relatie in het begin: schat, ik hou van je...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Alles zullen we samen delen , ik een beetje meer dan jij...
mijn collega zegt altijd :quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef diedrick het volgende:
[..]
relatie in het begin: schat, ik hou van je...
tijdje later: schat, ik hou zo veel van je...
bij de scheiding: ik hou alles van je...
![]()
Prup bedankt hoor, maar ff voor de goede orde, het was de 21stequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:06 schreef prupke het volgende:
Rubberduckievan harte gefeliciteerd
en nog vele jaren
Succes!quote:Op donderdag 22 februari 2007 05:59 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Prup bedankt hoor, maar ff voor de goede orde, het was de 21ste
Vandaag vind ik wel veel belangrijker: Medische en Psychologische keuring voor het machinistengebeuren.
Ik ben naar Amersfoort!
Succes RD...quote:Op donderdag 22 februari 2007 05:59 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Vandaag vind ik wel veel belangrijker: Medische en Psychologische keuring voor het machinistengebeuren.
Ik ben naar Amersfoort!
Hij was gister jarigquote:Op donderdag 22 februari 2007 05:59 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
whehehehehequote:
Mazzel gehadquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef freud het volgende:
Zo, schrok ik me even kapot vanochtend! Mjin telefoon op zwart. Deed niets meer. Leek me sterk dat de batterij op was, aangezien dat ding zeer regelmatig opgeladen wordt, en hij een week zonder voer kan. Toch maar even aan een oplader gehangen, en waarempel, er kwam leven uit. Eindelijk opgestart (altijd fijn, windows op je telefoon), alle afspraken en contactpersonen pleitos en de datum op 1-1-2000. Slik.
Na een minuut opladen kwamen de contactpersonen weer naar boven drijven, en na de datum aanpassen waren ook mijn afspraken terug. Pfieuw! Vanavond maar even een nieuwe backup maken.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef freud het volgende:
Zo, schrok ik me even kapot vanochtend! Mjin telefoon op zwart. Deed niets meer. Leek me sterk dat de batterij op was, aangezien dat ding zeer regelmatig opgeladen wordt, en hij een week zonder voer kan. Toch maar even aan een oplader gehangen, en waarempel, er kwam leven uit. Eindelijk opgestart (altijd fijn, windows op je telefoon), alle afspraken en contactpersonen pleitos en de datum op 1-1-2000. Slik.
Na een minuut opladen kwamen de contactpersonen weer naar boven drijven, en na de datum aanpassen waren ook mijn afspraken terug. Pfieuw! Vanavond maar even een nieuwe backup maken.
Om vergelijkbare redenen met minder goede afloop gebruik ik geen electronica meer voor afspraken en adressen enzo. Nadeel is dat ik momenteel mijn 'witte' boekje kwijt benquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef freud het volgende:
Achquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:35 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Om vergelijkbare redenen met minder goede afloop gebruik ik geen electronica meer voor afspraken en adressen enzo. Nadeel is dat ik momenteel mijn 'witte' boekje kwijt ben. M'n afspraken gaan met Post-its op m'n prikbord, dat bleek uiteindelijk het beste te werken
.
Bij mij is dat ook zo geweest vroeger...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:44 schreef ..zapper het volgende:
Ik baal er eigenlijk best wel van dat ik het niet gewoon allemaal kan onthouden, dat ging me ooit ook erg goed af..
Bij jou komt het gewoon door teveel wodkaquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij mij is dat ook zo geweest vroeger...
nu wijt ik het gewoon aan K.kk....kor...k..korsa...dinges...![]()
*met netje eitjes opvangt.. Oeh dit zijn de pure chocoladequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:54 schreef Ynske het volgende:
* Ynske smijt met chocoeitjes
succes RubberDuck
* Ynske brengt netjes een handje met eitjes naar P toequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
AuwYnske, doe eens niet
Choco-eitjes zijn niet om mee te smijten
Die moet je opeten
Lievvquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske brengt netjes een handje met eitjes naar P toe
Ik ben bezig gebruikers te vertellen dat ze prutsers zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:09 schreef Yoni het volgende:
Ik zit in een Conferencecall en vind het nu al saai
Daar zijn het gebruikers voor..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben bezig gebruikers te vertellen dat ze prutsers zijnBeetje dingen doen en dan bij mij komen uithuilen als het fout gaat
Wat heeft nou iedereen tegen Lotus Notesquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:57 schreef HMaster-II het volgende:
Maar wat ik niet snap, dat jullie in de organisatie nogsteeds Bugs installeren op de client pc's.... Niemand gaat toch werken met Lotus NotesLeg effe de pc van de gebruiker omzeep...
Je kan er gewoon niet mee omgaan dus hequote:Op donderdag 22 februari 2007 11:05 schreef Yoni het volgende:
Ik vind Lotus Notes ook echt een kutpakket. Onduidelijk, brak, klote om te configureren, onoverzichtelijk.
Ik vond het ook wel prettig om mee te werken...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat heeft nou iedereen tegen Lotus NotesHet is een hartstikke fijn pakket
Ik heb er nooit problemen mee eigenlijk. En om even aan te geven hoe lang ik er mee werk.....al sinds ik begon met werken in 1995
Er was slechts een gat van 1,5 jaar toen ik in de detachering zat, maar verder heb ik alle versies voorbij zien komen
vanaf volgens mij R3 tot nu R6
Ik heb er zelfs in ontwikkeld
Zo te zien een supporters trein.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:24 schreef Ynske het volgende:trein in Arnhemse woonwijk
[afbeelding]
Het is een achterhaald pakket, wat puur overleefd omdat het van oudsher nog wat marktaandeel heeft, en een migratie van het pakket af erg klote is. Ik heb in R5 ook gewerkt en ontwikkeld, en mijn mening blijft. Er zijn tegenwoordig veeel betere alternatieven beschikbaar, en de software mag wat mij beterft met pensioen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heeft nou iedereen tegen Lotus NotesHet is een hartstikke fijn pakket
Ik heb er nooit problemen mee eigenlijk. En om even aan te geven hoe lang ik er mee werk.....al sinds ik begon met werken in 1995
Er was slechts een gat van 1,5 jaar toen ik in de detachering zat, maar verder heb ik alle versies voorbij zien komen
vanaf volgens mij R3 tot nu R6
Ik heb er zelfs in ontwikkeld
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:38 schreef freud het volgende:
Ik ben het dus roerend met Yoni eensch.
Nope die heeft een junk erin gezet. En het is waarschijnlijk mijn autoradioquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:27 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zo te zien een supporters trein.
Zitten geen ramen en deuren meer in.
Vraag me af of de autoradio er al uit is gehaald![]()
Prijzen zijn "ineens" verdubbeldquote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef Shark.Bait het volgende:
lekker goedkoop die compactflashkaartjes
Jengeljengel ik ben mijn ID file kwijt... Debiele servers waar je gewoon identieke configuraties kan hebben, en dan mag jij raden welke hij pakt, nee, Het is officieel, Notes is dood (alleen weten ze dat zelf nog niet).quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
??
Tijdens de migratie van CenterParcs hebben wij Lotus Notes omgedoopt tot Klotus Notes. Gék werden we er van! Ik kreeg alleen al acuut uitslag bij het horen van het woord Notes. Laat staan als men begon over desktop.dsk enzo![]()
Laten we het er maar op houden dat het zo bedoeld is en dat het dus kunst isquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:38 schreef freud het volgende:
[..]
Het is een achterhaald pakket, wat puur overleefd omdat het van oudsher nog wat marktaandeel heeft, en een migratie van het pakket af erg klote is. Ik heb in R5 ook gewerkt en ontwikkeld, en mijn mening blijft. Er zijn tegenwoordig veeel betere alternatieven beschikbaar, en de software mag wat mij beterft met pensioen.
Ik ben het dus roerend met Yoni eensch.
Argh ja die ID files! Drama! Kwijt of de verkeerde of oud of verlopenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:13 schreef freud het volgende:
[..]
Jengeljengel ik ben mijn ID file kwijt... Debiele servers waar je gewoon identieke configuraties kan hebben, en dan mag jij raden welke hij pakt, nee, Het is officieel, Notes is dood (alleen weten ze dat zelf nog niet).
En tja,... Is dat met jou dan een blauwtje lopen?
*zucht* blontquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Argh ja die ID files! Drama! Kwijt of de verkeerde of oud of verlopen
80.000 databases waarvan niemand meer wist wat het was en of ze misschien nog door iemand gebruikt werden![]()
En nee je loopt geen blauwtje. Ik vraag jou toch![]()
Ik loop het blauwtje, want jij wil niet
![]()
Hahahahaha ja man zo ver denk ik toch niet door! Zeker niet op mijn werk, dan staan m'n hersens op halve kracht!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:07 schreef freud het volgende:
[..]
*zucht* blont
Yoni is MOD.
De naam van een MOD staat blauw.
Met iemand iets hebben heette vroeger 'met iemand lopen'.
Met een MOD trouwen is dus 'lopen met een blauwe.
Ergo: een blauwtje lopen.
HAHA, als je lang blauw bent, dan is de kans op Korsakov syndroom levensgroot aanwezigquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hahahahaha ja man zo ver denk ik toch niet door! Zeker niet op mijn werk, dan staan m'n hersens op halve kracht!
en ik vergeet ook vaak gewoon dat ik blauw ben
Jah, dat zei ik gister toch al...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Prijzen zijn "ineens" verdubbeld
En mijn bestelling hadden ze ineens niet meer op voorraad![]()
![]()
Hier op de dependance draait het ook nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:05 schreef Yoni het volgende:
Ik vind Lotus Notes ook echt een kutpakket. Onduidelijk, brak, klote om te configureren, onoverzichtelijk.
Oowquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:18 schreef -Marjo- het volgende:
Jah, dat zei ik gister toch al...
En dan gelijk naar deze camera gaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:37 schreef freud het volgende:
In mijn zoektocht naar een cheapo grip voor mijn kanon, kwam ik ook grips voor Nikon tegen. Nooit geweten dat ze voor dat merk ook de moeite namen. Dacht altijd dat tegen de tijd dat je het niveau van grip had bereikt, je wel naar canon zou switchen.
Grappig, weer iets geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |