Mooi in een druk weekend lekker ontspannenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef WurM het volgende:
[Animo Check] Meet Groningen
Jezelf quoten kan natuurlijk niet, daarom maar zo
En omdat morgen vandaag is, is de datum van de Groningen meet geworden:
Zaterdag 14 april 2007
Schandalig gewoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef WurM het volgende:
Ik post door slotjes van Shark.Bait heen
Ja, dat was een ander topic hoor!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooi in een druk weekend lekker ontspannen![]()
* HMaster-II met 2 puntlasjes de meet vastlast in de huisagenda
-------------------------------------------------
En weer mij niet in de lijst zetten he...![]()
-------------------------------------------------
k Heb je ff bij misschien gezet, ivm met de verjaardag van je oma. Als je bij zeker wilt horen, merk ik t welquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef LekkerApart het volgende:
Eeeej ikke ook
Hij vergeet mij ook hoor..
wh00t dan voel ik het als een verplichting te komen opdravenquote:
Jij hoeft dat nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
trouwens...moeten we de camera ook meeik durf dat niet zo goed
Ik heb Hamster-lenzen bij mijn camera...zal ik ze thuis laten en zeggen dat ze uit mn tas het damsterdiep ingerold zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hoeft dat nietGewoon HM2 pesten is meer dan genoeg
Ah .... jij bent de grote lenzen-leensterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ik heb Hamster-lenzen bij mijn camera...zal ik ze thuis laten en zeggen dat ze uit mn tas het damsterdiep ingerold zijn![]()
ow hij leest dit natuurlijk![]()
Doe je best eens om je eigen identiteit te laten zien danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
owjah hoor...ben ik nu al Debby, die van de lenzen van hamster???daar gaat mn hele eigen indentiteit
*diep bedroeft*
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je best eens om je eigen identiteit te laten zien dan![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
zullen we dit maar ergens anders voortzetten of zo
Dan hebben de overnachters direct een leuke party-fotografie-optiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:38 schreef ableton het volgende:
Met een beetje geluk geef ik dan een feest, die avond/nacht
[afbeelding]
maar dan versie 2
ben er trouwens misschien wel bij! staat in ieder geval genoteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |