quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef ableton het volgende:
Het fotmuseum den haag, alleen tis nog maar 2 dagen te zien![]()
Kopieren is het probleem niet zo. Er staat ook nog een grote kopieer/print OCÉ gelukkig. Probleem is standaard het scannen (scansoftware is brak) en nu even faxen (fax eet uitvoer opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:32 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb het de investering altijd wel waard gevonden, bespaart veel stress bij de medewerkers.
Je zou kunnen proberen een goede tweedehandse analoge Océ kopieermachine op de kop te tikken voor erbij, die dingen werkten altijd fantastisch.
Het gaat mij vooral om mijn lichamelijke toestand op de vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Goedzo kerel, is veel beter voor je gemoedstoestand op de vrijdagmorgen en komt ook je studieperstaties ten goede..WIjze beslissing
![]()
Zie je wel dat ik goede invloed heb op gebruikers hier..![]()
Grmbl... ik ben het hele weekend niet in Den Haagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:11 schreef ableton het volgende:
[..]
en quote freud:
Het fotmuseum den haag, alleen tis nog maar 2 dagen te zien![]()
Dan moet je die vriend van je duidelijk maken dat ie in Den Haag moet komen wonenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Grmbl... ik ben het hele weekend niet in Den Haag![]()
Jij hebt toch ook een kamer...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Grmbl... ik ben het hele weekend niet in Den Haag![]()
Na een half uur wachten heb ik zelf maar gekooktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:11 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
@ yoni...zat net ff je site te bekijken...ziet er erg leuk uit![]()
leuke naam ook chells view![]()
wil ook ooit eens een eigen site hebben.....
zit alleen te twijfelen of ik mijn "naam" zal behouden....heb namelijk al eens visite kaartje uitgedeelt
dus tja eigenlijk....nog ff over denken maar
![]()
oh naam = immortalize,photography
is zo lang eigenlijk...moet eigenlijk iets pakkends zijn
ach laat mij maar..ben nu volgens mij aan het hard op denken
![]()
![]()
ga m'n eigen maar weer eens nuttig maken...en een maal op tafel zetten !!
dag allen
Zo jammer is dat hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:00 schreef freud het volgende:
[..]
Na een half uur wachten heb ik zelf maar gekookt.
GE-NI-AALquote:Een relatie heb je om samen problemen op te lossen die je in je eentje niet hebt.
quote:
Daar heb ik het volgende antwoord op gegeven.quote:Beste meneer Robbedoes,
ik heb uw order bekeken en zie dan ook dat ik deze helaas niet meer kan leveren.
Mijn leverancier heeft deze end of life verklaard waardoor ik deze niet meer kan verkrijgen.
Ik zou u dan ook willen vragen een eventueel alternatief te kiezen.
Als eventueel alternatief heb ik voor u de volgende modules:
19272 TwinMos CompactFlash 4096MB Ultra 140xSpeed ¤ 41.55
950106 TakeMs Flash CompactFlash Card Type1 2GB High Speed 40X MS2048CFLAH010R ¤ 18.79
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, en verneem graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Jan Post
Empc
Nog maar weer even afwachten wat het gaat worden.quote:Geachte heer Post,
Ik heb kennis genomen van uw bericht waarin u aangeeft niet de artikelen te willen leveren, welke in onze overeenkomst onder ordernummer 10120539 zijn vastgelegd.
Ik wil u vriendelijk wijzen op uw verplichting tot het leveren van deze artikelen, op basis van hetgeen vastgelegd in het Wetboek van Koophandel, aangaande de levering bij een koopovereenkomst.
Graag bied ik u een redelijke termijn tot levering. Mijn voorstel is dan ook om binnen een termijn van 1 week vanaf datum dagtekening van deze mail de artikelen aan mij te leveren.
Met vriendelijke groet,
Robbedoes
Jazeker. Alle accu's zijn de laatste dagen opgeladen om voor zondag genoeg energie te hebben. Ik zal dan wel uitkomen op een giegje of 2-3 (in JPG)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef prupke het volgende:
Alles fotografisch goed hier?:D
schaatsen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jazeker. Alle accu's zijn de laatste dagen opgeladen om voor zondag genoeg energie te hebben. Ik zal dan wel uitkomen op een giegje of 2-3 (in JPG)
Nice Try EMPC.... Die dingen staan nog gewoon op de site van Transcend zelf te koop.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
het vervolg op de goedkope cf kaartjes.
Kreeg vandaag de volgende mail:
[..]
Daar heb ik het volgende antwoord op gegeven.
[..]
Nog maar weer even afwachten wat het gaat worden.
End of life ja zo lust ik er nog wel een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |