Ik vind het nieuwe station toch wel mooi worden (na 138 jaar verbouwen, maar goed). Maar ja, ik kom er alleen als ik naar de Mediamarkt ga.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef jimjim1983 het volgende:
De Bijlmer is tof man
afgezien van het feit dat er geen zak te doen is![]()
en alle junkies
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:40 schreef jimjim1983 het volgende:
de Amsterdam Zuid-Oost anthem![]()
http://ns31531.ovh.net/im(...)0-%20Zuid%20Oost.mp3
![]()
jij bent ook van west hequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een zeer verhelderende aanvulling.
Haha, dat is geen officieel stage bedrijf en bij Fame is het zeer ok hoor, ook de aanbiedingen van 5 euro nu.. echt heel veel.quote:
Ze hebben een best uitgebreide indie selectie hoor Lienelien, en soms nog wel eens aardige prijzen ook. Maar doorgaans zijn ze schandalig duur. En ze hebben om één of andere reden veel Japanse import CD's, van Belle & Sebastian enzo. Die kosten dan wel meteen 65 euro ofzo maar dat zijn wel interessante dingen voor echte verzamelaar. Plus een enorme klassiek afdeling maakt het toch wel een redelijke zaak. De Concerto is leuker inderdaad en de Get is het leukst imho. Maar beide worden steeds duurder en het ontbreekt aan interessante aanbiedingen sinds boudisque de boel over genomen heeft.quote:
OK. Krijg ik dan wat te drinken met iets lekkers?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Kom eens gezellig langs bij fame, daar sta ik nu op de roots regelmatig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |