ik kijk haast nooit tv maar een nederlandse zender vervangen voor een arabische, wat een fokking onzinquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ga toch lekker RTL7 kijken man.
Rozengracht (of dat Jordaan is of niet is altijd een beetje discutabel...).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:52 schreef sefer het volgende:
[..]
Leuk,leuk. Welke buurt?
Ik vind de rosse buurt/Zeedijk heerlijk om over te lopen!
Wat jij uitkraamt is fokking onzin, want je zegt er helemaal niets mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kijk haast nooit tv maar een nederlandse zender vervangen voor een arabische, wat een fokking onzin![]()
Aha, daar ga ik vanavond eten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Rozengracht (of dat Jordaan is of niet is altijd een beetje discutabel...).
een nederlandse, populaire ,zender vervangen voor een arabierse, waar waarschijnlijk maar 1 bepaald deel van Amsterdam naar gaat kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat jij uitkraamt is fokking onzin, want je zegt er helemaal niets mee.
haal dan zo'n kutzender als salto weg, daar kijkt niemand naarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Aangezien er genoeg mensen zijn die elke dag die zender willen kijken, en niet verschrikkelijk veel mensen die veel waarde hechten aan die ene uitzending voetbal per zoveel tijd, zie ik het probleem echt niet zo hoor. Bovendien is het een bedrijf dus ze doen gewoon wat commercieel voordelig is, compleet rechtvaardig lijkt me zo.
Welnee, Salto is zo amateuristisch dat het hilarisch is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haal dan zo'n kutzender als salto weg, daar kijkt niemand naar
Nee, het is ongezond, het stinkt, het is duur, het smaakt niet goed, en over het algemeen zijn die mensen luidruchtig en stinken ze en zijn ze ook vervelend op allerlei andere manieren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
De laatste tijd veel te weinig, pope. Maar gisteren was het weer eens hoog tijd. Dat de shoarmatent aan de overkant zit wil ook wel helpen.
Maar waarom geef je daar eigenlijk op af? Of zit je nog steeds in je tegenallesaanschopfase?
Ja, RTL7 wordt namelijk door een heel divers publiek bekeken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een nederlandse, populaire ,zender vervangen voor een arabierse, waar waarschijnlijk maar 1 bepaald deel van Amsterdam naar gaat kijken
Moet kunnen op zijn tijd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gadver. Je bent duszo'n student die na t uitgaan onbeschoft shoarma gaat zit eten met heelveel knoflooksaus..
.
Die politiek verslaggever is altijd zo geinig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welnee, Salto is zo amateuristisch dat het hilarisch is.
Dat ding is de komende 2 jaar gestolen jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:59 schreef Roi het volgende:
En toen was 'ie geslotenOf ging je daar niet heen?
Je had ook geen geld bij je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:56 schreef lienelien het volgende:
Ik ben vanaf de Sumatrastraat naar het scheepvaartmuseum gelopen. Ook doelloos, maar dat omdat ik m'n strippenkaart niet bijhad
Pijnlijke voeten![]()
Jawel, maar omdat ik de afgelopen week al 2x m'n ov niet bijhad en daarom al kaartjes heb moeten kopen besloot ik maar leker gezond in het zonnetje te gaan lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je had ook geen geld bij je?
Okay begrijpelijk, maar;quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat ik de afgelopen week al 2x m'n ov niet bijhad en daarom al kaartjes heb moeten kopen besloot ik maar leker gezond in het zonnetje te gaan lopen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, RTL7 wordt namelijk door een heel divers publiek bekeken?.
ach, nouja, het is een eindje, maar niet gigantisch ver ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Okay begrijpelijk, maar;
Orthopedisch gezien niet echt gezond dacht ik hierboven te lezen?
Ik weet het precies :pquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach, nouja, het is een eindje, maar niet gigantisch ver ofzo
Als jij in zeeburg woont moet je wel weten hoe ver het ongeveer is, toch?
Maar het leuke is dat ik vanochtend al heb gewerkt, en zo weer...
Dus als iemand de boot Jeroen Krabbé ziet varen, zwaai dan even naar me
Bijltjespad of zo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat ding is de komende 2 jaar gestolen ja
Nee, daar woon ik.
Nee, dat is géén oost, dat is centrum![]()
Nee, dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
je denkt toch niet serieus dat die arabische zender een diverser publiek krijgt?
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:24 schreef lienelien het volgende:
Helpen jullie me er even aan herinneren dat ik met mooi weer op zondag nooit meer in de Kalverstraat moet komen?
weet ik jaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komen
grachtengordeltjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef sefer het volgende:
Nog meer centrummers hier?
Waarom niet? Mensenvreesquote:Op zondag 11 maart 2007 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eigenlijk moet je uberhaupt niet in de kalverstraat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |