon gekocht hebt?
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 SC#14 in de archiefkast schuift en #15 op tafel legt.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...
Inspiratieloosquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...
Ik ken dat probleemquote:
ze winnen toch lekker niksquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Beide hebben ook wel eens een betere avatar gehad
Gedraag je blaagquote:
Ik doe niet aan tvp'squote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
jij ook trouwens
![]()
Beide hebben ook wel eens een betere avatar gehad
Je hoeft er niks voor te doen en kan er iets tofs mee winnen... Dan boeien de voorwaarden verder niet toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL meedoen aan iets waarvan je niet weet wanneer het af is![]()
@HM-II ik mag niet lief doen tegen vreemde mannen van mijn vriendin![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL meedoen aan iets waarvan je niet weet wanneer het af is![]()
@HM-II ik mag niet lief doen tegen vreemde mannen van mijn vriendin![]()
Je weet het nooit met onze MODjes...quote:
Beter als met een klopboorquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
Tandsteen verwijderen met een haakje is niet fijn als je ontstoken tandvlees hebt![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
Tandsteen verwijderen met een haakje is niet fijn als je ontstoken tandvlees hebt![]()
hier: Je mag zelf de JPEG compressie verder weg werken (k heb mn best al gedaan met paintquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gedraag je blaag
@CCL doe dan es lief en maak eens een toffe avatar voor mij met HM2 erin...![]()
![]()
Je bent er nog maar netquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oke -b-b-tje is maar weer eens pleite...hang alweer veels te lang achter dit ding![]()
Jezus idd, is rebnnen om bij te houden. Goedeavond iedersquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:13 schreef pirke het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard elke keer.... 1 slowchat per 1,5 dag, volgens mij doet dat de naam SLOWchat geen eer aan
Nou, kom maar op danquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef RubberDuckey het volgende:
Trouwens P, jij had nog gebak te goed
Feliquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Jezus idd, is rebnnen om bij te houden. Goedeavond ieders![]()
Ik had zelfde vandaag als marjo, maar dan zonder auw. geen gaatjes en hij was trots op mij dat mijn bekkie nog steeds zo glanst als toen de beugel geplaatst werdBlij
![]()
Da's eigenlijk allemaal langzaam..Ik heb wel eens (vaker overigens) een "slowchat" in 1 uur en 15 minuten gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:13 schreef pirke het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard elke keer.... 1 slowchat per 1,5 dag, volgens mij doet dat de naam SLOWchat geen eer aan
quote:Op zondag 14 december 2003 21:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Heb jij zo'n vreselijke tandarts?
Die van mij verdient geen zak aan mij. Ik moet mijn 1e gaatje nog krijgen
Ik ben nog steeds in afwachting van mijn kaartjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Prijzen zijn "ineens" verdubbeld
En mijn bestelling hadden ze ineens niet meer op voorraad![]()
![]()
Dat schiet dus ook niet op...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in afwachting van mijn kaartjes.
Net maar eens een mail verstuurd waar ze blijven.
Als ik inlog op hun site staat hij nog steeds op : in behandeling......
Niet netjes dat ik niet te horen krijg.
Ik vermoed dat ze in "backorder" zijn, maar ik hoop dat ik het fout heb voor je....quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ben nog steeds in afwachting van mijn kaartjes.
Net maar eens een mail verstuurd waar ze blijven.
Als ik inlog op hun site staat hij nog steeds op : in behandeling......
Niet netjes dat ik niet te horen krijg.
En ik een draadontspannerquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef freud het volgende:
Zooo, even een grip besteld voor mijn 20D. Ben benieuwd hoelang het duurt.
Wat kost ie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik een draadontspanner
zou het salaris weer gestort zijn![]()
Leuk experimentjequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef freud het volgende:
Even een experimentje nav een shoot met Peri:
[afbeelding]
Kom ik even toevallig loeren, zie ik mezelfquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef freud het volgende:
Even een experimentje nav een shoot met Peri:
[afbeelding]
en de badkuip?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:54 schreef Mauro het volgende:
Inspiratierijke TT
tevens zeer slechte tvp
iemand nog een monitor hebben?
Ja, je was niet online met MSN he, dan krijg je dat... Heb ook nog de definitieve versie van Auticia gepost in US (Bewerkte userpics) die in mijn slaapkamer op canvas komt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kom ik even toevallig loeren, zie ik mezelf. Tóf!
Oh maak je daar niet druk om, ik vind het niet erg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, je was niet online met MSN he, dan krijg je dat... Heb ook nog de definitieve versie van Auticia gepost in US (Bewerkte userpics) die in mijn slaapkamer op canvas komt.
Ik moet eerst nog hier een keer in een zinken badkuip model liggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als jij slachtoffer wilt spelen mag je die van mij wel lenen. Wil ik wel foto's maken.
Oh dan gaan we de fotowedstrijd van deze maand niet meer halen.. Misschien iets voor Extremequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog hier een keer in een zinken badkuip model liggen
(al een hele tijd )
Misschien komt onze badkuip nog wel voorbij in de wedstrijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh dan gaan we de fotowedstrijd van deze maand niet meer halen.. Misschien iets voor Extreme.
Ik ben verdulleme net in staat van sub-comaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
Wordt er gewoon niet meer gereageerd in de SC 's morgens![]()
Mogguh
Je Shift knop zat vast Yns...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
Jeumig HM@, krijg migraine van je ava
NS Iyou
OYÉ het is een OCÉ ....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:16 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Bijna weekend![]()
Ik was helemaal keurig om 9 uur op kantoor, omdat er een OCÉ prutser moet komen voor die @!##$#$-printers van ze. Issie er nog niet![]()
@#%&*(*&%$#$%&*()quote:
Vertel mij wat. Drama die dingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OYÉ het is een OCÉ ....flutdingen... Gewoon Industrestandaard HP printers nemen...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:40 schreef ..zapper het volgende:
Océ steekt toch met copiers met kop en schouders boven Xerox uit... Heb er zelf altijd erg goede ervaringen mee gehad. Maar voor printers zou ik HP kiezen.
Euh oke. Zelf heb ik Lexmark, apparaatje is al 7 jaar oud inmiddels... Alleen in het begin problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]HP ?
die komen hier er dus echt totaal niet meer in
waar?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:44 schreef ableton het volgende:
Gisteren voor mijn verjaardag naar Gregory Crewdson tentoonstelling geweest.
Iedereen die geensceneerde fotografie leuk vindt, een must.
Omg echt niet normaal (in positief verband) hoe geregiseerd alles is, echt geniaal.
Oeh! Waarwaarwaar? Zijn belichting etc is echt geniaal en ik kom er vaak echt niet uit hoe hij het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:44 schreef ableton het volgende:
Gisteren voor mijn verjaardag naar Gregory Crewdson tentoonstelling geweest.
Iedereen die geensceneerde fotografie leuk vindt, een must.
Omg echt niet normaal (in positief verband) hoe geregiseerd alles is, echt geniaal.
Wij hebben dus ook HP voor de gewone printers. Maar niet voor de multifunctionals, die zijn van OCÉ. En die multifunctionals zijn dus ALTIJD stuk. Dus ik vind OCÉ stomquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:40 schreef ..zapper het volgende:
Océ steekt toch met copiers met kop en schouders boven Xerox uit... Heb er zelf altijd erg goede ervaringen mee gehad. Maar voor printers zou ik HP kiezen.
en quote freud:quote:
Ik denk dat voor alle merken geldt dat hoe meer functies je in één apparaat stopt, des te slechter en storingsgevoeliger het apparaat is. Voor een constructieve oplossing moet je gewoon apparte apparatuur gebruikenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wij hebben dus ook HP voor de gewone printers. Maar niet voor de multifunctionals, die zijn van OCÉ. En die multifunctionals zijn dus ALTIJD stuk. Dus ik vind OCÉ stom
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik denk dat voor alle merken geldt dat hoe meer functies je in één apparaat stopt, des te slechter en storingsgevoeliger het apparaat is. Voor een constructieve oplossing moet je gewoon apparte apparatuur gebruiken.
Ik denk dat ik jouw goede raad binnenkort maar eens ga opvolgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OYÉ het is een OCÉ ....flutdingen... Gewoon Industrestandaard HP printers nemen...
Goedzo kerel, is veel beter voor je gemoedstoestand op de vrijdagmorgen en komt ook je studieperstaties ten goede..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw goede raad binnenkort maar eens ga opvolgen
Ja ben ik met je eens. Maar ik snap ook wel heel goed dat dat binnen kantoren vaak wel heel lastig te realiseren is. Scanners én faxen én copiers én printers én kleurenprinters. We hebben hier tenminste nog relatief veel gewone 'losse' printers staan, dus de multifunctionals worden voor printen vrij weinig gebruikt. Maar dus wel voor faxen, kopieren en scannen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik denk dat voor alle merken geldt dat hoe meer functies je in één apparaat stopt, des te slechter en storingsgevoeliger het apparaat is. Voor een constructieve oplossing moet je gewoon apparte apparatuur gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef ableton het volgende:
Het fotmuseum den haag, alleen tis nog maar 2 dagen te zien![]()
Kopieren is het probleem niet zo. Er staat ook nog een grote kopieer/print OCÉ gelukkig. Probleem is standaard het scannen (scansoftware is brak) en nu even faxen (fax eet uitvoer opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:32 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb het de investering altijd wel waard gevonden, bespaart veel stress bij de medewerkers.
Je zou kunnen proberen een goede tweedehandse analoge Océ kopieermachine op de kop te tikken voor erbij, die dingen werkten altijd fantastisch.
Het gaat mij vooral om mijn lichamelijke toestand op de vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Goedzo kerel, is veel beter voor je gemoedstoestand op de vrijdagmorgen en komt ook je studieperstaties ten goede..WIjze beslissing
![]()
Zie je wel dat ik goede invloed heb op gebruikers hier..![]()
Grmbl... ik ben het hele weekend niet in Den Haagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef ableton het volgende:
[..]
en quote freud:
Het fotmuseum den haag, alleen tis nog maar 2 dagen te zien![]()
Dan moet je die vriend van je duidelijk maken dat ie in Den Haag moet komen wonenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Grmbl... ik ben het hele weekend niet in Den Haag![]()
Jij hebt toch ook een kamer...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Grmbl... ik ben het hele weekend niet in Den Haag![]()
Na een half uur wachten heb ik zelf maar gekooktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:11 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
@ yoni...zat net ff je site te bekijken...ziet er erg leuk uit![]()
leuke naam ook chells view![]()
wil ook ooit eens een eigen site hebben.....
zit alleen te twijfelen of ik mijn "naam" zal behouden....heb namelijk al eens visite kaartje uitgedeelt
dus tja eigenlijk....nog ff over denken maar
![]()
oh naam = immortalize,photography
is zo lang eigenlijk...moet eigenlijk iets pakkends zijn
ach laat mij maar..ben nu volgens mij aan het hard op denken
![]()
![]()
ga m'n eigen maar weer eens nuttig maken...en een maal op tafel zetten !!
dag allen
Zo jammer is dat hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:00 schreef freud het volgende:
[..]
Na een half uur wachten heb ik zelf maar gekookt.
GE-NI-AALquote:Een relatie heb je om samen problemen op te lossen die je in je eentje niet hebt.
quote:
Daar heb ik het volgende antwoord op gegeven.quote:Beste meneer Robbedoes,
ik heb uw order bekeken en zie dan ook dat ik deze helaas niet meer kan leveren.
Mijn leverancier heeft deze end of life verklaard waardoor ik deze niet meer kan verkrijgen.
Ik zou u dan ook willen vragen een eventueel alternatief te kiezen.
Als eventueel alternatief heb ik voor u de volgende modules:
19272 TwinMos CompactFlash 4096MB Ultra 140xSpeed ¤ 41.55
950106 TakeMs Flash CompactFlash Card Type1 2GB High Speed 40X MS2048CFLAH010R ¤ 18.79
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, en verneem graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Jan Post
Empc
Nog maar weer even afwachten wat het gaat worden.quote:Geachte heer Post,
Ik heb kennis genomen van uw bericht waarin u aangeeft niet de artikelen te willen leveren, welke in onze overeenkomst onder ordernummer 10120539 zijn vastgelegd.
Ik wil u vriendelijk wijzen op uw verplichting tot het leveren van deze artikelen, op basis van hetgeen vastgelegd in het Wetboek van Koophandel, aangaande de levering bij een koopovereenkomst.
Graag bied ik u een redelijke termijn tot levering. Mijn voorstel is dan ook om binnen een termijn van 1 week vanaf datum dagtekening van deze mail de artikelen aan mij te leveren.
Met vriendelijke groet,
Robbedoes
Jazeker. Alle accu's zijn de laatste dagen opgeladen om voor zondag genoeg energie te hebben. Ik zal dan wel uitkomen op een giegje of 2-3 (in JPG)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef prupke het volgende:
Alles fotografisch goed hier?:D
schaatsen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jazeker. Alle accu's zijn de laatste dagen opgeladen om voor zondag genoeg energie te hebben. Ik zal dan wel uitkomen op een giegje of 2-3 (in JPG)
Nice Try EMPC.... Die dingen staan nog gewoon op de site van Transcend zelf te koop.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
het vervolg op de goedkope cf kaartjes.
Kreeg vandaag de volgende mail:
[..]
Daar heb ik het volgende antwoord op gegeven.
[..]
Nog maar weer even afwachten wat het gaat worden.
End of life ja zo lust ik er nog wel een paar.
Kaartjes zijn overal nog leverbaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:23 schreef Marc H het volgende:
[..]
Nice Try EMPC.... Die dingen staan nog gewoon op de site van Transcend zelf te koop.
Nog steeds niets gehoord van Salland, betreffende de bestelling van dezelfde CF'jes. Heb er 6 (2 voor mij) van in bestelling staan, samen met nog wat andere hardware, waarvan niet alles in voorraad is. We wachten af.
Ik dacht even dat er stond een hond met zero tolerance......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:30 schreef ..zapper het volgende:
Goedemorgen. Iemand heeft mijn buuf opgezadeld met een hond
.
(er lopen hier tig katten en zero honden in deze wijk)
Misschienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:46 schreef An24 het volgende:
![]()
morguh
Opvallend vroeg wakker, zou dat zijn omdat -LAU- met haar vriendje op de foto wil vandaag?
Tikkeltje gezonde zenuwen![]()
Hier niet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie middag overigens iedereen.....
Het zonnetje schijnt weer![]()
Ik zie maar één wolk... Wel meteen eentje die meteen al het blauw aan het zicht ontrekt..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier niet hoorIk zie heel veel wolkjes
Peee... -Bijtje-Bezig- zegt 'u' tegen ons..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
zeg eehhh...hou die wolken eens bij u.
daar gaat mijn zonnetje bijna![]()
Jij...ik niet...ik ben een jonge god....of zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Peee... -Bijtje-Bezig- zegt 'u' tegen ons..![]()
straks gaat ze nog meneer tegenons zeggenDan gaan we ons echt oud voelen
![]()
![]()
Of zo....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij...ik niet...ik ben een jonge god....of zo
Iig jonger dan jijquote:
quote:
Weet jij helegaar niet....quote:
geboorte jaar 00-00-0000 da's volgens mij al stokoud.quote:
FF m'n rollator parkeren..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:51 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
geboorte jaar 00-00-0000 da's volgens mij al stokoud.
pff, ook al zo'n oudjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef LekkerApart het volgende:
Ben blij dat ik voorlopig nog niet aan een rollator toe ben..
(Bouwjaar: 14 december 1985)
Motorbeurs..jjeejjjquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:57 schreef pirke het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis van de motorbeurs. Nee, geen foto's gemaakt, heeel veeel motoren gepast omdat ik wilde kijken welke ik wil gaan kopen. Waarschijnlijk een kawa ZZR-1200 ofzoiets. Andere kandidaten zijn een kawa ninja, suzuki bandit 1200 (maar dat is wel weer heel erg rechtop zitten) of een yamaha yzf 600 thundercat. En dan heb ik nog steeds niet elke motor uitgeprobeerd... blijft een moeilijke keuze
Zelf rijden is veel leuker!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:02 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Motorbeurs..jjeejjjziet er naar uit dat ik morgen ook ga
![]()
alleen kijjken..niet kopen
![]()
laat mij maar lekker achterop zitten![]()
Ik zit toch liever achterop (is btw ook geen succes dat ik zelf zou gaan rijden hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef pirke het volgende:
[..]
Zelf rijden is veel leuker!!!
En ik heb net even heel internet afgezocht naar een paar fietsjes die vandaag lekker zaten, maar ik kan nog steeds niet kiezen. Binnenkort maar eens een motorzaakje opzoeken en wat proefritjes maken.
Overigens had ik bijna (scheelde echt bijna niks) een motor gekocht daar, maar ik had het vermoeden dat het een opgeknapte schademotor was, dus toch maar laten staan.
Heeft je hoofdrijder wel een fiets waar je lekker achterop kan zitten?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zit toch liever achterop (is btw ook geen succes dat ik zelf zou gaan rijden hoor)
als bij rijder kan je lekker rondkijken .. heerlijk gewoon, en vooral als je mooie routes gaat rijden
Helaas niet meer...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:31 schreef pirke het volgende:
[..]
Heeft je hoofdrijder wel een fiets waar je lekker achterop kan zitten?
Gefeli! Ben benieuwd!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:09 schreef pirke het volgende:
Ik ben eruit!(werd ook tijd volgens mij)
Een mooie aanbieding tegengekomen van een Yamaha YZF 600 R Thundercat (jaja, een echte donderpoes) uit 2002 met 27000 op de teller. Binnenkort een proefritje maken en dan mezelf trotse eigenaar noemen
en daarna het gedoe met de juistje verzekeringsmaatschappij zoeken
Dat had ik nou ook met de 1Dsquote:die fjr1300 die ik voor de beurs zo leuk vond, vond ik toch wat te groot en te duur bij nader inzien
Lekker op tijdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:33 schreef LekkerApart het volgende:middag..
Ga zo ff douchen, en lenzen in doen en dan eens proberen leuke foto's te maken voor de wedstrijd..
Wat doet ze nuquote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef -Marjo- het volgende:
mijn fotografisch idee ging de mist in vandaag want mijn model (lees: dochter) weigerde mee te werken![]()
Damn, dat was een goed idee geweest!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef ..zapper het volgende:
Ze wilde niet door de deur heen lopen waar een emmer water bovenop staat?
Ja, belachelijk gewoon!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat doet ze nuWil ze gewoon niet meer meewerken
Het is een schande
Jammer zeg! Die kinderen zijn ook zo gehecht aan hun zondagsrustquote:
Netjesquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef An24 het volgende:
Ik ook eigenlijk wel, dacht ik. En ineens liep ik mijn magisch 6km voorbij en heb ik vandaag gewoon 8 km hardgelopen. En niet eens zoveel pijn![]()
Gelukquote:Op zondag 25 februari 2007 14:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks.....met een beetje geluk gaan we de Rijnmondloop wel redden![]()
Da's knap! Ik doe je dat niet na!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Jammer zeg! Die kinderen zijn ook zo gehecht aan hun zondagsrust![]()
Ik ook eigenlijk wel, dacht ik. En ineens liep ik mijn magisch 6km voorbij en heb ik vandaag gewoon 8 km hardgelopen. En niet eens zoveel pijn![]()
Je hebt anders wel een mooi waterig dagje uitgekozenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef LekkerApart het volgende:
Grrr.. Ik krijg het hier niet voor elkaar.. Veel te donker in huis, en met flits werkt het des te minder..
Netjes An.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Jammer zeg! Die kinderen zijn ook zo gehecht aan hun zondagsrust![]()
Thanks. 75 kmquote:Op zondag 25 februari 2007 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Netjes An.
BrewskieB en ik zouden vandaag weer een flink stuk gaan fietsen.
Alleen het weer werkt niet echt mee. Hadden dus geen zin om 75 km in de regen te gaan liggen.
Zijn dus maar alvast een beetje voorbereidingen gaan treffen voor de meet in Delft.
Ik heb daar de discipline niet voor...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks. 75 kmIk weet dat een fietsafstand anders is, maar dit is wel veel zeg!
@Marjo, kwestie van rustig opbouwen, dan kan jij het ook. Neem je dochterlief mee en dan vind ze het zo knap van je, dat je vast wel weer een shootje cadeau krijgt![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef An24 het volgende:
Neem je dochterlief mee en dan vind ze het zo knap van je, dat je vast wel weer een shootje cadeau krijgt![]()
Discipline is niet belangrijk je moet het gewoon leuk vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb daar de discipline niet voor...
Dat ookquote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ze verklaart haar ma eerder voor gek denk ik
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Discipline is niet belangrijk je moet het gewoon leuk vinden.
Dan gaat het eigenlijk vanzelf
Voorproefje, ongecropt en niet bewerkt:quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
We wachten rustig af welke je selecteerd uit 1800 stuks
Ik kom wel op de fietsquote:
Je kan lopen manquote:
Jaquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef fraubitch het volgende:
zijn mijn foto's zo slecht dat ik er haast geen commentaar op krijg?!
Ik denk dat ze zo goed zijn, dat niemand er op kan zeikenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef fraubitch het volgende:
zijn mijn foto's zo slecht dat ik er haast geen commentaar op krijg?!
ik zoek meequote:
nee was over het algemeen bedoeldquote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo goed zijn, dat niemand er op kan zeiken
[..]
ik zoek mee
Ahquote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee was over het algemeen bedoeld
niet over een specifieke foto van nu
Dat ga ik ook doen.quote:
Er lag een klein beetje water op het ijs. Leverde erg veel spektakel op als er iemand naar de boarding gleed.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
lijkt zo net of het ijs al aan het smelten is....
Water foto??
heb dat ooit 1 keer met een waterijsje gedaan....noooooit meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Lepel een paar uur in de vriezer en er daarna aan likken
preventieve zorg.....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben je wel erg vroeg mee, de nachtploeg is nog bezig
Elk weekend is te kortquote:
Moet ik me schamen danquote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef freud het volgende:
@CCL: een Atos is geen auto, valt in de schaam categorie met de mutipla en twingo
idd. En de mijne was gratis. Geen belasting bijtelling of loon aan de baas afstaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar goed het is beter dan lopen of fietsen
Op een groot sporttoernooi 2 dagen lang alle foto's maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef freud het volgende:
marcb1974: wat voor opdracht dan?
Leukquote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een groot sporttoernooi 2 dagen lang alle foto's maken.
Haphapquote:
Waarom zou je dat niet kunnen? Je hebt toch de goeie lenzen ervoor? Desnoods doe je het met iemand samen of zo?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Op een groot sporttoernooi 2 dagen lang alle foto's maken.
Ik heb ook een leuke opdracht, goed voor de oefening, uitbetalen met sandisk en er is ook een pro aanwezig, dus als ik er niks van bak dan is er ook niets aan de hand. Hoop wel op interessante aanwijzingen natuurlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een foto opdracht![]()
alleen denk ik niet dat ik goed genoeg ben ervoor![]()
is dat al happen?quote:
Canon is heel goedquote:Op maandag 26 februari 2007 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Is canon zo slecht dat jullie niet stil willen staan bij het heugelijke feit?
Weet niet of ik de lens ervoor heb. Denk dat er wel een snellere komen moet.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef freud het volgende:
Waarom zou je dat niet kunnen? Je hebt toch de goeie lenzen ervoor? Desnoods doe je het met iemand samen of zo?
waar en wanneer is t?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of ik de lens ervoor heb. Denk dat er wel een snellere komen moet.
Mja, f2.8 op 200mm is dan wel een vereiste als het binnen is ja...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of ik de lens ervoor heb. Denk dat er wel een snellere komen moet.
Nee, is buiten op het veldquote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, f2.8 op 200mm is dan wel een vereiste als het binnen is ja...
Ah! Dan vingers over elkaar voor lekker weer. Toch is een 2.8 erg lekker, want anders moet je zo wachten op dode momenten in bewegingen.quote:
Net eens zitten kijken. Die van Canon komt bij Konijnenburg op 699 euro. Dat moet vast goedkoper kunnen hoop ikquote:Op maandag 26 februari 2007 14:35 schreef freud het volgende:
[..]
Ah! Dan vingers over elkaar voor lekker weer. Toch is een 2.8 erg lekker, want anders moet je zo wachten op dode momenten in bewegingen.
Denk het niet. Zeker niet voor een 2.8.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net eens zitten kijken. Die van Canon komt bij Konijnenburg op 699 euro. Dat moet vast goedkoper kunnen hoop ik
Als ik 10 jaar geleden had geweten dat het nog zo lang zou hebben bestaan had ik nu ook canon EOS gehad...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Canon is heel goedMaar om nou een feestje te vieren omdat ze zo lang bestaan gaat weer wat ver
Nope. En de enige manier om er vanaf te komen is door mee te posten in dit forumquote:Op maandag 26 februari 2007 18:24 schreef Pino_666 het volgende:
heey, ik ben echt een mega fotografie-noob, maar ik heb gister uitgevonden dat er een super-macro-stand op mn toestel zit. Een Canon Powershot S2. Nu ben ik gister en vandaag de vreemdste objecten van dichtbij aan het fotograferen.... is dat normaal?
Zoveel verschil zit er toch ook niet tussen? Tussen Canon en Nikon dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ik 10 jaar geleden had geweten dat het nog zo lang zou hebben bestaan had ik nu ook canon EOS gehad...
Owquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het niet. Zeker niet voor een 2.8.
Ongeveer net zoveel als tussen Duitsers en Nederlanders, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er toch ook niet tussen? Tussen Canon en Nikon dan?
Neuh. Ik nam nikon omdat mij verteld was dat canon toendertijd maar 10 jaar vooruit garandeerde dat ze het EOS zouden ondersteunen-en EOS bestond toen bijna 10 jaar....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zoveel verschil zit er toch ook niet tussen? Tussen Canon en Nikon dan?
Uitge-schaats-topic-d?quote:
Ik ookquote:
quote:
Groothoek ook maar mee danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:41 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker 4 daagjes weg naar het mooie groene Winterberg
.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ben het wel met je eens overigens
nee wel bijna volgende week woensdag 17.00 uur?!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef HMaster-II het volgende:mogghhh
is het al vrijdag 17:00 uur??
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
was me gister aan t afvragen, jah blonT enzo
werkt dit echt?
Softfocusfotografie
Bijna 40 procent van alle mannen heeft wel eens naaktfoto's van zijn vriendin of vrouw gemaakt (bron: Cijfers.net). Veel van die foto's vallen in de categorie soft-focus.
Je kunt een softfocusobjectief of -filter in de winkel kopen of zelf maken door een oude nylon over de lens te trekken. Door de lensopening (= diafragma) te variëren heb je invloed op het effect: een grote lensopening geeft een sterk, een kleine lensopening een gering softfocuseffect.
Softfocus gewoon via PS doen... of de foto net niet scherp zetten in de MF stand..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee wel bijna volgende week woensdag 17.00 uur?!!!
laatste daggie
was me gister aan t afvragen, jah blonT enzo
werkt dit echt?
Softfocusfotografie
Bijna 40 procent van alle mannen heeft wel eens naaktfoto's van zijn vriendin of vrouw gemaakt (bron: Cijfers.net). Veel van die foto's vallen in de categorie soft-focus.
Je kunt een softfocusobjectief of -filter in de winkel kopen of zelf maken door een oude nylon over de lens te trekken. Door de lensopening (= diafragma) te variëren heb je invloed op het effect: een grote lensopening geeft een sterk, een kleine lensopening een gering softfocuseffect.
Mja, het begint op spammen te lijken. Ook maar even aangegeven in de laatste van de vier. Leuk dat hij een showcase maakt, maar kom op, net als met vakanties, komen er gelijk 2 of meer. Eentje is genoeg hoor...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ben het wel met je eens overigens
Uberhaupt heb ik dat al snel met foto's en filmsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef freud het volgende:
Maar goed, die fase is geweest, hahaha. Nu kan ik dat niet meer doen zonder aan belichting, kadering, etc te denken.
Ik ben verpest![]()
![]()
![]()
.
Hoe doe je dat ?? Opzeggen via mail?? Ga je dan de tekst van de e-mail inspreken via een microfoon op de pc als WAV file en die stuur je dan mee?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ?? Opzeggen via mail?? Ga je dan de tekst van de e-mail inspreken via een microfoon op de pc als WAV file en die stuur je dan mee?![]()
Oud geintje.. "Ik kom de krant opzeggen...", "Nou begin maar bij de sport afdeling, want de voorpagina is saai..."
![]()
Wat is er mis met je opgestoken middelvinger inscannen en in het postvakje legegn van je baas?quote:
Nou daar hebben ze dan vandaag mooi schijt aanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:38 schreef freud het volgende:
[..]
Wat is er mis met je opgestoken middelvinger inscannen en in het postvakje legegn van je baas?
@Yoni: een nerd van zijn internet scheiden is volgens mij verboden in een of ander verdrag...
Je voelt je toch nog te jong voor een FJR?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef pirke het volgende:
Woei! Zaterdag proefritje maken op mijn misschien nieuwe donderpoes
Foto 1
Foto 2
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je voelt je toch nog te jong voor een FJR?
Ze zijn blij:?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Opgezegd
mensen die uit hun dak gaan omdat je weg gaat is best fun
vooral als ze aan de andere kant van de telefoon hangen
blij nah niet echtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze zijn blij:?
[afbeelding]
MUMRA! The ever living!!!!! [afbeelding]
Mkay, het gaat nu wel weer met me.....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Opgezegd
mensen die uit hun dak gaan omdat je weg gaat is best fun
vooral als ze aan de andere kant van de telefoon hangen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
blij nah niet echt
t uit hun dak gaan van hoe moeten we dit nu gaan oplossen met nog iemand minder
Hoeveel reacties verwacht je als je geen showcase opent?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
ik twijfel of ik nou wel of niet een showcase zal openenkrijg altijd weinig reacties, terwijl ik het juist open voor opbouwende kritiek.
Doe het gewoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
ik twijfel of ik nou wel of niet een showcase zal openenkrijg altijd weinig reacties, terwijl ik het juist open voor opbouwende kritiek.
van de andere kant, vrijdag zal al enigszins dezelfde showcase geopend worden , na de minimeet
ik ken het, maar zou als ik jou was er gewoon een openen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
van de andere kant, vrijdag zal al enigszins dezelfde showcase geopend worden , na de minimeet
gedaan, ik zie welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken het, maar zou als ik jou was er gewoon een openen.
toch is en blijft t niet leuk als je zelf maar heel weinig reacties krijgt
wat wil je, eindelijk een toffe sjowkees met een mooie meid, door een mooie meid.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb op mijn showcase best wat reacties
Alleen de laatste reactieVolgens mij vergeet die persoon dat we niet allemaal professionelen zijn hier
Ey... je hebt er al driequote:
het helpt wel als je ff heel zielig gaat doen in de scquote:
Mja, dat helpt misschienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat wil je, eindelijk een toffe sjowkees met een mooie meid, door een mooie meid.![]()
![]()
en bekendheidquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het helpt wel als je ff heel zielig gaat doen in de sc![]()
![]()
![]()
Ik voel me nog altijd newbie in FOTquote:
Wel gek ja dat met een zeiknatte herfstachtige winter er weinig landschappen, evennement of dierentuin showcases zijn ja. Er is in deze periode toch gewoon weinig te beleven fotografisch gezien buiten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Klopt, buiten Modelshowcases zie ik er weinig hier. Wat weinig afwisseling.
BEdoel je SD of MMC kaarten? MMC is wat lastiger te krijgen, maar nog steeds goed te kopen hoor. Ze zijn een beetje uit de gratie, vanwege SD, dat wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef Ynske het volgende:
'Men' beweert dat het niet meer mogelijk is om de oude ordinaire SD kaarten (smartmedia, die platte met grote chip) te kopen in de winkel...
lijkt me sterk, maar weten jullie daar wat van?
het gaat om de smart media card SDquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef freud het volgende:
[..]
BEdoel je SD of MMC kaarten? MMC is wat lastiger te krijgen, maar nog steeds goed te kopen hoor. Ze zijn een beetje uit de gratie, vanwege SD, dat wel.
quote:Nikon presenteerr de bieuwe COOLPIX generatie
Kan best zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voel me nog altijd newbie in FOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |