Ze zijn blij:?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Opgezegd
mensen die uit hun dak gaan omdat je weg gaat is best fun
vooral als ze aan de andere kant van de telefoon hangen
blij nah niet echtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze zijn blij:?
[afbeelding]
MUMRA! The ever living!!!!! [afbeelding]
Mkay, het gaat nu wel weer met me.....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Opgezegd
mensen die uit hun dak gaan omdat je weg gaat is best fun
vooral als ze aan de andere kant van de telefoon hangen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Ynske het volgende:
blij nah niet echt
t uit hun dak gaan van hoe moeten we dit nu gaan oplossen met nog iemand minder
Hoeveel reacties verwacht je als je geen showcase opent?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
ik twijfel of ik nou wel of niet een showcase zal openenkrijg altijd weinig reacties, terwijl ik het juist open voor opbouwende kritiek.
Doe het gewoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
ik twijfel of ik nou wel of niet een showcase zal openenkrijg altijd weinig reacties, terwijl ik het juist open voor opbouwende kritiek.
van de andere kant, vrijdag zal al enigszins dezelfde showcase geopend worden , na de minimeet
ik ken het, maar zou als ik jou was er gewoon een openen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:11 schreef fraubitch het volgende:
van de andere kant, vrijdag zal al enigszins dezelfde showcase geopend worden , na de minimeet
gedaan, ik zie welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken het, maar zou als ik jou was er gewoon een openen.
toch is en blijft t niet leuk als je zelf maar heel weinig reacties krijgt
wat wil je, eindelijk een toffe sjowkees met een mooie meid, door een mooie meid.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb op mijn showcase best wat reacties
Alleen de laatste reactieVolgens mij vergeet die persoon dat we niet allemaal professionelen zijn hier
Ey... je hebt er al driequote:
het helpt wel als je ff heel zielig gaat doen in de scquote:
Mja, dat helpt misschienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat wil je, eindelijk een toffe sjowkees met een mooie meid, door een mooie meid.![]()
![]()
en bekendheidquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het helpt wel als je ff heel zielig gaat doen in de sc![]()
![]()
![]()
Ik voel me nog altijd newbie in FOTquote:
Wel gek ja dat met een zeiknatte herfstachtige winter er weinig landschappen, evennement of dierentuin showcases zijn ja. Er is in deze periode toch gewoon weinig te beleven fotografisch gezien buiten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Klopt, buiten Modelshowcases zie ik er weinig hier. Wat weinig afwisseling.
BEdoel je SD of MMC kaarten? MMC is wat lastiger te krijgen, maar nog steeds goed te kopen hoor. Ze zijn een beetje uit de gratie, vanwege SD, dat wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef Ynske het volgende:
'Men' beweert dat het niet meer mogelijk is om de oude ordinaire SD kaarten (smartmedia, die platte met grote chip) te kopen in de winkel...
lijkt me sterk, maar weten jullie daar wat van?
het gaat om de smart media card SDquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef freud het volgende:
[..]
BEdoel je SD of MMC kaarten? MMC is wat lastiger te krijgen, maar nog steeds goed te kopen hoor. Ze zijn een beetje uit de gratie, vanwege SD, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |