Mooi in een druk weekend lekker ontspannenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef WurM het volgende:
[Animo Check] Meet Groningen
Jezelf quoten kan natuurlijk niet, daarom maar zo
En omdat morgen vandaag is, is de datum van de Groningen meet geworden:
Zaterdag 14 april 2007
Schandalig gewoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef WurM het volgende:
Ik post door slotjes van Shark.Bait heen
Ja, dat was een ander topic hoor!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooi in een druk weekend lekker ontspannen![]()
* HMaster-II met 2 puntlasjes de meet vastlast in de huisagenda
-------------------------------------------------
En weer mij niet in de lijst zetten he...![]()
-------------------------------------------------
k Heb je ff bij misschien gezet, ivm met de verjaardag van je oma. Als je bij zeker wilt horen, merk ik t welquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef LekkerApart het volgende:
Eeeej ikke ook
Hij vergeet mij ook hoor..
wh00t dan voel ik het als een verplichting te komen opdravenquote:
Jij hoeft dat nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
trouwens...moeten we de camera ook meeik durf dat niet zo goed
Ik heb Hamster-lenzen bij mijn camera...zal ik ze thuis laten en zeggen dat ze uit mn tas het damsterdiep ingerold zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hoeft dat nietGewoon HM2 pesten is meer dan genoeg
Ah .... jij bent de grote lenzen-leensterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ik heb Hamster-lenzen bij mijn camera...zal ik ze thuis laten en zeggen dat ze uit mn tas het damsterdiep ingerold zijn![]()
ow hij leest dit natuurlijk![]()
Doe je best eens om je eigen identiteit te laten zien danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
owjah hoor...ben ik nu al Debby, die van de lenzen van hamster???daar gaat mn hele eigen indentiteit
*diep bedroeft*
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je best eens om je eigen identiteit te laten zien dan![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
zullen we dit maar ergens anders voortzetten of zo
Dan hebben de overnachters direct een leuke party-fotografie-optiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:38 schreef ableton het volgende:
Met een beetje geluk geef ik dan een feest, die avond/nacht
[afbeelding]
maar dan versie 2
ben er trouwens misschien wel bij! staat in ieder geval genoteerd.
Heej bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef klappernoot2000 het volgende:
Op 14 April ben ik op Vlieland en kan er dus niet bij zijn.
Maar als je dan toch in Groningen bent en je zoekt een leuke locatie:
1 Prinsenhof (met de rozentuin)
2 Het Hoofdstation
3 Het academiegebouw van de rijksuniversiteit
4 Martinitoren (natuurlijk)
5 Eventueel de vismarkt (en dan vooral als het marktdag is)
en niet te vergeten terrasjes!!![]()
[afbeelding]
Mij ook, en zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik niet in de lijst!!!!
zet maar bij de misschieners
Alleen als je instemt met een IJsmeis-achtige reportage op de Grote Markt in Groningenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik niet in de lijst!!!!
zet maar bij de misschieners
Dat was ook stiekem mn bedoelingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:05 schreef Yoni het volgende:
Je kunt het beste gewoon af en toe een nieuw lijstje posten WurM. En dan kunnen wij met dat lijstje wel weer de OP updatenUnlocken van de OP werkt nl. helaas niet.
Misschien wel een goed plan hequote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Zal ik voor jou een categorie 'aandachtshoeren' aanmaken?![]()
ik wil er ook bij danquote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Vlieland is niet Groningen, dus je komt niet, dus je bent een aandachtshoer...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef klappernoot2000 het volgende:
He, mag ik over mijn stad posten of niet?
Ik zei toch dat ik op Vlieland ben op 14 April..![]()
Ik kom idd echt niet, maar misschien is de muurstraat dan ook een optie voor jullie?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef WurM het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |