Kaartjes zijn overal nog leverbaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:23 schreef Marc H het volgende:
[..]
Nice Try EMPC.... Die dingen staan nog gewoon op de site van Transcend zelf te koop.
Nog steeds niets gehoord van Salland, betreffende de bestelling van dezelfde CF'jes. Heb er 6 (2 voor mij) van in bestelling staan, samen met nog wat andere hardware, waarvan niet alles in voorraad is. We wachten af.
Ik dacht even dat er stond een hond met zero tolerance......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:30 schreef ..zapper het volgende:
Goedemorgen. Iemand heeft mijn buuf opgezadeld met een hond
.
(er lopen hier tig katten en zero honden in deze wijk)
Misschienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:46 schreef An24 het volgende:
![]()
morguh
Opvallend vroeg wakker, zou dat zijn omdat -LAU- met haar vriendje op de foto wil vandaag?
Tikkeltje gezonde zenuwen![]()
Hier niet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie middag overigens iedereen.....
Het zonnetje schijnt weer![]()
Ik zie maar één wolk... Wel meteen eentje die meteen al het blauw aan het zicht ontrekt..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier niet hoorIk zie heel veel wolkjes
Peee... -Bijtje-Bezig- zegt 'u' tegen ons..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
zeg eehhh...hou die wolken eens bij u.
daar gaat mijn zonnetje bijna![]()
Jij...ik niet...ik ben een jonge god....of zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Peee... -Bijtje-Bezig- zegt 'u' tegen ons..![]()
straks gaat ze nog meneer tegenons zeggenDan gaan we ons echt oud voelen
![]()
![]()
Of zo....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij...ik niet...ik ben een jonge god....of zo
Iig jonger dan jijquote:
quote:
Weet jij helegaar niet....quote:
geboorte jaar 00-00-0000 da's volgens mij al stokoud.quote:
FF m'n rollator parkeren..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:51 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
geboorte jaar 00-00-0000 da's volgens mij al stokoud.
pff, ook al zo'n oudjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef LekkerApart het volgende:
Ben blij dat ik voorlopig nog niet aan een rollator toe ben..
(Bouwjaar: 14 december 1985)
Motorbeurs..jjeejjjquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:57 schreef pirke het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis van de motorbeurs. Nee, geen foto's gemaakt, heeel veeel motoren gepast omdat ik wilde kijken welke ik wil gaan kopen. Waarschijnlijk een kawa ZZR-1200 ofzoiets. Andere kandidaten zijn een kawa ninja, suzuki bandit 1200 (maar dat is wel weer heel erg rechtop zitten) of een yamaha yzf 600 thundercat. En dan heb ik nog steeds niet elke motor uitgeprobeerd... blijft een moeilijke keuze
Zelf rijden is veel leuker!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:02 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Motorbeurs..jjeejjjziet er naar uit dat ik morgen ook ga
![]()
alleen kijjken..niet kopen
![]()
laat mij maar lekker achterop zitten![]()
Ik zit toch liever achterop (is btw ook geen succes dat ik zelf zou gaan rijden hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef pirke het volgende:
[..]
Zelf rijden is veel leuker!!!
En ik heb net even heel internet afgezocht naar een paar fietsjes die vandaag lekker zaten, maar ik kan nog steeds niet kiezen. Binnenkort maar eens een motorzaakje opzoeken en wat proefritjes maken.
Overigens had ik bijna (scheelde echt bijna niks) een motor gekocht daar, maar ik had het vermoeden dat het een opgeknapte schademotor was, dus toch maar laten staan.
Heeft je hoofdrijder wel een fiets waar je lekker achterop kan zitten?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zit toch liever achterop (is btw ook geen succes dat ik zelf zou gaan rijden hoor)
als bij rijder kan je lekker rondkijken .. heerlijk gewoon, en vooral als je mooie routes gaat rijden
Helaas niet meer...quote:Op zondag 25 februari 2007 00:31 schreef pirke het volgende:
[..]
Heeft je hoofdrijder wel een fiets waar je lekker achterop kan zitten?
Gefeli! Ben benieuwd!quote:Op zondag 25 februari 2007 02:09 schreef pirke het volgende:
Ik ben eruit!(werd ook tijd volgens mij)
Een mooie aanbieding tegengekomen van een Yamaha YZF 600 R Thundercat (jaja, een echte donderpoes) uit 2002 met 27000 op de teller. Binnenkort een proefritje maken en dan mezelf trotse eigenaar noemen
en daarna het gedoe met de juistje verzekeringsmaatschappij zoeken
Dat had ik nou ook met de 1Dsquote:die fjr1300 die ik voor de beurs zo leuk vond, vond ik toch wat te groot en te duur bij nader inzien
Lekker op tijdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:33 schreef LekkerApart het volgende:middag..
Ga zo ff douchen, en lenzen in doen en dan eens proberen leuke foto's te maken voor de wedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |