Grips zijn toch alleen maar een excuus om de wereld niet te laten merken dat je eigenlijk een damescamera gekocht hebt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:37 schreef freud het volgende:
In mijn zoektocht naar een cheapo grip voor mijn kanon, kwam ik ook grips voor Nikon tegen. Nooit geweten dat ze voor dat merk ook de moeite namen. Dacht altijd dat tegen de tijd dat je het niveau van grip had bereikt, je wel naar canon zou switchen.
Grappig, weer iets geleerd.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Grips zijn toch alleen maar een excuus om de wereld niet te laten merken dat je eigenlijk een damescamera Canon gekocht hebt?
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 SC#14 in de archiefkast schuift en #15 op tafel legt.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...
Inspiratieloosquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...
Ik ken dat probleemquote:
ze winnen toch lekker niksquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Beide hebben ook wel eens een betere avatar gehad
Gedraag je blaagquote:
Ik doe niet aan tvp'squote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
jij ook trouwens
![]()
Beide hebben ook wel eens een betere avatar gehad
Je hoeft er niks voor te doen en kan er iets tofs mee winnen... Dan boeien de voorwaarden verder niet toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL meedoen aan iets waarvan je niet weet wanneer het af is![]()
@HM-II ik mag niet lief doen tegen vreemde mannen van mijn vriendin![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL meedoen aan iets waarvan je niet weet wanneer het af is![]()
@HM-II ik mag niet lief doen tegen vreemde mannen van mijn vriendin![]()
Je weet het nooit met onze MODjes...quote:
Beter als met een klopboorquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
Tandsteen verwijderen met een haakje is niet fijn als je ontstoken tandvlees hebt![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
Tandsteen verwijderen met een haakje is niet fijn als je ontstoken tandvlees hebt![]()
hier: Je mag zelf de JPEG compressie verder weg werken (k heb mn best al gedaan met paintquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gedraag je blaag
@CCL doe dan es lief en maak eens een toffe avatar voor mij met HM2 erin...![]()
![]()
Je bent er nog maar netquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oke -b-b-tje is maar weer eens pleite...hang alweer veels te lang achter dit ding![]()
Jezus idd, is rebnnen om bij te houden. Goedeavond iedersquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:13 schreef pirke het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard elke keer.... 1 slowchat per 1,5 dag, volgens mij doet dat de naam SLOWchat geen eer aan
Nou, kom maar op danquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef RubberDuckey het volgende:
Trouwens P, jij had nog gebak te goed
Feliquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Jezus idd, is rebnnen om bij te houden. Goedeavond ieders![]()
Ik had zelfde vandaag als marjo, maar dan zonder auw. geen gaatjes en hij was trots op mij dat mijn bekkie nog steeds zo glanst als toen de beugel geplaatst werdBlij
![]()
Da's eigenlijk allemaal langzaam..Ik heb wel eens (vaker overigens) een "slowchat" in 1 uur en 15 minuten gedaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:13 schreef pirke het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard elke keer.... 1 slowchat per 1,5 dag, volgens mij doet dat de naam SLOWchat geen eer aan
quote:Op zondag 14 december 2003 21:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Heb jij zo'n vreselijke tandarts?
Die van mij verdient geen zak aan mij. Ik moet mijn 1e gaatje nog krijgen
Ik ben nog steeds in afwachting van mijn kaartjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Prijzen zijn "ineens" verdubbeld
En mijn bestelling hadden ze ineens niet meer op voorraad![]()
![]()
Dat schiet dus ook niet op...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in afwachting van mijn kaartjes.
Net maar eens een mail verstuurd waar ze blijven.
Als ik inlog op hun site staat hij nog steeds op : in behandeling......
Niet netjes dat ik niet te horen krijg.
Ik vermoed dat ze in "backorder" zijn, maar ik hoop dat ik het fout heb voor je....quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ben nog steeds in afwachting van mijn kaartjes.
Net maar eens een mail verstuurd waar ze blijven.
Als ik inlog op hun site staat hij nog steeds op : in behandeling......
Niet netjes dat ik niet te horen krijg.
En ik een draadontspannerquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:20 schreef freud het volgende:
Zooo, even een grip besteld voor mijn 20D. Ben benieuwd hoelang het duurt.
Wat kost ie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik een draadontspanner
zou het salaris weer gestort zijn![]()
Leuk experimentjequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef freud het volgende:
Even een experimentje nav een shoot met Peri:
[afbeelding]
Kom ik even toevallig loeren, zie ik mezelfquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef freud het volgende:
Even een experimentje nav een shoot met Peri:
[afbeelding]
en de badkuip?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:54 schreef Mauro het volgende:
Inspiratierijke TT
tevens zeer slechte tvp
iemand nog een monitor hebben?
Ja, je was niet online met MSN he, dan krijg je dat... Heb ook nog de definitieve versie van Auticia gepost in US (Bewerkte userpics) die in mijn slaapkamer op canvas komt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kom ik even toevallig loeren, zie ik mezelf. Tóf!
Oh maak je daar niet druk om, ik vind het niet erg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, je was niet online met MSN he, dan krijg je dat... Heb ook nog de definitieve versie van Auticia gepost in US (Bewerkte userpics) die in mijn slaapkamer op canvas komt.
Ik moet eerst nog hier een keer in een zinken badkuip model liggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als jij slachtoffer wilt spelen mag je die van mij wel lenen. Wil ik wel foto's maken.
Oh dan gaan we de fotowedstrijd van deze maand niet meer halen.. Misschien iets voor Extremequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog hier een keer in een zinken badkuip model liggen
(al een hele tijd )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |