Dan ben je vlotter dan ikquote:Op zondag 18 februari 2007 12:40 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga overigens proberen om mijn foto's morgenavond geselecteerd en online te hebben.
Ik zie jouw foto's trouwens niet in FF, wel in IE...quote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen dat ik heel veel fout doe en er veel meer tijd aan moet besteden.
Nee hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen dat ik heel veel fout doe en er veel meer tijd aan moet besteden.
Viering Chinees Nieuwjaar Den Haagquote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zijn er al foto's van de meet gisteren??
OF kijk ik er over heen
Zeepquote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef LekkerApart het volgende:
Hehe P, dat gaat met een emmer water en zeep, dan gauw de trekker, met een zeemleren lap erom heen er over halen..
Dan zou het streeploos moeten zijn..
Gelukkig wonen wij niet beneden en mag hier de glazenwasser onze ramen komen doen
gewoon warm water en daar een ui in.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Kan er trouwens niet iemand zelflappende ramen uitvindenIk heb er echt zo'n schijthekel aan
En dan zie je ook nog allemaal strepen en drupjes
Jij kan hetquote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeep![]()
Water zo warm mogelijk en dan schoonmaakazijn erbij gooien. streeploos![]()
helaas kan ik het door hoogte niet zelf doen en moet het ook nog steeds gebeuren sinds ik hier woon (november dus)
Jij kan het ook...deal: 1 keer laten zien (1 raam jahquote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij kan hetKom je het voortaan bij mij doen
![]()
Zorg ik voor voer
Jij hebt toch overal matglasquote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Zorg ik voor voer
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij kan het ook...deal: 1 keer laten zien (1 raam jah) dan zelf doen
![]()
Er zwerft inderdaad ergens een oud topic hier in FOT.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:46 schreef ..zapper het volgende:
Ik zoek het topic over foto's van fotters, maar ik ben echt geen held in zoeken op fok, dus als iemand enerzijds tips heeft over hoe ik makkelijk een topic terug kan vinden en anderzijds wellicht iemand dat topic naar boven kan schoppen, dan heb ik daar zometeen al een paar foto's voor van gisteren ook.
Ik heb het 2 keer aangeboden en ik mocht het niet doen....quote:Op zondag 18 februari 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Zorg ik voor voer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |