Mijn eerste post in het vorige topic was nummer 299. De voorgaande 298 heb ik niet allemaal gelezen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Overtoom 301, in het vorige topic vroeg ik ook al of iemand hiernaartoe was geweest, en nu ineens iedereen wel?
Nou ja, het klinkt in ieder geval heel goed!
Niet zo persoonlijk opvatten, joh!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn eerste post in het vorige topic was nummer 299. De voorgaande 298 heb ik niet allemaal gelezen.
Tja, ik ben er dus nog NOOIT geweest!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, nou, ik ben er zaterdag dus pas voor het eerst geweest
ik had toen volgens mij ook al gereageerdquote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Overtoom 301, in het vorige topic vroeg ik ook al of iemand hiernaartoe was geweest, en nu ineens iedereen wel?
Nou ja, het klinkt in ieder geval heel goed!
Ik hou ook van Soundgarden, Mono, het voormalige Inrichting, Wilhelmina...Dan vind ik de Bunker dan dus ook wel leuk. Denk ikquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
wie het underground-achtige van OT301 vet vindt moet zeker naar De Bunker
Waar is die dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
wie het underground-achtige van OT301 vet vindt moet zeker naar De Bunker
Goh, dat kan ik me niet meer herinneren, maar okay, nogmaals bedankt daarvoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik had toen volgens mij ook al gereageerd![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Gellius het volgende:
De verhuizing gaat door! Vaarwel, Weesperzijdestrook. Duivelseiland, hier wie kum.
bij de NDSM werf, ergens verstopt tussen de grote hal en de MS Blommendahlquote:
Ben ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je diep van binnen een lieve jongen bent.
Waarsda ook alweer, Duivelseiland, en waarom wisiiknie da jij zo dicht bij mij woonde? Klootzak.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Gellius het volgende:
De verhuizing gaat door! Vaarwel, Weesperzijdestrook. Duivelseiland, hier wie kum.
Een van de leukste tenten van A'dam wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
en De Nieuw Anita dan? Dát schijnt pas underground te zijn
|quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef Gellius het volgende:
Dat wist ik ook niet Pope. Jij woonde toch in het centrum?
Liegbeest!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
|
Edit: Poeps, sorry gellie, vergissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |