Hallo....ik gebruik het 1xquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Even navraag doen in een luxe kleding zaak of kostuum shop
Da's te overzienquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bij de kringloopwinkel gezien, zal iets van 15 á 20 euro kosten
Als het een metal-shoot zou zijn welquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Een zwart petje met in het wit Metallica erop goed genoeg
Black Album was ook nog tofquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als het logo is van Metallica van NA de Black Album, mag je hem houden.. of aan mij geven om ritueel te verbranden..![]()
:edit: Metallica fan tot/met Justice for All![]()
Die laatste is denk ik wel een optiequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:51 schreef Yoni het volgende:
http://www.dewitkostuums.nl/index2.html
http://www.desnuffel.nl/
*Tikkie*quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef freud het volgende:
[..]
*Tikkie*
* freud rent gauw naar ander topic![]()
Nee, ben wegquote:
welke meute ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, ben weg, hou jij de meute hier een beetje scherp?
![]()
Ik zou wel willen, maar mijn uitzicht is lelijk. En ik ben nog niet genoeg mens om ergens heen te rijdenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh! is er niemand even die prachtige zonsopgang aan het fotograferen? ik ben net uit bed, ik kan niet
Djeez! Waarom bestel je er dan zoveel in 1x??!! Maar goed, waarom zeuren over huwbaar jong volk om je heen? Begin een catalogusquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
okeee, de russinnen zijn weg. Nu heb ik een golf duitseninnen.
20, 18 en drie van 15
ik ken het, ik stond op denkende dat mijn vriend het licht in de badkamer had laten branden, maar het was wel erg oranje. toen ik keek bleek het een schitterende zonsopkomst te zijn. dan heb je twee keuzes:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar mijn uitzicht is lelijk. En ik ben nog niet genoeg mens om ergens heen te rijden
Ik had geen optie. Ik zag de zonsopkomst en de tram reed snel door met mij erinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ken het, ik stond op denkende dat mijn vriend het licht in de badkamer had laten branden, maar het was wel erg oranje. toen ik keek bleek het een schitterende zonsopkomst te zijn. dan heb je twee keuzes:
1) als de donder je kleren aantrekken en met camera in de auto springen naar een fijne lokatie
2) denken: "Ooooh wat prachtig!!" naar beneden sjokken en een kop koffie inschenken
ik koos voor optie 2![]()
Ik heb dat meestal om 2 uur alquote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:54 schreef Xilantof het volgende:
Maar ben verbazingwekkend wakker, zul je zien dat ik om 15 uur ofzo instort.
Hmzzz dat is toch niet de hoofdstad van de Provincie Drenthequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb dat meestal om 2 uur alVandaag van 13 tot 16 uur vergaderen in Amersfoort
We zullen eens zien wat het wordt
Dat dacht ik ook, maar de mensen in Assen vonden dat ze in Amersfoort moesten vergaderenquote:
Coolquote:Morgenochtend uiterlijk 07:30 in de auto zitten richting DelftEn het lijkt erop, dat 'Henkie-in-de-wolken' het goed met ons voor heeft... Droog morgen
![]()
Het wordt eens tijd dat jij minder gaat zuipen op donderdag avond..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:37 schreef WurM het volgende:
hoofdpijn, brak, dorst
Wordt een leuke demonstratie zometeen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat jij minder gaat zuipen op donderdag avond..
![]()
Carnaval in t Noord'n, dat is n feest met pitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef pirke het volgende:
Carnaval?
In Groningenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef pirke het volgende:
Carnaval?
Hmm, gemengde gevoelens bij deze postquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In GroningenNee joh....dat is zo'n saaie stad....daar hebben ze geen excuus nodig om veel te gaan zuipen
Ik heb niks besteldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:07 schreef freud het volgende:
Djeez! Waarom bestel je er dan zoveel in 1x??!! Maar goed, waarom zeuren over huwbaar jong volk om je heen? Begin een catalogus.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld
Denk jij alleen maar met je "Frankfurter"?
[afbeelding]
Saaie steden zijn uitdagingenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:37 schreef WurM het volgende:
Waarom wil je trouwens een saaie stad op de foto zetten?
Nah, ben alleen niet bekend met de gewoonten in jouw dorp. Zou toch kunnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld
Denk jij alleen maar met je "Frankfurter"?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
voor de geinteresseerden: [TK] Crumpler Ben's Pizza XXL cameratas
Zijn wel 50mm objectieven dan aan het plaatje te zien!quote:De kleuren zijn dark grey/firebrick red. In deze tas past een camera body, 4 lenzen en accessoires.
Mijn dorp nog welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:16 schreef freud het volgende:
Nah, ben alleen niet bekend met de gewoonten in jouw dorp. Zou toch kunnen.
vage crumpler namenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
voor de geinteresseerden: [TK] Crumpler Ben's Pizza XXL cameratas
vanavond spaarkaslichting, ff een paar honderd euro innen en gratis drinkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie middag allen![]()
jaja tis weer carnaval![]()
ben niet zo'n carnaval ganger..maar ach...toch maar ff bij de optocht kijken..en zien of er nog leuke plaatjes te schieten zijn..maar dat zal wel goed komen
![]()
kijk je uit dat je camera niet weer in de bosjes terecht komt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
vanavond spaarkaslichting, ff een paar honderd euro innen en gratis drinken![]()
![]()
hihihihi neeeeej, die gaat alleen morgen ff carnaval vieren, zondag blijft ie thuisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kijk je uit dat je camera niet weer in de bosjes terecht komt?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:06 schreef An24 het volgende:
![]()
Weekend![]()
Had borrel op het werk, maar zou om alf acht bij studio zijn voor uitleg over spul. Kwam dus zwaar beschonken aan. Kon het nog net volgen allemaal. Gelukkig komt morgenmiddag dan ook mijn eigen setje. Zodat ik ook nuchter wet wat ik doe![]()
Bofbil jij... Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze toch?quote:
Hoezo 'zeggen ze'? Zelfs ik weet tquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef freud het volgende:
[..]
Bofbil jij... Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze toch?
Ik geloof je gelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:04 schreef freud het volgende:
[..]
Bofbil jij... Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze toch?
Niet meer dan 100 eur denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef prupke het volgende:
wat zouden jullie hier voor betalen 2 de hansie?
Analoge fotocamera Pentax Me met flitsaansluiting op body en flitser.2 Pentax lenzen t.w. 3.5/28 en 3.5/135 en panagor 200 mm.
Zonnefilter en kap.Alles in lederen draagtas +gebruiksaanwijzing.
Fotocamera Pentax espio95S met zoomlens en gebruiksaanwijzing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |