Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij je zo drukt maakt over de negatieve impact van auto's ben ik benieuwd of je dat ook op andere gebieden vindt en dat de prijs moeten worden verekend voor de ellende die het veroorzaakt. Neem het alcohol gebruik.
[..]
[..]
Dat wordt een duur biertje. Vreemd dat ik je daar nooit over hoor. Wellicht selectief verontwaardigd?
Kijk maar uit straks komen er Marokkaanse kranten bij en dan zul je wat beleven!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.
Ja leuk hequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een manier. De vragen niet beantwoorden en dan een slechte vergelijking maken... We zitten hier niet op Fok!, ofzo.
En 1 voor jouquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is twee euro in de-pot, du_ke.
CIFquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VIM, is dat een soort van CIF?![]()
Niet van mij hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:10 schreef sigme het volgende:
Mompelt iets dat ik toch eens van de hele goegemeente (pardon; kliek) een tik op de vingers kreeg omdat ik zei dat 'ie nog geen argument van een redenering kon onderscheiden.
Daar zit verschil tussenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef Monidique het volgende:
En New Order geen Joy Division.
http://wiki.fok.nl/index.php/Doodsverwensingquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Autodidact het volgende:
Sterf.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
En het domste vrouwtje ben jij, want jij loopt hier te roepen emancipatie sus emancipatie zo, maar je probeert hier wel lekker aandacht te trekken met je avatar. Dus volgens mij heb jij helemaal niets van de emancipatie begrepen.
Mooi!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Men moet zijn zomers nog tellen, zijn vonnis
nog vellen, men moet zijn winter nog sneeuwen
men moet nog boodschappen doen voor het donker
de weg vraagt, zwarte kaarsen voor in de kelder
men moet de zonen nog moed inspreken, de dochters
een harnas aanmeten, ijswater koken leren
men moet de fotograaf nog de bloedplas wijzen
zijn huis ontwennen, zijn inktlint vernieuwen
men moet nog een kuil graven voor een vlinder
het ogenblik ruilen voor zijn vaders horloge -
zegt de paganquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sterven is een perceptie van de ongelovigen, wat hun waarheid des te pijnlijker maakt.
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Sinds maandagavond gestopt met roken. Over sterven gesproken.
Ja, nou ja, niet helemaal eigenlijk. Gewoonlijk rook ik niet, maar ik maak er nog wel eens een uitzondering op, zeg maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Las trouwens in het stoppen-met-roken topic dat jij al eerder gestopt was?
Je betuttelt me.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef sigme het volgende:
Succes, EWK. En Reya, ook maar weer eens?
Doe het goed, laat deze keer de laatste zijn. D'r is niks aan namelijk.
Bij gelegenhedenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef Reya het volgende:
Ja, nou ja, niet helemaal eigenlijk. Gewoonlijk rook ik niet, maar ik maak er nog wel eens een uitzondering op, zeg maar.
Volkskrantquote:CDA’er Camiel Eurlings, die Verkeer en Waterstaat krijgt, vindt het allemaal ‘knetterspannend’. ‘Een week geleden zat ik nog als Europarlementariėr in Brussel, en nu dit. In een week kan heel veel gebeuren.’ Eurlings is de jongste van de nieuwe ploeg, maar hij verwacht dat hij het als minister ‘retedruk’ zal krijgen. ‘Het jonge zal er wel snel af gaan.’
http://www.nieuwnieuws.nl(...)endeiv_beeedigd.htmlquote:Volgens Camiel Eurlings (CDA, Verkeer en Waterstaat) heerste er een echte teamspirit. De jongste van de regeringsploeg vertelde nog snel dat hij 's ochtends zijn moeder aan de lijn had gehad. Die had hem gewaarschuwd: ,,Kerel, als je naast je schoenen gaat staan, heb je een probleem met mij.'
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volkskrant
Een welverdiende.
En, nieuwe hoeder van de democratie:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)endeiv_beeedigd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |