quote:Op maandag 5 maart 2007 13:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als je maar godverdomme afstapt als je over m'n stoep fietst, anders krijg je een knal.
Ik fiets en loop daar best vaak, onderweg naar m'n werkquote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja en jij ook. Ik heb je foto bekeken, dus als ik jou zie fietsen krijg je een dubbele knal!
engquote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef lienelien het volgende:
mensen hier die wel eens in OT301 zijn geweest? Ik was er zaterdag, erg leuk, maar wel een beetje eng enzo daar
Ja, je moet stil zijn in de tuin voor de buren (quote:Op maandag 5 maart 2007 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eng
als er weer een dubstep feestje komt dan ga ik weer, meestal is t niet mijn soort muziek
We weten allemaal dat je diep van binnen een lieve jongen bent.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als je maar godverdomme afstapt als je over m'n stoep fietst, anders krijg je een knal.
Dans Le Rockquote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Klinkt leuk, wat voor feestje werd er gegeven, wanneer weer, etc? Ik heb al op de website gekeken maar daar stond neits bij zaterdag.
ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar dat maakt het juist een leuke locatie vind ikquote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, je moet stil zijn in de tuin voor de buren () De alcohol is daar spotgoedkoop (alleen cola en sterke drank hebben ze niet
) Je jas ophangen is zelf-service, de wc deuren kunnen niet op slot, en verder ziet het er gewoon uit als een kraakpand. Ohh, wacht, dat is het ook
Er staat ook zo lekker veel informatie in dat topic jaquote:Op maandag 5 maart 2007 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar dat maakt het juist een leuke locatie vind ik
ik ben zaterdag weer in De Bunker geweest, en hoewel het niet zeker is of er nog feestjes gehouden zullen worden, is dat toch echt de vetste locatie van Amsterdammaar dat had ik volgens mij al gezegd
het zou echt dood en doodzonde zijn als dit ook gesloten wordt
![]()
het is een ode-aan-De-Bunker-topicquote:Op maandag 5 maart 2007 14:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er staat ook zo lekker veel informatie in dat topic ja
ojaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is een ode-aan-De-Bunker-topic
oh, sorryquote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wil geen's zien als het over de bunker gaat
![]()
![]()
![]()
Ben er één keer geweest. Wat vond je er eng aan?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef lienelien het volgende:
mensen hier die wel eens in OT301 zijn geweest? Ik was er zaterdag, erg leuk, maar wel een beetje eng enzo daar
nouja, och, minder doorsnee zeg maarquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest. Wat vond je er eng aan?
Ach, het zijn gewoon mensen hoor.quote:
Waar had je het dan over? Het feit dat het een kraakpand is?quote:
Dat feit maakt me niets uit, maar ik miste een jasophangvrouwtje-/mannetje en cola en toiletdeuren die op slot kunnenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar had je het dan over? Het feit dat het een kraakpand is?
haha, nou, ik ben er zaterdag dus pas voor het eerst geweestquote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Overtoom 301, in het vorige topic vroeg ik ook al of iemand hiernaartoe was geweest, en nu ineens iedereen wel?
Nou ja, het klinkt in ieder geval heel goed!
Mijn eerste post in het vorige topic was nummer 299. De voorgaande 298 heb ik niet allemaal gelezen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Overtoom 301, in het vorige topic vroeg ik ook al of iemand hiernaartoe was geweest, en nu ineens iedereen wel?
Niet zo persoonlijk opvatten, joh!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn eerste post in het vorige topic was nummer 299. De voorgaande 298 heb ik niet allemaal gelezen.
Tja, ik ben er dus nog NOOIT geweest!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, nou, ik ben er zaterdag dus pas voor het eerst geweest
ik had toen volgens mij ook al gereageerdquote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik hou ook van Soundgarden, Mono, het voormalige Inrichting, Wilhelmina...Dan vind ik de Bunker dan dus ook wel leuk. Denk ikquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
wie het underground-achtige van OT301 vet vindt moet zeker naar De Bunker
Waar is die dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
wie het underground-achtige van OT301 vet vindt moet zeker naar De Bunker
Goh, dat kan ik me niet meer herinneren, maar okay, nogmaals bedankt daarvoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik had toen volgens mij ook al gereageerd![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Gellius het volgende:
De verhuizing gaat door! Vaarwel, Weesperzijdestrook. Duivelseiland, hier wie kum.
bij de NDSM werf, ergens verstopt tussen de grote hal en de MS Blommendahlquote:
Ben ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je diep van binnen een lieve jongen bent.
Waarsda ook alweer, Duivelseiland, en waarom wisiiknie da jij zo dicht bij mij woonde? Klootzak.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Gellius het volgende:
De verhuizing gaat door! Vaarwel, Weesperzijdestrook. Duivelseiland, hier wie kum.
Een van de leukste tenten van A'dam wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
en De Nieuw Anita dan? Dát schijnt pas underground te zijn
|quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef Gellius het volgende:
Dat wist ik ook niet Pope. Jij woonde toch in het centrum?
Liegbeest!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
|
Edit: Poeps, sorry gellie, vergissing.
Goed, wat gaan we met deze paus doen?quote:
Ah, vertel eens?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:14 schreef Z het volgende:
[..]
Een van de leukste tenten van A'dam wat mij betreft.
Ik kom daar al jaaaaarenquote:
ach tieft op, ik praat waarover ik wilquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ben ik ook.
[..]
Waarsda ook alweer, Duivelseiland, en waarom wisiiknie da jij zo dicht bij mij woonde? Klootzak.
P.S. Jim, nu even oprotten met je uitgaansgelul, we kunnen het toch ook wel een keertje over iets anders hebben?.
Dat zullen we nog wel 's zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach tieft op, ik praat waarover ik wil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |