Vanochtend rond kwart over zeven waren die er nog niet:quote:
Lekker plaatje zeg! Ook van mij veel plezier gewenst mensen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanochtend rond kwart over zeven waren die er nog niet:
[afbeelding]
Dat is Duits voor plezier!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
"spaB"?
Okee, na 2 minuten kwam ik erachter dat "doable" engels was....maar ik ken spaB niet
Aha! Nu begrijp ik wat die duitse mokkels schrevenquote:
goed bezigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
"spaB"?
Okee, na 2 minuten kwam ik erachter dat "doable" engels was....maar ik ken spaB niet
Misschienquote:Op zondag 18 februari 2007 00:31 schreef Shark.Bait het volgende:
nog materiaal geschoten dat wedstrijd waardig is (maart)?
Tofquote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef ..zapper het volgende:
En weer thuis. Ik heb me prima vermaakt.
Hoi!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef didotcicero het volgende:
Ook weer veilig thuis aangekomen en verdomd... is het meteen m'n 1e post hier (beloofd is beloofd). Hallo iedereen. Foto's volgen later.
Een echte bordesfotoquote:
alleen dan weten we wie wie isquote:Op zondag 18 februari 2007 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
Een echte bordesfotoWe doen niet voor Bea en JP onder
Hoi Nikon Meneer...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef didotcicero het volgende:
Ook weer veilig thuis aangekomen en verdomd... is het meteen m'n 1e post hier (beloofd is beloofd). Hallo iedereen. Foto's volgen later.
Van links naar rechts, van boven naar beneden:quote:
Jaquote:
Al aangepastquote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef didotcicero het volgende:
Nikon-meneer = didotcicero
Jaquote:Foto's van de viering van het chinees nieuwjaar eerder op de dag horen in een nieuw topic?
Henk will fitquote:Op zondag 18 februari 2007 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDie mega-niet-te-typen-naam
ik pas het wel ff aan
* PdeHoog wijst naar Yoniquote:Op zondag 18 februari 2007 14:53 schreef didotcicero het volgende:
Toch grappig dat jij eerder Nikon-meneer dan didotcicero getypt krijgt, je zou toch eerder denken dat het omgekeerde het geval zou zijn.
Ik denk dat ze gaat reageren met: Ja, maar dat is kunst!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog wijst naar Yoni
Allemaal haar schuld
Whahahahahahahahaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gaat reageren met: Ja, maar dat is kunst!![]()
Thnxquote:Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Die foto van het Mauritshuis is mooi Marjo
Ik ben er vanuit gegaan dat het gebruik van dat excuus exclusief aan jou is voorbehouden.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:28 schreef Yoni het volgende:
Dat wordt lastig he Airwin nu we net gister geconcludeerd hebben dat alles kunst is
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Foto 5 is heel mooi, Airwin!
Dat zijn ook de foto's waar ik het meest tevreden over ben. Ik heb dit rondje wel eens eerder gemaakt en toen ik de foto's van gisteravond zag, wist ik meteen meer waar ik mij de vorige keer zo aan ergerde, het afschuwelijke licht van die gele bouwlampen op het Binnenhof.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
het Mauritshuis heb je er mooi opgezet, Airwin![]()
vind ik dan
foto 4 en 5 dus, voor de onwetenden onder ons
Dat, of we trillen op dezelfde frequentyquote:Op zondag 18 februari 2007 22:43 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, ik kan écht heel goed stilzitten!
Thanksquote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef pirke het volgende:
MissBliss, wat ben jij een mooie vrouw!![]()
Dát zal het zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat, of we trillen op dezelfde frequenty.
Dankquote:Op maandag 19 februari 2007 01:23 schreef MissBliss het volgende:
Mooie foto's P!
quote:Op maandag 19 februari 2007 07:52 schreef -Marjo- het volgende:
Ze zijn mooi geworden in Z/W P!
Het oogt ook iets scheef hier en daar...quote:Op maandag 19 februari 2007 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben er zelf nog niet helemaal tevreden over. Ik heb het gevoel dat er nog wat mist in de compo's.
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het oogt ook iets scheef hier en daar...
Ik ben wel nieuwsgierig naar #5 iets naar rechts gekanteld, zodat de verticaal in het midden haaks is.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]De horizonnetjes zijn rechtgezet voor zover ik kon zien
Het scheve kan veroorzaakt zijn door de vervorming van de 12mm
![]()
Ik zal hem vanavond eens rechtzetten op de muurquote:Op maandag 19 februari 2007 08:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar #5 iets naar rechts gekanteld, zodat de verticaal in het midden haaks is.
JA veel beter.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:07 schreef ..zapper het volgende:
Zo beter?
Ja de komt door je firewall denk ik, ik heb er voor deze folder even een uitzondering op geplakt en die twee staan daar niet in.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
JA veel beter.(alleen de serie van 2 die je eerder posten kan ik nog niet zien)
Die trammetjes blijven leuk
Laat ik nou helemaal geen firewall hebben........quote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja de komt door je firewall denk ik, ik heb er voor deze folder even een uitzondering op geplakt en die twee staan daar niet in.
Browserextensies? Je http-referrer komt in ieder geval niet aan op de server, en dan toont ie geen afbeeldingen. Is het dezelfde verbinding/machine waarmee je eerder ook keek dan? Anders ben ik wel nieuwsgierig of je iets veranderd hebt ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laat ik nou helemaal geen firewall hebben........
Checkquote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Dutch50 het volgende:
please do not shoot the pianoplayer.
en de rest is kunst ......... toch ?!?!
Gaaf MB je hebt de hele Lange Vijverberg.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:52 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, ik heb 2 foto's die zowaar niet zo erg bewogen lijken
[afbeelding]
klikbaar, anders blijft er helemaal zo weinig van over..
Thanks!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Gaaf MB je hebt de hele Lange Vijverberg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |