quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel 's zien.
.
"Je kan zeggen wat je wilt..."quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:40 schreef sanni het volgende:
Heb vandaag een heerlijk soep laten halen bij de Zeedijk. Je kan seggen wat je wilt maar
die chinezen kunnen heerlijke verse soepen maken die prima smaken als je de griep hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:17 schreef BonJovi het volgende:
Kwas 3 dagen Amsterdam wel leuk opzich. WEST SIDE
Ik vind het nieuwe station toch wel mooi worden (na 138 jaar verbouwen, maar goed). Maar ja, ik kom er alleen als ik naar de Mediamarkt ga.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:29 schreef jimjim1983 het volgende:
De Bijlmer is tof man
afgezien van het feit dat er geen zak te doen is![]()
en alle junkies
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:40 schreef jimjim1983 het volgende:
de Amsterdam Zuid-Oost anthem![]()
http://ns31531.ovh.net/im(...)0-%20Zuid%20Oost.mp3
![]()
jij bent ook van west hequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een zeer verhelderende aanvulling.
Haha, dat is geen officieel stage bedrijf en bij Fame is het zeer ok hoor, ook de aanbiedingen van 5 euro nu.. echt heel veel.quote:
Ze hebben een best uitgebreide indie selectie hoor Lienelien, en soms nog wel eens aardige prijzen ook. Maar doorgaans zijn ze schandalig duur. En ze hebben om één of andere reden veel Japanse import CD's, van Belle & Sebastian enzo. Die kosten dan wel meteen 65 euro ofzo maar dat zijn wel interessante dingen voor echte verzamelaar. Plus een enorme klassiek afdeling maakt het toch wel een redelijke zaak. De Concerto is leuker inderdaad en de Get is het leukst imho. Maar beide worden steeds duurder en het ontbreekt aan interessante aanbiedingen sinds boudisque de boel over genomen heeft.quote:
OK. Krijg ik dan wat te drinken met iets lekkers?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Kom eens gezellig langs bij fame, daar sta ik nu op de roots regelmatig
quote:
Ja, weet ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:17 schreef Z het volgende:
[..]
Ze hebben een best uitgebreide indie selectie hoor Lienelien, en soms nog wel eens aardige prijzen ook. Maar doorgaans zijn ze schandalig duur. En ze hebben om één of andere reden veel Japanse import CD's, van Belle & Sebastian enzo. Die kosten dan wel meteen 65 euro ofzo maar dat zijn wel interessante dingen voor echte verzamelaar. Plus een enorme klassiek afdeling maakt het toch wel een redelijke zaak. De Concerto is leuker inderdaad en de Get is het leukst imho. Maar beide worden steeds duurder en het ontbreekt aan interessante aanbiedingen sinds boudisque de boel over genomen heeft.
Inmiddels alweer meer dan 4 jaar (met een paar maanden in het buitenland eraf dan).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Ik wilde dat ik niet in Amsterdam woonde, dan ging ik erheen met vakantie
Nog meer centrummers hier?
Leuk,leuk. Welke buurt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inmiddels alweer meer dan 4 jaar (met een paar maanden in het buitenland eraf dan).
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Ik wilde dat ik niet in Amsterdam woonde, dan ging ik erheen met vakantie
Nog meer centrummers hier?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
JA ik ook, hoi, hallo. Zijn er ook mensen die wonen in de baarsjes?
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
JA ik ook, hoi, hallo. Zijn er ook mensen die wonen in de baarsjes?
quote:Arabische zender in plaats van RTL7 in Amsterdam
Een opmerkelijk advies van de Algemene Programmaraad (APR) van kabelexploitant UPC in Amsterdam. Die wil namelijk de Arabischtalige zender Rotana Music Europe aan het kabelaanbod in Amsterdam en omstreken toevoegen. RTL7 moet daarvoor het veld ruimen, vindt de raad. De commerciële zender van RTL zou niet langer een toegevoegde waarde hebben.
Rotana Music Europe zendt films, shows en entertainment uit. Als het aan de programmaraad ligt moet de zender in juli RTL7 gaan vervangen. Het concept-advies Kabelplan 2007-2008 wordt eind deze maand aan UPC aangeboden.
RTL7 is niet gelukkig met het voornemen van de APR. De zender heeft aangekondigd opheldering te vragen bij de programmaraad. Overigens is UPC niet verplicht om het advies van de programmaraad op te volgen.
Ik kom niet uit de baarsjes hoor. Zoals je kan zien aan `mijn vraag aan jim is mijn vraag: hoe is het volgens jou met de veiligheid aldaar?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:28 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Nog DTG bewoners die naar het buurtfeest komen zondag?
![]()
Gaan we weer...![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lijkt me leuk, die Arabische zender!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |