quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:03 schreef anti-virus het volgende:
http://www.djguide.nl/party.p?id=41642
Flexican![]()
I love him sooo much
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit, de blacklight edition
feestje in de 11 waar ik heen wil is al helemaal uitverkochtmaar als je om 10 uur in dat restaurant zit dan mag je blijven zitten, dus misschien ga ik dat doen
waar woon je dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ik heb vrijkaartjes voor de panama zaterdag, Armada Night met Marco V. Maar weet nog niet of ik ga, ik vind panama een btje bagger *en n btje ver*
beetje bagger is een understatementquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ik heb vrijkaartjes voor de panama zaterdag, Armada Night met Marco V. Maar weet nog niet of ik ga, ik vind panama een btje bagger *en n btje ver*
uhhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij schijnt de IT te willen kopen om er een 'urban' () club te starten.
oh vertel?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
nu is het Rembrandtsplein toch al geen zak aan, met uitzondering van studio 80, maar dit maakt het alleen maar erger![]()
klein, verstopt ergens tussen de escape en three sistersquote:
jaja, ik weet waar het zitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klein, verstopt ergens tussen de escape en three sisters
De Rotzooii en Inmotion feestjes vind ik altijd wel leuk
publiek verschilt per feestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, ik weet waar het zit
Maar vertel eens wat over het publiek/de muziek ed?
Het publiek is gelukkig niet het standaard Rembrandtsplein publiekquote:Daarbij worden alle stromingen binnen de dansmuziek gevolgd. De functie van de studio is die van voedingsbodem voor alle nieuwe aan dansmuziek gerelateerde; livebands, dj’s, muziekproducers en feestorganisators.
ohh, nevermindquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
publiek verschilt per feest
ze hebben altijd verschillende avonden voor verschillende soorten muziek. weet niet wat allemaal maar in ieder geval hip hop, hardcore, techno en minimaltechno. ik ga alleen naar de laatste
ja uit mn hoofd hequote:
nog steeds niet geweestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef lienelien het volgende:
mensen hier die wel eens naar Club 8 gaan?
en dan vooral op de 3e zaterdag v/d maand
ik vind 't erg leuk daar, maar kom er alleen als er Club Rascal is, iedere 3e zaterdag van de maand. Leuke mensen, leuke muziek, en de zaal heeft ook wel iets. Coole relaxbanken en er staan altijd lekkere snoepjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nog steeds niet geweestterwijl het hier 40m vandaan is.
d'r zijn nu ook dubstep feestjes dus misschien dat ik er binnenkort eens langs ga
en en en, nog spannende updates?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt wel alsof het hele politiekorps hier op het Javaplein is verzameld. Witte tentjes een 'calamiteitenmobiel', politieauto's, -moteren, heel veel agenten. Ze houden zo te zien auto's aan om te doorzoeken. Agenten lopen ook rondjes door de wijk hier. En passant houden ze ook fietsers aan. Wel heftig
Omg, nou weten we het welquote:Op maandag 26 februari 2007 09:33 schreef Z het volgende:
Nog even terugkomende op de nieuwe Westertoren; naast dat hij blauw is en er ook rood een geel gebruikt wat 'm nog mooier maakt, ik heb er vanochtend weer met genoegen naar gekeken.
Ja ik ook, en het Anne Frank huisquote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wel. Als ik heel ver uit mijn raam hang en mijn evenwicht niet verlies.
euhm, ik kan vanuit mijn bed het scheepvaartmuseum en De Amsterdam zien..quote:Op maandag 26 februari 2007 10:40 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja ik ook, en het Anne Frank huis
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het Anne Frank is wel ontzettend onmogelijk voor mij, aangezien dat itt de Westerkerk niet echt uitsteekt.
Toen ze die kut noord-zuidlijn nog niet aan het aanleggen waren!quote:
Afgelopen vrijdag toevallig naar Club 8 geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef lienelien het volgende:
mensen hier die wel eens naar Club 8 gaan?
en dan vooral op de 3e zaterdag v/d maand
haha, huisgenootje van me was er ook, zal een vragen wat zij er van vondquote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Diezelfde vrijdag nog naar een memoire avond (20 jaar geleden overleden) van Andy Warhol gegaan, in Filmhuis Cavia (vlakbij v. Hallstraat, eindpunt tram 10) een wat vage film van Andy (wat verwacht je ook anders) en een zogenaamd feest achteraf. Dit feest was zo leuk dat ik heeeeeel snel naar Club 8 ben gegaan!
www.filmhuiscavia.nl
Wat grappig! Zoveel mensen waren er namelijk niet. Ik was naar de film Women in Revolt.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, huisgenootje van me was er ook, zal een vragen wat zij er van vond
Poolen is stom!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over Penis in Vagina had ik wel goede verhalen gehoord.
Vriend van me VJ't regelmatig in Club 8, maar zelf ben ik er alleen een keer met een verjaardag geweest. En ik kan ook niet poolen.
Daar geloof ik niks van!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dansen net zo stom als poolen. En ik ben in allebei ook precies even slecht.
Toen ik nog in West werkte een heel enkele keer, in het Centrum eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Roi het volgende:
Hoevaak zien jullie iemand met burqa over straat lopen?
Ik zie er toch wel af een toe een, weet natuurlijk niet of het telkens dezelfde is of dat het er veel zijn!
(Oost.)
Okay, poolen kan ik echt niet, en dansen vind ik gewoon niet leuk. Maar verder ben ik best een leuke en sociale jongen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dansen net zo stom als poolen. En ik ben in allebei ook precies even slecht.
ik welquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kunnen we het over i3te anders dan utigaan hebben?. Ik ga ook wel uit, maar ik heb niet de behoefte om daar continu over te praten.
wekelijks ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Roi het volgende:
Ik zie er toch wel af een toe een, weet natuurlijk niet of het telkens dezelfde is of dat het er veel zijn!
(Oost.)
Deze diplomatieke uitlating siert je.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kunnen we het over i3te anders dan utigaan hebben?. Ik ga ook wel uit, maar ik heb niet de behoefte om daar continu over te praten.
De eerste keer, inderdaad in Oost, schrok ik me een hoedje (of hoofddoek, wat dan ook!) maar het went wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Roi het volgende:
(Oost.)
Kun je iets gedetailleerder zijn?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb toch altijd iets van "tering, hoe kun je zo leven?"![]()
vrouwen in burqa heb ik het overquote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kun je iets gedetailleerder zijn?
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, maar goed, ik kan het maar beter voor de zekerheid vragen.
Ach, uiteraard weten we niet of de vrouw het vrijwillig doet (meestal wel, hoor) en het past nu eenmaal bij de Islam. Door Amsterdam zie ik soms heel erg hippe gesluierde meisjes. Met allemaal prints en mixes, echt geweldig om te zien!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vrouwen in burqa heb ik het overvrouwen die helemaal gesluierd zijn.
ze zullen het vast vrijwillig doen maar dat maakt het wat mij betreft niet minder debiel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ach, uiteraard weten we niet of de vrouw het vrijwillig doet (meestal wel, hoor) en het past nu eenmaal bij de Islam. Door Amsterdam zie ik soms heel erg hippe gesluierde meisjes. Met allemaal prints en mixes, echt geweldig om te zien!
Deze vrouwen weten heel goed wat ze kunnen maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:37 schreef jimjim1983 het volgende:
dat ik het fout vindt om vrouwen zo te onderdrukken.
zoals ik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:10 schreef Z het volgende:
Het dragen van de hoofddoeken ed door jongen meisjes is juist ook een manier geworden om zich af te zetten. Tegen mensen die er over denken als zoals jij
Ik denk dat deze dames veel slimmer zijn dan jij denkt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:31 schreef Z het volgende:
Nee als jimjim.
Ik vind het Islamitische geloof geen geloof waarbij je dit soort dingen kunt zeggen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef Z het volgende:
Ik denk dat je daar geen gelijk in hebt. Al het gedoe in de media over burka's/hoofddoeken doet een tegenbeweging ontstaan, 'hoe ingepakter hoe beter' om het zo maar te zeggen.
nee, inderdaad. dadelijk komt er nog een mannetje met een bom op je af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik vind het Islamitische geloof geen geloof waarbij je dit soort dingen kunt zeggen!
Deze kinderen worden heel anders opgevoed dan de Westerse kinderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef Z het volgende:
Waarom niet? Er bestaan toch ook islamitische pubers?
...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, inderdaad. dadelijk komt er nog een mannetje met een bom op je af.
Het heeft toch niets met de Koran te maken? En hoe vromer hoe beter lijkt mij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Deze kinderen worden heel anders opgevoed dan de Westerse kinderen.
Okay, niet volgens de regels, maar het gebeurt nu eenmaal.
Ik denk dat provoceren niet in de Koran staat.
De Islamieten horen te leven volgens de koran, overleveringen en de vijf zuilen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:00 schreef Z het volgende:
[..]
Het heeft toch niets met de Koran te maken? En hoe vromer hoe beter lijkt mij.
Laten we deze discussie beindigen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef Z het volgende:
En daarom denk jij dat islamitische jeugd zich niet expres extra vroom kleed?
Ja, dat viel mij ook al op! Ik wordt altijd vrolijk van dat soort taferelenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:40 schreef Z het volgende:
Ik zie trouwens bij mij in de Baarsjes steeds meer islamieten met chador en al fietsen, dat is dan weer een toppunt van intergratie.
ik denk ook niet dat t makkelijk is, maakt t alleen maar ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Deze vrouwen weten heel goed wat ze kunnen maken.
Duizenden documentaires zeggen dat vrouwen zelf uit hun onderdrukking moeten durven (uit)komen.
Hiermee zullen ze alles kwijtraken, het is allemaal niet zo makkelijk als je denkt.
ik heb het over compleet gesluierde vrouwen he.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:10 schreef Z het volgende:
Het dragen van de hoofddoeken ed door jongen meisjes is juist ook een manier geworden om zich af te zetten. Tegen mensen die er over denken als zoals jij
uhmm..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Fietstochtje, iemand?
Heel die fiets weer op slot etc. Gewoon geen zin in, ik wil nergens naar binnen, gewoon alles buiten zien.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhmm..
Waarom wil je eigenlijk niet afstappen?
Die grachten heb ik inderdaad eens een dagje voor uitgetrokken, langs de Amstel is geen slecht idee!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef lienelien het volgende:
langs de Amstel op is wel mooi
En gewoon, alle grachten, heren, keizers, prinsengracht, singel, leidsegracht, reguliersgracht... Nouja, alles gewoon
Al fietst dat niet altijd even handig
heb je zo´n klein fietsje dat je met je voeten de grond kan raken dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heel die fiets weer op slot etc. Gewoon geen zin in, ik wil nergens naar binnen, gewoon alles buiten zien.
Dat bedoel ik met afstappen, maar nu bedenk ik me dat het net lijkt of ik helemaal nooit wil afstappen om voor een stoplicht te wachten (iets dat ik overigens nooit doe, ik blij zitten!)
Dan ga je van nieuw (waterlooplein ed) naar oud (huisjes langs de amstel, de magere brug) weer naar nieuw (HvA, rembrandttoren ed bij amstelstation)quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Die grachten heb ik inderdaad eens een dagje voor uitgetrokken, langs de Amstel is geen slecht idee!
Nee, ik zoek altijd een stoeprand, anders doet het pijn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
heb je zo?n klein fietsje dat je met je voeten de grond kan raken dan?
Ik vind de omgeving bij de nieuwe herengracht ed ook wel heel mooi, en ook richting prinsengracht, bij de noorderkerk, dus haarlemmerstraat ed
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan ga je van nieuw (waterlooplein ed) naar oud (huisjes langs de amstel, de magere brug) weer naar nieuw (HvA, rembrandttoren ed bij amstelstation)
thorbecke pleinquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Van Rembrandplein, dat gedeelte met die burgemeesterstandbeeld, hoe heet dat deel van t plein nou, t puntjepuntje plein, en dan recht naar de Weteringschans, langs dat plein met die bomen die gekapt zouden worden, langs slechts één (beschaafd uitziende) coffeeshop, langs een st om restaurant, maar gewoon de sfeer van de straat daar vind ik heerlijk, ik loop het elke dag (onee toch niet)
en: die sluiers, als ze vrouwen onderdrukken, moet je de onderdrukking vd vrouw aanpakken, niet de sluiers, duh.
dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
en: die sluiers, als ze vrouwen onderdrukken, moet je de onderdrukking vd vrouw aanpakken, niet de sluiers, duh.
Groot gelijk! Ik kom net terug van een (functionele) fietstocht en het waait echt hardquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat lief van jullie allemaal![]()
Nou, vandaag niet fietsen hoor, poepwind!
Misschien morgen!!![]()
Was jij zo'n fietser die heel hard trapt en dan 1 centimeter per minuut fietst?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:51 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Groot gelijk! Ik kom net terug van een (functionele) fietstocht en het waait echt hard![]()
Trouwens, volgens mijn moeder () is het heel mooi om via de Amstel naar Abcoude te fietsen!
Daar heeft je moeder gelijk in. In Oudekerk moet je dan wel even zoeken (centrum in; Dorpstraat, rechtsaf Kerkstraat in richting De Ronde Hoep, bruggetje bij de bakker / de kerk over, direct linksaf route De Ronde Hoep Oost, langs bloembakken manouvreren, doorgaande route rechtdoor oversteken, onder snelweg door, bij Restaurant de Voetangel de Voetangelbrug over en dan naar Abcoude. Wat vervolgens nog mooier is, is door Abcoude rijden, om de kerk in het centrum heen, linksaf richting spoor (Kerkstraat of Stationstraat), spoor over en dan richting Driemond fietsen. Vandaaruit fiets je zo naar Diemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:51 schreef Lotjeb het volgende:
Trouwens, volgens mijn moeder () is het heel mooi om via de Amstel naar Abcoude te fietsen!
Normaliter mijn route naar kantoor, maar tegenwoordig rij ik wel de Prinsengracht af. Of de Kerstraat.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet je wat ook leuk is, proberen om over de Weteringschans te rijden.
je bedoelt onder de modder komen te zitten en neerpleuren?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je maar godverdomme afstapt als je over m'n stoep fietst, anders krijg je een knal.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als je maar godverdomme afstapt als je over m'n stoep fietst, anders krijg je een knal.
Ik fiets en loop daar best vaak, onderweg naar m'n werkquote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja en jij ook. Ik heb je foto bekeken, dus als ik jou zie fietsen krijg je een dubbele knal!
engquote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef lienelien het volgende:
mensen hier die wel eens in OT301 zijn geweest? Ik was er zaterdag, erg leuk, maar wel een beetje eng enzo daar
Ja, je moet stil zijn in de tuin voor de buren (quote:Op maandag 5 maart 2007 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eng
als er weer een dubstep feestje komt dan ga ik weer, meestal is t niet mijn soort muziek
We weten allemaal dat je diep van binnen een lieve jongen bent.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als je maar godverdomme afstapt als je over m'n stoep fietst, anders krijg je een knal.
Dans Le Rockquote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Klinkt leuk, wat voor feestje werd er gegeven, wanneer weer, etc? Ik heb al op de website gekeken maar daar stond neits bij zaterdag.
ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar dat maakt het juist een leuke locatie vind ikquote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, je moet stil zijn in de tuin voor de buren () De alcohol is daar spotgoedkoop (alleen cola en sterke drank hebben ze niet
) Je jas ophangen is zelf-service, de wc deuren kunnen niet op slot, en verder ziet het er gewoon uit als een kraakpand. Ohh, wacht, dat is het ook
Er staat ook zo lekker veel informatie in dat topic jaquote:Op maandag 5 maart 2007 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar dat maakt het juist een leuke locatie vind ik
ik ben zaterdag weer in De Bunker geweest, en hoewel het niet zeker is of er nog feestjes gehouden zullen worden, is dat toch echt de vetste locatie van Amsterdammaar dat had ik volgens mij al gezegd
het zou echt dood en doodzonde zijn als dit ook gesloten wordt
![]()
het is een ode-aan-De-Bunker-topicquote:Op maandag 5 maart 2007 14:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er staat ook zo lekker veel informatie in dat topic ja
ojaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is een ode-aan-De-Bunker-topic
oh, sorryquote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wil geen's zien als het over de bunker gaat
![]()
![]()
![]()
Ben er één keer geweest. Wat vond je er eng aan?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef lienelien het volgende:
mensen hier die wel eens in OT301 zijn geweest? Ik was er zaterdag, erg leuk, maar wel een beetje eng enzo daar
nouja, och, minder doorsnee zeg maarquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest. Wat vond je er eng aan?
Ach, het zijn gewoon mensen hoor.quote:
Waar had je het dan over? Het feit dat het een kraakpand is?quote:
Dat feit maakt me niets uit, maar ik miste een jasophangvrouwtje-/mannetje en cola en toiletdeuren die op slot kunnenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar had je het dan over? Het feit dat het een kraakpand is?
haha, nou, ik ben er zaterdag dus pas voor het eerst geweestquote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Overtoom 301, in het vorige topic vroeg ik ook al of iemand hiernaartoe was geweest, en nu ineens iedereen wel?
Nou ja, het klinkt in ieder geval heel goed!
Mijn eerste post in het vorige topic was nummer 299. De voorgaande 298 heb ik niet allemaal gelezen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Overtoom 301, in het vorige topic vroeg ik ook al of iemand hiernaartoe was geweest, en nu ineens iedereen wel?
Niet zo persoonlijk opvatten, joh!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn eerste post in het vorige topic was nummer 299. De voorgaande 298 heb ik niet allemaal gelezen.
Tja, ik ben er dus nog NOOIT geweest!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, nou, ik ben er zaterdag dus pas voor het eerst geweest
ik had toen volgens mij ook al gereageerdquote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik hou ook van Soundgarden, Mono, het voormalige Inrichting, Wilhelmina...Dan vind ik de Bunker dan dus ook wel leuk. Denk ikquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
wie het underground-achtige van OT301 vet vindt moet zeker naar De Bunker
Waar is die dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
wie het underground-achtige van OT301 vet vindt moet zeker naar De Bunker
Goh, dat kan ik me niet meer herinneren, maar okay, nogmaals bedankt daarvoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik had toen volgens mij ook al gereageerd![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Gellius het volgende:
De verhuizing gaat door! Vaarwel, Weesperzijdestrook. Duivelseiland, hier wie kum.
bij de NDSM werf, ergens verstopt tussen de grote hal en de MS Blommendahlquote:
Ben ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je diep van binnen een lieve jongen bent.
Waarsda ook alweer, Duivelseiland, en waarom wisiiknie da jij zo dicht bij mij woonde? Klootzak.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Gellius het volgende:
De verhuizing gaat door! Vaarwel, Weesperzijdestrook. Duivelseiland, hier wie kum.
Een van de leukste tenten van A'dam wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
en De Nieuw Anita dan? Dát schijnt pas underground te zijn
|quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef Gellius het volgende:
Dat wist ik ook niet Pope. Jij woonde toch in het centrum?
Liegbeest!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
|
Edit: Poeps, sorry gellie, vergissing.
Goed, wat gaan we met deze paus doen?quote:
Ah, vertel eens?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:14 schreef Z het volgende:
[..]
Een van de leukste tenten van A'dam wat mij betreft.
Ik kom daar al jaaaaarenquote:
ach tieft op, ik praat waarover ik wilquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ben ik ook.
[..]
Waarsda ook alweer, Duivelseiland, en waarom wisiiknie da jij zo dicht bij mij woonde? Klootzak.
P.S. Jim, nu even oprotten met je uitgaansgelul, we kunnen het toch ook wel een keertje over iets anders hebben?.
Dat zullen we nog wel 's zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach tieft op, ik praat waarover ik wil![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel 's zien.
.
"Je kan zeggen wat je wilt..."quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef sanni het volgende:
Heb vandaag een heerlijk soep laten halen bij de Zeedijk. Je kan seggen wat je wilt maar
die chinezen kunnen heerlijke verse soepen maken die prima smaken als je de griep hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:17 schreef BonJovi het volgende:
Kwas 3 dagen Amsterdam wel leuk opzich. WEST SIDE
Ik vind het nieuwe station toch wel mooi worden (na 138 jaar verbouwen, maar goed). Maar ja, ik kom er alleen als ik naar de Mediamarkt ga.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef jimjim1983 het volgende:
De Bijlmer is tof man
afgezien van het feit dat er geen zak te doen is![]()
en alle junkies
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:40 schreef jimjim1983 het volgende:
de Amsterdam Zuid-Oost anthem![]()
http://ns31531.ovh.net/im(...)0-%20Zuid%20Oost.mp3
![]()
jij bent ook van west hequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een zeer verhelderende aanvulling.
Haha, dat is geen officieel stage bedrijf en bij Fame is het zeer ok hoor, ook de aanbiedingen van 5 euro nu.. echt heel veel.quote:
Ze hebben een best uitgebreide indie selectie hoor Lienelien, en soms nog wel eens aardige prijzen ook. Maar doorgaans zijn ze schandalig duur. En ze hebben om één of andere reden veel Japanse import CD's, van Belle & Sebastian enzo. Die kosten dan wel meteen 65 euro ofzo maar dat zijn wel interessante dingen voor echte verzamelaar. Plus een enorme klassiek afdeling maakt het toch wel een redelijke zaak. De Concerto is leuker inderdaad en de Get is het leukst imho. Maar beide worden steeds duurder en het ontbreekt aan interessante aanbiedingen sinds boudisque de boel over genomen heeft.quote:
OK. Krijg ik dan wat te drinken met iets lekkers?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Kom eens gezellig langs bij fame, daar sta ik nu op de roots regelmatig
quote:
Ja, weet ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:17 schreef Z het volgende:
[..]
Ze hebben een best uitgebreide indie selectie hoor Lienelien, en soms nog wel eens aardige prijzen ook. Maar doorgaans zijn ze schandalig duur. En ze hebben om één of andere reden veel Japanse import CD's, van Belle & Sebastian enzo. Die kosten dan wel meteen 65 euro ofzo maar dat zijn wel interessante dingen voor echte verzamelaar. Plus een enorme klassiek afdeling maakt het toch wel een redelijke zaak. De Concerto is leuker inderdaad en de Get is het leukst imho. Maar beide worden steeds duurder en het ontbreekt aan interessante aanbiedingen sinds boudisque de boel over genomen heeft.
Inmiddels alweer meer dan 4 jaar (met een paar maanden in het buitenland eraf dan).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Ik wilde dat ik niet in Amsterdam woonde, dan ging ik erheen met vakantie
Nog meer centrummers hier?
Leuk,leuk. Welke buurt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inmiddels alweer meer dan 4 jaar (met een paar maanden in het buitenland eraf dan).
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Ik wilde dat ik niet in Amsterdam woonde, dan ging ik erheen met vakantie
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
JA ik ook, hoi, hallo. Zijn er ook mensen die wonen in de baarsjes?
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
JA ik ook, hoi, hallo. Zijn er ook mensen die wonen in de baarsjes?
quote:Arabische zender in plaats van RTL7 in Amsterdam
Een opmerkelijk advies van de Algemene Programmaraad (APR) van kabelexploitant UPC in Amsterdam. Die wil namelijk de Arabischtalige zender Rotana Music Europe aan het kabelaanbod in Amsterdam en omstreken toevoegen. RTL7 moet daarvoor het veld ruimen, vindt de raad. De commerciële zender van RTL zou niet langer een toegevoegde waarde hebben.
Rotana Music Europe zendt films, shows en entertainment uit. Als het aan de programmaraad ligt moet de zender in juli RTL7 gaan vervangen. Het concept-advies Kabelplan 2007-2008 wordt eind deze maand aan UPC aangeboden.
RTL7 is niet gelukkig met het voornemen van de APR. De zender heeft aangekondigd opheldering te vragen bij de programmaraad. Overigens is UPC niet verplicht om het advies van de programmaraad op te volgen.
Ik kom niet uit de baarsjes hoor. Zoals je kan zien aan `mijn vraag aan jim is mijn vraag: hoe is het volgens jou met de veiligheid aldaar?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:28 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Nog DTG bewoners die naar het buurtfeest komen zondag?
![]()
Gaan we weer...![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lijkt me leuk, die Arabische zender!
Ja, dat wist ik al. Maareh, ik kom dus wel uit de Baarsjes en ik heb hier echt nergens last vanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik kom niet uit de baarsjes hoor. Zoals je kan zien aan `mijn vraag aan jim is mijn vraag: hoe is het volgens jou met de veiligheid aldaar?
als je t niet opzoekt dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
En hoe is het volgens jóu me de criminaliteit aldaar?
ik kijk haast nooit tv maar een nederlandse zender vervangen voor een arabische, wat een fokking onzinquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ga toch lekker RTL7 kijken man.
Rozengracht (of dat Jordaan is of niet is altijd een beetje discutabel...).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:52 schreef sefer het volgende:
[..]
Leuk,leuk. Welke buurt?
Ik vind de rosse buurt/Zeedijk heerlijk om over te lopen!
Wat jij uitkraamt is fokking onzin, want je zegt er helemaal niets mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kijk haast nooit tv maar een nederlandse zender vervangen voor een arabische, wat een fokking onzin![]()
Aha, daar ga ik vanavond eten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Rozengracht (of dat Jordaan is of niet is altijd een beetje discutabel...).
een nederlandse, populaire ,zender vervangen voor een arabierse, waar waarschijnlijk maar 1 bepaald deel van Amsterdam naar gaat kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat jij uitkraamt is fokking onzin, want je zegt er helemaal niets mee.
haal dan zo'n kutzender als salto weg, daar kijkt niemand naarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Aangezien er genoeg mensen zijn die elke dag die zender willen kijken, en niet verschrikkelijk veel mensen die veel waarde hechten aan die ene uitzending voetbal per zoveel tijd, zie ik het probleem echt niet zo hoor. Bovendien is het een bedrijf dus ze doen gewoon wat commercieel voordelig is, compleet rechtvaardig lijkt me zo.
Welnee, Salto is zo amateuristisch dat het hilarisch is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haal dan zo'n kutzender als salto weg, daar kijkt niemand naar
Nee, het is ongezond, het stinkt, het is duur, het smaakt niet goed, en over het algemeen zijn die mensen luidruchtig en stinken ze en zijn ze ook vervelend op allerlei andere manieren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
De laatste tijd veel te weinig, pope. Maar gisteren was het weer eens hoog tijd. Dat de shoarmatent aan de overkant zit wil ook wel helpen.
Maar waarom geef je daar eigenlijk op af? Of zit je nog steeds in je tegenallesaanschopfase?
Ja, RTL7 wordt namelijk door een heel divers publiek bekeken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een nederlandse, populaire ,zender vervangen voor een arabierse, waar waarschijnlijk maar 1 bepaald deel van Amsterdam naar gaat kijken
Moet kunnen op zijn tijd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gadver. Je bent duszo'n student die na t uitgaan onbeschoft shoarma gaat zit eten met heelveel knoflooksaus..
.
Die politiek verslaggever is altijd zo geinig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welnee, Salto is zo amateuristisch dat het hilarisch is.
Dat ding is de komende 2 jaar gestolen jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:59 schreef Roi het volgende:
En toen was 'ie geslotenOf ging je daar niet heen?
Je had ook geen geld bij je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:56 schreef lienelien het volgende:
Ik ben vanaf de Sumatrastraat naar het scheepvaartmuseum gelopen. Ook doelloos, maar dat omdat ik m'n strippenkaart niet bijhad
Pijnlijke voeten![]()
Jawel, maar omdat ik de afgelopen week al 2x m'n ov niet bijhad en daarom al kaartjes heb moeten kopen besloot ik maar leker gezond in het zonnetje te gaan lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je had ook geen geld bij je?
Okay begrijpelijk, maar;quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat ik de afgelopen week al 2x m'n ov niet bijhad en daarom al kaartjes heb moeten kopen besloot ik maar leker gezond in het zonnetje te gaan lopen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, RTL7 wordt namelijk door een heel divers publiek bekeken?.
ach, nouja, het is een eindje, maar niet gigantisch ver ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Okay begrijpelijk, maar;
Orthopedisch gezien niet echt gezond dacht ik hierboven te lezen?
Ik weet het precies :pquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach, nouja, het is een eindje, maar niet gigantisch ver ofzo
Als jij in zeeburg woont moet je wel weten hoe ver het ongeveer is, toch?
Maar het leuke is dat ik vanochtend al heb gewerkt, en zo weer...
Dus als iemand de boot Jeroen Krabbé ziet varen, zwaai dan even naar me
Bijltjespad of zo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat ding is de komende 2 jaar gestolen ja
Nee, daar woon ik.
Nee, dat is géén oost, dat is centrum![]()
Nee, dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
je denkt toch niet serieus dat die arabische zender een diverser publiek krijgt?
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:24 schreef lienelien het volgende:
Helpen jullie me er even aan herinneren dat ik met mooi weer op zondag nooit meer in de Kalverstraat moet komen?
weet ik jaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komen
grachtengordeltjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Waarom niet? Mensenvreesquote:Op zondag 11 maart 2007 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komen
Draaiorgels, NRCnext-aansmeerders, fondsenwerversquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:12 schreef Z het volgende:
Soms moet ik toch even naar de American Bookstore of Waterstones.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |