Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij je zo drukt maakt over de negatieve impact van auto's ben ik benieuwd of je dat ook op andere gebieden vindt en dat de prijs moeten worden verekend voor de ellende die het veroorzaakt. Neem het alcohol gebruik.
[..]
[..]
Dat wordt een duur biertje. Vreemd dat ik je daar nooit over hoor. Wellicht selectief verontwaardigd?
Kijk maar uit straks komen er Marokkaanse kranten bij en dan zul je wat beleven!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.
Ja leuk hequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.
En 1 voor jouquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is twee euro in de-pot, du_ke.
CIFquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VIM, is dat een soort van CIF?![]()
Niet van mij hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:10 schreef sigme het volgende:
Mompelt iets dat ik toch eens van de hele goegemeente (pardon; kliek) een tik op de vingers kreeg omdat ik zei dat 'ie nog geen argument van een redenering kon onderscheiden.
Daar zit verschil tussenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef Monidique het volgende:
En New Order geen Joy Division.
http://wiki.fok.nl/index.php/Doodsverwensingquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Autodidact het volgende:
Sterf.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
En het domste vrouwtje ben jij, want jij loopt hier te roepen emancipatie sus emancipatie zo, maar je probeert hier wel lekker aandacht te trekken met je avatar. Dus volgens mij heb jij helemaal niets van de emancipatie begrepen.
Mooi!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Men moet zijn zomers nog tellen, zijn vonnis
nog vellen, men moet zijn winter nog sneeuwen
men moet nog boodschappen doen voor het donker
de weg vraagt, zwarte kaarsen voor in de kelder
men moet de zonen nog moed inspreken, de dochters
een harnas aanmeten, ijswater koken leren
men moet de fotograaf nog de bloedplas wijzen
zijn huis ontwennen, zijn inktlint vernieuwen
men moet nog een kuil graven voor een vlinder
het ogenblik ruilen voor zijn vaders horloge -
zegt de paganquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sterven is een perceptie van de ongelovigen, wat hun waarheid des te pijnlijker maakt.
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Sinds maandagavond gestopt met roken. Over sterven gesproken.
Ja, nou ja, niet helemaal eigenlijk. Gewoonlijk rook ik niet, maar ik maak er nog wel eens een uitzondering op, zeg maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Las trouwens in het stoppen-met-roken topic dat jij al eerder gestopt was?
Je betuttelt me.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef sigme het volgende:
Succes, EWK. En Reya, ook maar weer eens?
Doe het goed, laat deze keer de laatste zijn. D'r is niks aan namelijk.
Bij gelegenhedenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef Reya het volgende:
Ja, nou ja, niet helemaal eigenlijk. Gewoonlijk rook ik niet, maar ik maak er nog wel eens een uitzondering op, zeg maar.
Volkskrantquote:CDA’er Camiel Eurlings, die Verkeer en Waterstaat krijgt, vindt het allemaal ‘knetterspannend’. ‘Een week geleden zat ik nog als Europarlementariër in Brussel, en nu dit. In een week kan heel veel gebeuren.’ Eurlings is de jongste van de nieuwe ploeg, maar hij verwacht dat hij het als minister ‘retedruk’ zal krijgen. ‘Het jonge zal er wel snel af gaan.’
http://www.nieuwnieuws.nl(...)endeiv_beeedigd.htmlquote:Volgens Camiel Eurlings (CDA, Verkeer en Waterstaat) heerste er een echte teamspirit. De jongste van de regeringsploeg vertelde nog snel dat hij 's ochtends zijn moeder aan de lijn had gehad. Die had hem gewaarschuwd: ,,Kerel, als je naast je schoenen gaat staan, heb je een probleem met mij.'
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volkskrant
Een welverdiende.
En, nieuwe hoeder van de democratie:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)endeiv_beeedigd.html
De FP mogen jullie wel hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, NWS gaat een machtig subforum worden met mij aan de macht. Op Fok zal tevens de islamisering doorzetten, we hebben nu 3 actieve moslimmods op het forum, nog even en de frontpage is ook van ons!
De frontpage mogen jullie wel hebben, daar valt toch nog maar weinig aan te verknallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, NWS gaat een machtig subforum worden met mij aan de macht. Op Fok zal tevens de islamisering doorzetten, we hebben nu 3 actieve moslimmods op het forum, nog even en de frontpage is ook van ons!
De stormfrontpage mag je zo ook wel hebben hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
quote:
http://www.vrtnieuws.net/(...)22gambia/index.shtmlquote:Gambiaanse president "geneest" aids
do 22/02/07 - Een groen zalfje, een bitter geel drankje en twee bananen, dat is het wondermiddel van de Gambiaanse president Yahya Jammeh om hiv te genezen. De Verenigde Naties waarschuwen voor de gevolgen van deze "behandeling" in het West-Afrikaanse land.
President Jammeh verdeelt het "toverdrankje" gratis in zijn land. Elke dag staan lange rijen Gambianen te wachten voor het presidentieel paleis.
Ze drinken het myserieuze drankje of krijgen het ingesmeerd door de president in hoogsteigen persoon.
Wetenschappers willen het drankje testen, maar de president heeft hier geen oren naar.
"Ik hoef aan niemand iets uit te leggen dat ze niet willen begrijpen", antwoordt de president op de vraag van een Britse journaliste.
De Gambianen die het drankje toegediend kregen, zijn alvast overtuigd van hun genezing.
De internationale gezondheidsorganisaties reageren ongerust. Ze vrezen dat meer Gambianen onveilig gaan vrijen hierdoor.
Het is niet de eerste keer dat een Afrikaanse leider een kruidendrankje tegen aids lanceert. Maar tot nog toe hebben alleen de klassieke aids-remmers hun werking bewezen.
kun je geen broedermoord plegen en Triggershot een mes in de rug steken? En vervolgens WF-HOC overnemen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
het was je mischien niet opgevallen, maar de grenzen van mijn geduld zijn vrij snel bereiktquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zeg dan niks. Wat is er mis met zijn wetenschapsfilosofie? Ik ben oprecht benieuwd hoor.
De aarde draait om de zon, punt. Theoretisch is het mogelijk dat deze "theorie" niet klopt, en dat bla bla bla ... Oftewel; gezeik. En mensen die dit soort kul volhouden moeten medische bijstand zoeken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef Autodidact het volgende:
Dat is te makkelijk, GL, je hoeft niks te discussiëren, alleen maar even aan te geven wat jij mis vindt aan de wetenschapsfilosofie van Popper.
check .... neequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef Apropos het volgende:
Is het geslaagd? Is het WF geworden?
Ik kan me niet voorstellen dat ik het daar niet roerend mee eens was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:10 schreef sigme het volgende:
Mompelt iets dat ik toch eens van de hele goegemeente (pardon; kliek) een tik op de vingers kreeg omdat ik zei dat 'ie nog geen argument van een redenering kon onderscheiden.
Zolang dat de beste verklaring is: ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De aarde draait om de zon, punt.
Zoeken naar bevestiging is meer iets voor gelovigen, en past m.i. niet in een gezonde wetenschappelijke geest.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Verder werken wetenschappers simpelweg niet op deze manier, Wetenschappers zoeken vrijwel altjd naar bevestigingen van een theorie, en niet naar falsificaties. Daarbij is elke falsificatie van een stelling een bevestiging van een andere stelling, en elke bevestiging van een stelling de falsificatie van een andere. Wetenschap is inductie, en zoekt naar bevestigingen.
Als je dan toch Dawkins aanhaalt: in The Root of All Evil? vertelt hij waarom wetenschap vooruitgaat, en geloof niet. Hij vertelt het verhaal van een professor die decennia aan een biologische theorie heeft gewerkt, en die wordt in zijn bijzijn door een jongere geleerde onderuit geschoffelt; de professor loopt na afloop naar de andere, en is blij dat het probleem is opgelost, ookal was het een andere theorie. Dat is de kracht van wetenschap. Je gooit een theorie in de wetenschappelijke markt en als het een betere verklaring is dan de vorige wordt het geaccepteerd, en je accepteert het als er een beter alternatief komt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat valt er verder nog over te zeggen, het misbruik wat er gemaakt wordt van dit soort ideeën. Dawkins formuleerde het ergens als volgt, Eerst geloofden mensen dat de aarde plat was, vervolgens dat de aarde bolvromig was, en daarna dat de aarde afgeplatte toppen heeft. De eerste twee zijn fout, maar dat wil nog niet zeggen dat de variant 2 onvergelijkbaar meer waar is dan de eerste. Voor sommige geestelijk gehandicapten echter is dat echter genoeg reden om alles in twijfel te trekken, enter de relativisten.
sletje.quote:
Is hij nu echt zo blind dat hij niet ziet dat dit juist op zichzelf slaat?quote:Al met al is er sprake van een behoorlijke stemmingmakerij, een sluit-de-rijen-en-zet-het-verstand-op-nul-mentaliteit. Een poging tot censuur, inderdaad.
http://www.volkskrant.nl/(...)met_Afrika_verbindenquote:Brug moet Azië met Afrika verbinden
Rolf Bos
AMSTERDAM - Jemen wil een brug naar Afrika bouwen. Een regeringsfunctionaris bevestigde dinsdag in de hoofdstad Sanaa dat het land in gesprek is met een onderneming in Dubai over dit project.
De krant Al Bayan uit de Verenigde Arabische Emiraten meldde eerder deze week dat het bedrijf Middle East Development Company met Jemen en Djibouti onderhandelt over het ambitieuze plan, dat ruim een miljard dollar zal kosten.
Jemen in het uiterste zuiden van het Arabisch schiereiland wordt van de Oost-Afrikaanse republiek Djibouti gescheiden door een smalle zeestraat, de Bab al-Mandab, met een klein eiland van rotsen erin, Perim, niet ver van de Jemenitische kust. De afstand tussen beide continenten is hier minder dan 30 kilometer. De hangbrug zelf zou zo’n 8 kilometer lang moeten worden, opgedeeld in verschillende delen. Ter vergelijking: de Grote Beltbrug die sinds 1998 de Deense eilanden Funen en Seeland verbindt, bestaat uit twee bruggen van elk ruim 6 kilometer die ‘steunen’ op het eilandje Sprogø. De langste overspanning tussen twee pijlers is daar 1624 meter.
Volgens de regeringsfunctionaris in Sanaa zijn de besprekingen tussen zijn regering en het bouwbedrijf nog gaande, maar zouden werkzaamheden aan het project al binnen twee maanden kunnen beginnen. De brug zal een belangrijke schakel zijn voor handel en toerisme, zegt hij. De brug zou ook ruimte bieden aan een spoorlijn, waarover goederen vanuit Rusland, India en China naar Afrika kunnen worden vervoerd.
Komt er ook aan, maar dan een tunnel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef Napalm het volgende:
Liever Jemen dan Europa
Je moet beter kunnen je verwijst in je OP al naar de ontkrachting van je stellingquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Kluif ----> Al Gore, May your shit come to life ...
Ja vaagjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef Napalm het volgende:
Iemand ooit gehoord van "Merlijn" als meisjesnaam?
Is de Nederlandse vertaling van dat boek 'God als misvatting'?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:44 schreef Chewie het volgende:
Over atheisme dan![]()
"Dawkins wrote a book, called "The God Delusion" which supposedly disproves Christianity."
Ja. Aanrader.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef Elseetje het volgende:
In de herhaling dan maar...
Is de Nederlandse vertaling van dat boek 'God als misvatting'?
Yupquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:32 schreef Napalm het volgende:
Iemand ooit gehoord van "Merlijn" als meisjesnaam?
moest even (quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet beter kunnen je verwijst in je OP al naar de ontkrachting van je stelling.
Ja, maar Dawkins moet je niet in vertaling lezen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ja. Aanrader.
Aha, je weet dus al op welk departement de 15.000 ontslagen gaan vallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:00 schreef sizzler het volgende:
Veiligheid naar justitie, koningkrijksrelaties naar justitie, grotestedenbeleid naar vrom, randstadinfrabeheer naar v&w .... van Binnenlandse Zaken en Koningkrijsrelaties blijft niets meer over!
Kasjmiershit deed het hum... Die ouwe rakker...quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:49 schreef zakjapannertje het volgende:
Koning Willem II had daar maar 1 nacht voor nodig gehad
het was idd. nog steeds een achteruitgang wat betreft democratie ivg met 1798, toen konden iets meer mensen kiezen en verkozen worden, maar in 1798 deden Limburg en Zeeuws-Vlaanderen niet meequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kasjmiershit deed het hum... Die ouwe rakker...
Hoe zat het ook al weer? Hij gaf de absolute macht op ten gunste van de dictatuur van de rijke mannen ?
Zo verlichtend was die kasjmiershit dus ook weer niet.
Ach, als de taak bij een ander departement komt dan komt daar ook de taakstelling (=bezuiniging).quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha, je weet dus al op welk departement de 15.000 ontslagen gaan vallen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
Ja, best wel ja.quote:
Oh, en Joodse complottheorieën zijn echt zó waar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, best wel ja.
Overigens ben ik nu officiëel beëdigd dus kan ik niets loslaten over alle vertrouwelijke documenten die ik voorbij zie komen. Wel jammer want ik zie HEEL veel. Je bek valt er van open.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oh, en Joodse complottheorieën zijn echt zó waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |