Jawel, maar omdat ik de afgelopen week al 2x m'n ov niet bijhad en daarom al kaartjes heb moeten kopen besloot ik maar leker gezond in het zonnetje te gaan lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je had ook geen geld bij je?
Okay begrijpelijk, maar;quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat ik de afgelopen week al 2x m'n ov niet bijhad en daarom al kaartjes heb moeten kopen besloot ik maar leker gezond in het zonnetje te gaan lopen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, RTL7 wordt namelijk door een heel divers publiek bekeken?.
ach, nouja, het is een eindje, maar niet gigantisch ver ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Okay begrijpelijk, maar;
Orthopedisch gezien niet echt gezond dacht ik hierboven te lezen?
Ik weet het precies :pquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach, nouja, het is een eindje, maar niet gigantisch ver ofzo
Als jij in zeeburg woont moet je wel weten hoe ver het ongeveer is, toch?
Maar het leuke is dat ik vanochtend al heb gewerkt, en zo weer...
Dus als iemand de boot Jeroen Krabbé ziet varen, zwaai dan even naar me
Bijltjespad of zo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat ding is de komende 2 jaar gestolen ja
Nee, daar woon ik.
Nee, dat is géén oost, dat is centrum![]()
Nee, dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
je denkt toch niet serieus dat die arabische zender een diverser publiek krijgt?
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:24 schreef lienelien het volgende:
Helpen jullie me er even aan herinneren dat ik met mooi weer op zondag nooit meer in de Kalverstraat moet komen?
weet ik jaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komen
grachtengordeltjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Nog meer centrummers hier?
Waarom niet? Mensenvreesquote:Op zondag 11 maart 2007 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |