Elk weekend is te kortquote:
Moet ik me schamen danquote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef freud het volgende:
@CCL: een Atos is geen auto, valt in de schaam categorie met de mutipla en twingo
idd. En de mijne was gratis. Geen belasting bijtelling of loon aan de baas afstaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar goed het is beter dan lopen of fietsen
Op een groot sporttoernooi 2 dagen lang alle foto's maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef freud het volgende:
marcb1974: wat voor opdracht dan?
Leukquote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een groot sporttoernooi 2 dagen lang alle foto's maken.
Haphapquote:
Waarom zou je dat niet kunnen? Je hebt toch de goeie lenzen ervoor? Desnoods doe je het met iemand samen of zo?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Op een groot sporttoernooi 2 dagen lang alle foto's maken.
Ik heb ook een leuke opdracht, goed voor de oefening, uitbetalen met sandisk en er is ook een pro aanwezig, dus als ik er niks van bak dan is er ook niets aan de hand. Hoop wel op interessante aanwijzingen natuurlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een foto opdracht![]()
alleen denk ik niet dat ik goed genoeg ben ervoor![]()
is dat al happen?quote:
Canon is heel goedquote:Op maandag 26 februari 2007 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Is canon zo slecht dat jullie niet stil willen staan bij het heugelijke feit?
Weet niet of ik de lens ervoor heb. Denk dat er wel een snellere komen moet.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef freud het volgende:
Waarom zou je dat niet kunnen? Je hebt toch de goeie lenzen ervoor? Desnoods doe je het met iemand samen of zo?
waar en wanneer is t?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of ik de lens ervoor heb. Denk dat er wel een snellere komen moet.
Mja, f2.8 op 200mm is dan wel een vereiste als het binnen is ja...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of ik de lens ervoor heb. Denk dat er wel een snellere komen moet.
Nee, is buiten op het veldquote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, f2.8 op 200mm is dan wel een vereiste als het binnen is ja...
Ah! Dan vingers over elkaar voor lekker weer. Toch is een 2.8 erg lekker, want anders moet je zo wachten op dode momenten in bewegingen.quote:
Net eens zitten kijken. Die van Canon komt bij Konijnenburg op 699 euro. Dat moet vast goedkoper kunnen hoop ikquote:Op maandag 26 februari 2007 14:35 schreef freud het volgende:
[..]
Ah! Dan vingers over elkaar voor lekker weer. Toch is een 2.8 erg lekker, want anders moet je zo wachten op dode momenten in bewegingen.
Denk het niet. Zeker niet voor een 2.8.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net eens zitten kijken. Die van Canon komt bij Konijnenburg op 699 euro. Dat moet vast goedkoper kunnen hoop ik
Als ik 10 jaar geleden had geweten dat het nog zo lang zou hebben bestaan had ik nu ook canon EOS gehad...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Canon is heel goedMaar om nou een feestje te vieren omdat ze zo lang bestaan gaat weer wat ver
Nope. En de enige manier om er vanaf te komen is door mee te posten in dit forumquote:Op maandag 26 februari 2007 18:24 schreef Pino_666 het volgende:
heey, ik ben echt een mega fotografie-noob, maar ik heb gister uitgevonden dat er een super-macro-stand op mn toestel zit. Een Canon Powershot S2. Nu ben ik gister en vandaag de vreemdste objecten van dichtbij aan het fotograferen.... is dat normaal?
Zoveel verschil zit er toch ook niet tussen? Tussen Canon en Nikon dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ik 10 jaar geleden had geweten dat het nog zo lang zou hebben bestaan had ik nu ook canon EOS gehad...
Owquote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het niet. Zeker niet voor een 2.8.
Ongeveer net zoveel als tussen Duitsers en Nederlanders, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er toch ook niet tussen? Tussen Canon en Nikon dan?
Neuh. Ik nam nikon omdat mij verteld was dat canon toendertijd maar 10 jaar vooruit garandeerde dat ze het EOS zouden ondersteunen-en EOS bestond toen bijna 10 jaar....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zoveel verschil zit er toch ook niet tussen? Tussen Canon en Nikon dan?
Uitge-schaats-topic-d?quote:
Ik ookquote:
quote:
Groothoek ook maar mee danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:41 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker 4 daagjes weg naar het mooie groene Winterberg
.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ben het wel met je eens overigens
nee wel bijna volgende week woensdag 17.00 uur?!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef HMaster-II het volgende:mogghhh
is het al vrijdag 17:00 uur??
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
was me gister aan t afvragen, jah blonT enzo
werkt dit echt?
Softfocusfotografie
Bijna 40 procent van alle mannen heeft wel eens naaktfoto's van zijn vriendin of vrouw gemaakt (bron: Cijfers.net). Veel van die foto's vallen in de categorie soft-focus.
Je kunt een softfocusobjectief of -filter in de winkel kopen of zelf maken door een oude nylon over de lens te trekken. Door de lensopening (= diafragma) te variëren heb je invloed op het effect: een grote lensopening geeft een sterk, een kleine lensopening een gering softfocuseffect.
Softfocus gewoon via PS doen... of de foto net niet scherp zetten in de MF stand..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee wel bijna volgende week woensdag 17.00 uur?!!!
laatste daggie
was me gister aan t afvragen, jah blonT enzo
werkt dit echt?
Softfocusfotografie
Bijna 40 procent van alle mannen heeft wel eens naaktfoto's van zijn vriendin of vrouw gemaakt (bron: Cijfers.net). Veel van die foto's vallen in de categorie soft-focus.
Je kunt een softfocusobjectief of -filter in de winkel kopen of zelf maken door een oude nylon over de lens te trekken. Door de lensopening (= diafragma) te variëren heb je invloed op het effect: een grote lensopening geeft een sterk, een kleine lensopening een gering softfocuseffect.
Mja, het begint op spammen te lijken. Ook maar even aangegeven in de laatste van de vier. Leuk dat hij een showcase maakt, maar kom op, net als met vakanties, komen er gelijk 2 of meer. Eentje is genoeg hoor...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ben het wel met je eens overigens
Uberhaupt heb ik dat al snel met foto's en filmsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef freud het volgende:
Maar goed, die fase is geweest, hahaha. Nu kan ik dat niet meer doen zonder aan belichting, kadering, etc te denken.
Ik ben verpest![]()
![]()
![]()
.
Hoe doe je dat ?? Opzeggen via mail?? Ga je dan de tekst van de e-mail inspreken via een microfoon op de pc als WAV file en die stuur je dan mee?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ?? Opzeggen via mail?? Ga je dan de tekst van de e-mail inspreken via een microfoon op de pc als WAV file en die stuur je dan mee?![]()
Oud geintje.. "Ik kom de krant opzeggen...", "Nou begin maar bij de sport afdeling, want de voorpagina is saai..."
![]()
Wat is er mis met je opgestoken middelvinger inscannen en in het postvakje legegn van je baas?quote:
Nou daar hebben ze dan vandaag mooi schijt aanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:38 schreef freud het volgende:
[..]
Wat is er mis met je opgestoken middelvinger inscannen en in het postvakje legegn van je baas?
@Yoni: een nerd van zijn internet scheiden is volgens mij verboden in een of ander verdrag...
Je voelt je toch nog te jong voor een FJR?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef pirke het volgende:
Woei! Zaterdag proefritje maken op mijn misschien nieuwe donderpoes
Foto 1
Foto 2
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je voelt je toch nog te jong voor een FJR?
Ze zijn blij:?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Opgezegd
mensen die uit hun dak gaan omdat je weg gaat is best fun
vooral als ze aan de andere kant van de telefoon hangen
blij nah niet echtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze zijn blij:?
[afbeelding]
MUMRA! The ever living!!!!! [afbeelding]
Mkay, het gaat nu wel weer met me.....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Opgezegd
mensen die uit hun dak gaan omdat je weg gaat is best fun
vooral als ze aan de andere kant van de telefoon hangen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
blij nah niet echt
t uit hun dak gaan van hoe moeten we dit nu gaan oplossen met nog iemand minder
Hoeveel reacties verwacht je als je geen showcase opent?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
ik twijfel of ik nou wel of niet een showcase zal openenkrijg altijd weinig reacties, terwijl ik het juist open voor opbouwende kritiek.
Doe het gewoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
ik twijfel of ik nou wel of niet een showcase zal openenkrijg altijd weinig reacties, terwijl ik het juist open voor opbouwende kritiek.
van de andere kant, vrijdag zal al enigszins dezelfde showcase geopend worden , na de minimeet
ik ken het, maar zou als ik jou was er gewoon een openen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
van de andere kant, vrijdag zal al enigszins dezelfde showcase geopend worden , na de minimeet
gedaan, ik zie welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken het, maar zou als ik jou was er gewoon een openen.
toch is en blijft t niet leuk als je zelf maar heel weinig reacties krijgt
wat wil je, eindelijk een toffe sjowkees met een mooie meid, door een mooie meid.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb op mijn showcase best wat reacties
Alleen de laatste reactieVolgens mij vergeet die persoon dat we niet allemaal professionelen zijn hier
Ey... je hebt er al driequote:
het helpt wel als je ff heel zielig gaat doen in de scquote:
Mja, dat helpt misschienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat wil je, eindelijk een toffe sjowkees met een mooie meid, door een mooie meid.![]()
![]()
en bekendheidquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het helpt wel als je ff heel zielig gaat doen in de sc![]()
![]()
![]()
Ik voel me nog altijd newbie in FOTquote:
Wel gek ja dat met een zeiknatte herfstachtige winter er weinig landschappen, evennement of dierentuin showcases zijn ja. Er is in deze periode toch gewoon weinig te beleven fotografisch gezien buiten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Klopt, buiten Modelshowcases zie ik er weinig hier. Wat weinig afwisseling.
BEdoel je SD of MMC kaarten? MMC is wat lastiger te krijgen, maar nog steeds goed te kopen hoor. Ze zijn een beetje uit de gratie, vanwege SD, dat wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef Ynske het volgende:
'Men' beweert dat het niet meer mogelijk is om de oude ordinaire SD kaarten (smartmedia, die platte met grote chip) te kopen in de winkel...
lijkt me sterk, maar weten jullie daar wat van?
het gaat om de smart media card SDquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef freud het volgende:
[..]
BEdoel je SD of MMC kaarten? MMC is wat lastiger te krijgen, maar nog steeds goed te kopen hoor. Ze zijn een beetje uit de gratie, vanwege SD, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |