Dan ben je vlotter dan ikquote:Op zondag 18 februari 2007 12:40 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga overigens proberen om mijn foto's morgenavond geselecteerd en online te hebben.
Ik zie jouw foto's trouwens niet in FF, wel in IE...quote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen dat ik heel veel fout doe en er veel meer tijd aan moet besteden.
Nee hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen dat ik heel veel fout doe en er veel meer tijd aan moet besteden.
Viering Chinees Nieuwjaar Den Haagquote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zijn er al foto's van de meet gisteren??
OF kijk ik er over heen
Zeepquote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef LekkerApart het volgende:
Hehe P, dat gaat met een emmer water en zeep, dan gauw de trekker, met een zeemleren lap erom heen er over halen..
Dan zou het streeploos moeten zijn..
Gelukkig wonen wij niet beneden en mag hier de glazenwasser onze ramen komen doen
gewoon warm water en daar een ui in.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Kan er trouwens niet iemand zelflappende ramen uitvindenIk heb er echt zo'n schijthekel aan
En dan zie je ook nog allemaal strepen en drupjes
Jij kan hetquote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeep![]()
Water zo warm mogelijk en dan schoonmaakazijn erbij gooien. streeploos![]()
helaas kan ik het door hoogte niet zelf doen en moet het ook nog steeds gebeuren sinds ik hier woon (november dus)
Jij kan het ook...deal: 1 keer laten zien (1 raam jahquote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij kan hetKom je het voortaan bij mij doen
![]()
Zorg ik voor voer
Jij hebt toch overal matglasquote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Zorg ik voor voer
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij kan het ook...deal: 1 keer laten zien (1 raam jah) dan zelf doen
![]()
Er zwerft inderdaad ergens een oud topic hier in FOT.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:46 schreef ..zapper het volgende:
Ik zoek het topic over foto's van fotters, maar ik ben echt geen held in zoeken op fok, dus als iemand enerzijds tips heeft over hoe ik makkelijk een topic terug kan vinden en anderzijds wellicht iemand dat topic naar boven kan schoppen, dan heb ik daar zometeen al een paar foto's voor van gisteren ook.
Ik heb het 2 keer aangeboden en ik mocht het niet doen....quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Zorg ik voor voer
Dat kan je heel makkelijk zelf regelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
Wanneer gaan ze die weekends nou eens langer maken![]()
Ik ga zo in bad liggenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
JA het enige wat ik me dan afvraag zou het ook nog wat zijn??quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef Shark.Bait het volgende:
lekker goedkoop die compactflashkaartjes
Zo makkelijk is dat niet hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:19 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat kan je heel makkelijk zelf regelen.
Ik werk al jaren 4 dagen in de week en heb dus altijd 3 dagen weekend![]()
Dat was in mijn branche ook niet gebruikelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet hoor.
1. in mijn branche is parttime werken heel moeilijk
2. Ik verdien heel veel, maar krijg heel weinig
Heb je dat ook bij Hardware totaal besteld die staat daar in totaal voor nog geen ¤30 vraag me dus alleen af of het idd wat is.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef freud het volgende:
Heb net ook al een 4Gb kaartje besteld, 36 euro en klaar is klara. Wel handig voor erbij.
Ik moet woensdag in N'gein zijn, haal ik er meteen ook 1. Wel groter dan ik zou willen, maar ja, voor die prijs....quote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef freud het volgende:
Heb net ook al een 4Gb kaartje besteld, 36 euro en klaar is klara. Wel handig voor erbij.
Kijk ook naar de verzendkosten; soms zijn duurdere zaken goedkoper met verzenden, waardoor je in totaal minder betaald.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ik zie nu deze staan klik
goedkoper kan ik ze niet vinden.
Durf het alleen nog niet aan, omdat ik niet zeker weet of het wel wat is
Freudiaanse verspreking?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:40 schreef freud het volgende:
En het is daar nogwel een admin!
Je hebt gelijk. Lul is mannelijk, dus een enorme lul van een user is inderdaad 'hij'. Maar even een PM naar de site admins gestuurd...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Kijk ook naar de verzendkosten; soms zijn duurdere zaken goedkoper met verzenden, waardoor je in totaal minder betaald.
Daarom ga ik voor "takeitnow" omdat ik toch in de buurt ben...
[..]
Freudiaanse verspreking?
Ik had een tijdje geleden al het idee van een tien-daagse week. 5 dagen werken, 5 dagen weekendquote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef Yoni het volgende:
Volgens mij werken ze zo al op boor platformsquote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden al het idee van een tien-daagse week. 5 dagen werken, 5 dagen weekend
Net besteld een 4gb kaartje en wel hier.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef freud het volgende:
WHZquote:
Maak jij een nieuwe aan dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:11 schreef HMaster-II het volgende:
BIjna volle SC..![]()
*Alvast TVP stempel klaarlegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |