Vanochtend rond kwart over zeven waren die er nog niet:quote:
Lekker plaatje zeg! Ook van mij veel plezier gewenst mensen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanochtend rond kwart over zeven waren die er nog niet:
[afbeelding]
Dat is Duits voor plezier!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
"spaB"?
Okee, na 2 minuten kwam ik erachter dat "doable" engels was....maar ik ken spaB niet
Aha! Nu begrijp ik wat die duitse mokkels schrevenquote:
goed bezigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
"spaB"?
Okee, na 2 minuten kwam ik erachter dat "doable" engels was....maar ik ken spaB niet
Misschienquote:Op zondag 18 februari 2007 00:31 schreef Shark.Bait het volgende:
nog materiaal geschoten dat wedstrijd waardig is (maart)?
Tofquote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef ..zapper het volgende:
En weer thuis. Ik heb me prima vermaakt.
Hoi!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef didotcicero het volgende:
Ook weer veilig thuis aangekomen en verdomd... is het meteen m'n 1e post hier (beloofd is beloofd). Hallo iedereen. Foto's volgen later.
Een echte bordesfotoquote:
alleen dan weten we wie wie isquote:Op zondag 18 februari 2007 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
Een echte bordesfotoWe doen niet voor Bea en JP onder
Hoi Nikon Meneer...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef didotcicero het volgende:
Ook weer veilig thuis aangekomen en verdomd... is het meteen m'n 1e post hier (beloofd is beloofd). Hallo iedereen. Foto's volgen later.
Van links naar rechts, van boven naar beneden:quote:
Jaquote:
Al aangepastquote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef didotcicero het volgende:
Nikon-meneer = didotcicero
Jaquote:Foto's van de viering van het chinees nieuwjaar eerder op de dag horen in een nieuw topic?
Henk will fitquote:Op zondag 18 februari 2007 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDie mega-niet-te-typen-naam
ik pas het wel ff aan
* PdeHoog wijst naar Yoniquote:Op zondag 18 februari 2007 14:53 schreef didotcicero het volgende:
Toch grappig dat jij eerder Nikon-meneer dan didotcicero getypt krijgt, je zou toch eerder denken dat het omgekeerde het geval zou zijn.
Ik denk dat ze gaat reageren met: Ja, maar dat is kunst!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog wijst naar Yoni
Allemaal haar schuld
Whahahahahahahahaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gaat reageren met: Ja, maar dat is kunst!![]()
Thnxquote:Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Die foto van het Mauritshuis is mooi Marjo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |