Ik ben er vanuit gegaan dat het gebruik van dat excuus exclusief aan jou is voorbehouden.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:28 schreef Yoni het volgende:
Dat wordt lastig he Airwin nu we net gister geconcludeerd hebben dat alles kunst is
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Foto 5 is heel mooi, Airwin!
Dat zijn ook de foto's waar ik het meest tevreden over ben. Ik heb dit rondje wel eens eerder gemaakt en toen ik de foto's van gisteravond zag, wist ik meteen meer waar ik mij de vorige keer zo aan ergerde, het afschuwelijke licht van die gele bouwlampen op het Binnenhof.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
het Mauritshuis heb je er mooi opgezet, Airwin![]()
vind ik dan
foto 4 en 5 dus, voor de onwetenden onder ons
Dat, of we trillen op dezelfde frequentyquote:Op zondag 18 februari 2007 22:43 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, ik kan écht heel goed stilzitten!
Thanksquote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef pirke het volgende:
MissBliss, wat ben jij een mooie vrouw!![]()
Dát zal het zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat, of we trillen op dezelfde frequenty.
Dankquote:Op maandag 19 februari 2007 01:23 schreef MissBliss het volgende:
Mooie foto's P!
quote:Op maandag 19 februari 2007 07:52 schreef -Marjo- het volgende:
Ze zijn mooi geworden in Z/W P!
Het oogt ook iets scheef hier en daar...quote:Op maandag 19 februari 2007 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben er zelf nog niet helemaal tevreden over. Ik heb het gevoel dat er nog wat mist in de compo's.
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het oogt ook iets scheef hier en daar...
Ik ben wel nieuwsgierig naar #5 iets naar rechts gekanteld, zodat de verticaal in het midden haaks is.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]De horizonnetjes zijn rechtgezet voor zover ik kon zien
Het scheve kan veroorzaakt zijn door de vervorming van de 12mm
![]()
Ik zal hem vanavond eens rechtzetten op de muurquote:Op maandag 19 februari 2007 08:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar #5 iets naar rechts gekanteld, zodat de verticaal in het midden haaks is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |