Wat doet ze nuquote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef -Marjo- het volgende:
mijn fotografisch idee ging de mist in vandaag want mijn model (lees: dochter) weigerde mee te werken![]()
Damn, dat was een goed idee geweest!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef ..zapper het volgende:
Ze wilde niet door de deur heen lopen waar een emmer water bovenop staat?
Ja, belachelijk gewoon!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat doet ze nuWil ze gewoon niet meer meewerken
Het is een schande
Jammer zeg! Die kinderen zijn ook zo gehecht aan hun zondagsrustquote:
Netjesquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef An24 het volgende:
Ik ook eigenlijk wel, dacht ik. En ineens liep ik mijn magisch 6km voorbij en heb ik vandaag gewoon 8 km hardgelopen. En niet eens zoveel pijn![]()
Gelukquote:Op zondag 25 februari 2007 14:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks.....met een beetje geluk gaan we de Rijnmondloop wel redden![]()
Da's knap! Ik doe je dat niet na!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Jammer zeg! Die kinderen zijn ook zo gehecht aan hun zondagsrust![]()
Ik ook eigenlijk wel, dacht ik. En ineens liep ik mijn magisch 6km voorbij en heb ik vandaag gewoon 8 km hardgelopen. En niet eens zoveel pijn![]()
Je hebt anders wel een mooi waterig dagje uitgekozenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef LekkerApart het volgende:
Grrr.. Ik krijg het hier niet voor elkaar.. Veel te donker in huis, en met flits werkt het des te minder..
Netjes An.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Jammer zeg! Die kinderen zijn ook zo gehecht aan hun zondagsrust![]()
Thanks. 75 kmquote:Op zondag 25 februari 2007 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Netjes An.
BrewskieB en ik zouden vandaag weer een flink stuk gaan fietsen.
Alleen het weer werkt niet echt mee. Hadden dus geen zin om 75 km in de regen te gaan liggen.
Zijn dus maar alvast een beetje voorbereidingen gaan treffen voor de meet in Delft.
Ik heb daar de discipline niet voor...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks. 75 kmIk weet dat een fietsafstand anders is, maar dit is wel veel zeg!
@Marjo, kwestie van rustig opbouwen, dan kan jij het ook. Neem je dochterlief mee en dan vind ze het zo knap van je, dat je vast wel weer een shootje cadeau krijgt![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef An24 het volgende:
Neem je dochterlief mee en dan vind ze het zo knap van je, dat je vast wel weer een shootje cadeau krijgt![]()
Discipline is niet belangrijk je moet het gewoon leuk vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb daar de discipline niet voor...
Dat ookquote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ze verklaart haar ma eerder voor gek denk ik
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Discipline is niet belangrijk je moet het gewoon leuk vinden.
Dan gaat het eigenlijk vanzelf
Voorproefje, ongecropt en niet bewerkt:quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
We wachten rustig af welke je selecteerd uit 1800 stuks
Ik kom wel op de fietsquote:
Je kan lopen manquote:
Jaquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef fraubitch het volgende:
zijn mijn foto's zo slecht dat ik er haast geen commentaar op krijg?!
Ik denk dat ze zo goed zijn, dat niemand er op kan zeikenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef fraubitch het volgende:
zijn mijn foto's zo slecht dat ik er haast geen commentaar op krijg?!
ik zoek meequote:
nee was over het algemeen bedoeldquote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo goed zijn, dat niemand er op kan zeiken
[..]
ik zoek mee
Ahquote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee was over het algemeen bedoeld
niet over een specifieke foto van nu
Dat ga ik ook doen.quote:
Er lag een klein beetje water op het ijs. Leverde erg veel spektakel op als er iemand naar de boarding gleed.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
lijkt zo net of het ijs al aan het smelten is....
Water foto??
heb dat ooit 1 keer met een waterijsje gedaan....noooooit meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Lepel een paar uur in de vriezer en er daarna aan likken
preventieve zorg.....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben je wel erg vroeg mee, de nachtploeg is nog bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |